ارز دیجیتال موباکس (MBOX)

ارز دیجیتال موباکس (MBOX) و بررسی آینده این ارز دیجیتال

زمان مطالعه 2 دقیقه

ارز دیجیتال موباکس (MBOX) یک اکوسیستم گیمینگ می باشد که نماد ارز دیجیتال آن MBOX است. پروتکل MOBOX زیرساخت های خود را در دیفای و شبکه بایننس اسمارت چین از طریق ییلد فارمینگ (فارمینگ بهره)، استخر های نقدینگی و توکن غیر قابل معاوضه ایجاد کرده است. خرید موباکس پس از این که این رمز ارز اخیرا به صرافی بایننس اضافه شد، رشد قابل توجهی در میان تریدرها و سرمایه گذاران داشته است. با اول پرداخت همراه باشید.

ارز دیجیتال موباکس (MBOX)

رمز ارز MBOX در حقیقت توکن یک بازی می باشد که فعالیت خود را در سال 2021 از طریق ساخت توکن های NFT منحصر به فرد و با داشتن زیرساخت های مناسب در بستر دیفای (DeFi) و گیمینگ آغاز کرده است. به پروژه هایی که به صورت همزمان در 3 زمینه گیمینگ، دیفای و NFT فعالیت می کنند GameFi می گویند که موباکس نیز در همین دسته بندی قرار می گیرد.

ارز دیجیتال موباکس (MBOX)

ارز دیجیتال موباکس (MBOX)

پیش بینی قیمت و آینده رمزارز موباکس (MBOX)

Mobox به صورت یک Bridge برای جابه جایی NFT ها بین سه بلاک چین BSC، اتریوم و TRON کار می کند و به توکن آن لقب “Momo NFT” داده شده زیرا می‌تواند به صورت یک NFT فعال دربازی ها و بلاک چین های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به نظر میرسد موباکس در آینده و به صورت حرفه ای تر نسل جدید از بازی ها را ارائه میدهد که کاربران میتوانند در کنار بازی کردن به کسب درآمدی مطمئن و ذخیره سرمایه خود در بستر بلاکچین بپردازند.

برای پیش بینی قیمت رمزارزها لازم است فاکتورهای متعددی مثل Roadmap، اهداف تعیین شده، میزان تلاش و حرکت به سمت اهداف و اقبال و استقبال فعالان حوزه ارز های دیجیتال رمزنگاری شده و … را بررسی کنیم و با در نظر گرفتن تحلیل های تکنیکال و بنیادی یا همان فاندامنتال بتوانیم حدس بزنیم روند رشد یا افت به چه صورت خواهد بود.

با توجه به اینکه این مسئله چندان ساده نیست ترجیح می دهیم سرویس های فعال و معتبر در این زمینه را معرفی کنیم.

پایگاه اینترنتی DigitalCoinPrice.com یکی از مراجع پیش بینی قیمت ارز دیجیتال است.

با توجه به برنامه و اهداف پروژه ارز دیجیتال MOBOX وب سایت DigitalCoinPrice پیش بینی کرده است که در سال های آینده این رمزارز قیمت های حدودی برآورد شده را داشته باشد که در لینک زیر می توانید مشاهده کنید:

سرویس دیگری که اقدام به پیش بینی قیمت رمزارزها می کند ولت اینوستور است.

بنیانگذاران پروتکل MOBOX 

آنها با تجربه فراوان در زمینه برنامه نویسه Smart Contracts، بیش از 4 میلیارد دلار در سراسر برنامه های غیرمتمرکز Dapps خود جابجا کرده اند. MOBOX با یک تیم بین المللی جوامعی را در سراسر جهان ایجاد کرده است. برنامه های غیرمتمرکز Dapp قبلی آنها با موفقیت اولین بازی Dapp بود که در لانچ پد بایننس Binance Launchpad معرفی شد.

 

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT