خرید از سایت Mochahost

خرید از سایت Mochahost | خرید سرور از Mochahost

زمان مطالعه 5 دقیقه

در حالی که Mochahost نکات مثبتی از جمله، ضمانت سخاوتمندانه 180 روزه و 100٪ تضمین شده زمان کار و همچنین قیمت گذاری مناسب دارد به نظر می رسد که پشتیبانی مشتری و کیفیت کلی وجود ندارد. به هر حال برای خرید از سایت Mochahost  می توایند از لینک زیر ثبت سفارش نمایید:

خرید سرور از Mochahost

خرید از سایت Mochahost

Mochahost یک ارائه دهنده هاستینگ است که در سال 2002 تاسیس شد. بیش از 14 سال در تجارت هستند. در ظاهر، Mochahost یک بازیکن قوی و رقیب در صنعت هاستینگ وب است. با این حال، افراد کمی وجود دارند که ممکن است خلاف این را بگویند. همانطور که در بررسی های زیر مشاهده می کنید، آنها خیلی طرفدار ندارند.

خرید از سایت Mochahost

خرید از سایت Mochahost

ما SiteGround را به عنوان یک جایگزین مشابه با پشتیبانی شگفت انگیز و هزینه کم توصیه می کنیم.

بهترین ویژگی های هاستینگ Mochahost

حداقل، چندین ویژگی که Mochahost در اختیار افراد قرار می دهد کاملاً منحصر به فرد هستند. این ویژگی به خودی خود منحصر به فرد نیست، اما نحوه ارائه آن منحصر به فرد است.

1. پهنای باند و فضای دیسک نامحدود

Mochahost پهنای باند و فضای دیسک نامحدود را در تمام برنامه های هاستینگ خود ارائه می دهد. در حالی که این کاملا منحصر به فرد نیست، اما همیشه دیدن آن یک ویژگی خوب است زیرا بسیاری از ارائه دهندگان هاستینگ پهنای باند و فضای دیسک نامحدود را ارائه نمی دهند. عدم نگرانی در مورد آن تضمین می کند که کاربران هرگز خطای “بیش از پهنای باند” را دریافت نخواهند نمود.

2. وب سایت ساز آسان

یک ویژگی استاندارد، توانایی ساخت وب ‌سایت ‌ها به راحتی و با استفاده از نرم‌افزار WYSIWYG یک مزیت است. هر ارائه‌دهنده هاستینگ وب این را ارائه نمی ‌دهد. WYSIWYG مخفف عبارت “What You See It What You Get” هست. به عبارت دیگر، حتی هیچ مهارت کدنویسی برای ساخت وب سایت خود ندارید. این یک ویرایشگر بصری است و وب ‌سایت شما به شکلی که روی صفحه می ‌بینید ساخته شده و آن را بازسازی می ‌کند – تمام کدنویسی برای شما انجام می ‌شود.

3. گارانتی 180 روزه بدون ریسک

هر ارائه دهنده هاستینگ شش ماه ضمانت بازگشت وجه کامل را ارائه نمی دهد. به این معنی که می توانید ظرف شش ماه اول لغو کنید، اما 100 درصد وجه به شما بازپرداخت نخواهد شد. در عوض، بازپرداخت متناسبی دریافت خواهید کرد. پس از شش ماه، شما حق بازپرداخت آن را نخواهید داشت. این چیزی است که باید به آن توجه نمود.

4. تخفیف گارانتی مادام العمر

این یک ویژگی منحصر به فرد است. به ان معنی که قیمت شما هرگز تغییر نخواهد کرد. اگر با نرخ تخفیفی ثبت‌ نام کنید، همیشه نرختان همین خواهد بود، آنها هرگز قیمت‌ های خود را برای شما افزایش نمی ‌دهند.

در حال حاضر به این معنی است که می توانید برای کم هزینه ترین طرح آنها با کمتر از 2 دلار در ماه ثبت نام کنید. اگر بخواهید Mochahost را به عنوان ارائه دهنده هاستینگ خود نگه دارید، هرگز بیش از دو دلار در ماه پرداخت نخواهید کرد.

5. گارانتی 100 درصدی

این نیز در آینده منحصر به فرد خواهد بود. هر ارائه ‌دهنده هاستینگ دیگری که تا به حال دیده‌ایم، حداکثر 99.9 درصد تضمین آپ ‌تایم دارد. Mochahost تضمین 100 درصد آپتایم را ارائه می دهد. به عنوان بخشی از این ضمانت، در صورتی که وب سایت شما خراب شود، آنها با هاستینگ رایگان به شما جبران می کنند.

جالب است که آنها صفحه وضعیت سرور ندارند که به شما بگوید آیا مشکل فنی دارند یا خیر. در هر صورت، این ویژگی هست که در هیچ جای دیگری دیده نمی شود.

6. نام دامین رایگان مادام العمر

زمانی که برای یک نام دامین ثبت نام می کنید، حدود 15 دلار در سال هزینه دارد. با این حال، با Mochahost، شما یک نام دامین رایگان مادام العمر دریافت می نمایید. به عبارت دیگر، نه تنها یک نام دامین رایگان برای شروع دریافت نموده، بلکه Mochahost پیشنهاد می ‌دهد هزینه هاستینگ دامین شما را سال به سال پرداخت کند.

خرید از سایت Mochahost

خرید از سایت Mochahost

معایب هاستینگ Mochahost

همانطور که Mochahost ممکن است فریبنده به نظر برسد، در آن چند ضعف وجود دارد، که ما متوجه آن ها شدیم.

1. تبلیغات کمی مبهم است

همانطور که در ضمانت 180 روزه بدون ریسک در بالا ذکر شد، ما مجبور شدیم در شرایط خدمات جست و جو کنیم تا دقیقا بدانیم “بدون ریسک” به چه معناست.

اگر در عرض 180 روز از این سرویس خوشتان نیامد، می ‌توانید پول خود را پس بگیرید، اگرچه این سرویس دارای رتبه بندی است.

اگر می خواهید بازپرداخت کامل داشته باشید، می توانید آن را دریافت کنید، اما فقط ظرف 30 روز و باید گزینه آن را انتخاب نمایید.

به نظر می رسید که تبلیغات آنها مبهم یا گمراه کننده است، با توجه به این که اکثر ارائه دهندگان هاستینگ وب از این ویژگی برخوردار نیستند.

2. گزینه های هاستینگ کمتر از اکثر

نمی دانستیم که این را به عنوان یک مزیت یا عیب قرار دهیم. آنها شش گزینه لینوکس و شش گزینه ویندوز دارند که در بیشتر موارد، این می تواند آنچه مردم به دنبال آن هستند را برآورده کند.

3. بدون گزینه پشتیبان گیری یکپارچه

Mochahost از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه نمی کند. فقط در مواقع ضروری از آن استفاده می کنند.

به عبارت دیگر، اگر قرار باشد با آنها هاست کرد، باید راه حل پشتیبان خود را پیدا نمود.

4. پنل های کنترل هزینه اضافی

آنها بیشترین انتخاب موجود را برای انتخاب یک کنترل پنل دارند، اما اینها رایگان نیستند.

کاربران لینوکس گزینه های بیشتری نسبت به کاربران ویندوز دارند زیرا می توانند از میان cPanel، Easy Web Panel، WHM و Plesk انتخاب کنند.

کاربران ویندوز، پنل وب سایت و پنل پلسک را دارند، با توجه به اینکه پلسک هزینه بیشتری دارد.

5. پشتیبانی خارجی

بیشتر پشتیبانی آنها در بلژیک قرار دارد. اگرچه، آنها باید مستقر در ایالات متحده باشند، به ویژه با توجه به اینکه مرکز داده آنها در شیکاگو در ایالات متحده واقع شده است.

6. چندین بررسی بد

چندین بررسی بد در مورد Mochahost به صورت آنلاین وجود داشت. اگر فقط یک یا دو بررسی بود، به راحتی می ‌شد آن را به یک کارمند ناراضی یا چیزی در این زمینه نسبت داد.

وقتی چندین بررسی بد در چندین سایت مختلف مشاهده گردد ، این سوال پیش می آید که در پشت صحنه چه می گذرد.

در ظاهر، به نظر می رسد Mochahost یک ارائه دهنده وب قوی است. اما، زمانی که وارد آن شده و مشتری می شوید، به نظر می رسد داستان تغییر می کند. به نظر می رسد تجربه ما با بررسی ها متفاوت می باشد، آنقدر ها هم بد نبود.

ما این کار را فقط به منظور بررسی انجام می ‌دادیم، اما تجربه مشتری را داشتیم. ما از این واقعیت خوشمان آمد که این سرویس 24/7 بود، و به نظر می رسید آنها سریع تر از آنچه برخی از منتقدان ادعا می کردند هستند.

بررسی های Mochahost

مزایا

˖ پهنای باند و فضای دیسک نامحدود
˖ سایت ساز آسان
˖ گارانتی 180 روزه بدون ریسک
˖ ضمانت تخفیف مادام العمر
˖ گارانتی 100 درصد آپتایم
˖ نام دامین رایگان مادام العمر

معایب

˗ تبلیغات کمی مبهم است
˗ گزینه های هاستینگ کمتر از اکثر
˗ بدون گزینه پشتیبان گیری یکپارچه
˗ هزینه های اضافی کنترل پنل ها
˗ پشتیبانی خارجی
˗ چند بررسی بد

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
اپلیکیشن اول پرداخت