NFT کریستیانو رونالدو

NFT کریستیانو رونالدو در آستانه جام جهانی 2022

زمان مطالعه 2 دقیقه

کریستیانو رونالدو، فوتبالیست فوق ستاره، با راه‌اندازی اولین مجموعه NFT خود با همکاری بایننس، یک اکوسیستم جهانی بلاک چین و ارائه‌ دهنده زیرساخت ارزهای دیجیتال، وارد دنیای رمزنگاری شده است. در این پست به بررسی NFT کریستیانو رونالدو می پردازیم.

NFT کریستیانو رونالدو

مجموعه توکن های غیر مثلی کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال از جمعه 18 نوامبر با همکاری چند ساله انحصاری بایننس در دسترس خواهد بود.

این راه‌اندازی توسط یک کمپین بازاریابی جهانی با حضور رونالدو پشتیبانی می‌شود و هدف آن معرفی Web3 از طریق دنیای NFT ها، درست قبل از جام جهانی فیفا 2022 در قطر است که از 20 نوامبر آغاز می‌شود.

هی یی، یکی از بنیانگذاران و مدیر بازاریابی، گفت: بایننس معتقد است که متاورس و بلاک چین آینده اینترنت هستند.

او افزود:

ما مفتخریم که با کریستیانو همکاری کنیم تا به افراد بیشتری کمک کنیم که بلاک چین را درک کنند و نشان دهیم چگونه زیرساخت های WEB3 را برای صنعت ورزش و سرگرمی ایجاد می کنیم.

افتتاحیه مجموعه توکن های NFT کریستیانو رونالدو در 18 نوامبر عرضه خواهد شد و هفت مجسمه متحرک با چهار سطح کمیاب را نمایش می دهد: فوق العاده نادر (SSR) – فوق نادر (SR) – نادر (R) – نرمال (N)

هر مجسمه NFT، رونالدو را در لحظه‌ای نمادین از زندگی‌اش به تصویر می‌کشد، از دوچرخه‌ سواری حرفه‌ای تا دوران کودکی‌اش در پرتغال.

رونالدو گفت:

برای من مهم بود که چیزی به یاد ماندنی و منحصر به فرد برای هوادارانم ایجاد کنیم، زیرا آنها بخش بزرگی از موفقیت من هستند.

مهاجم منچستریونایتد افزود: با بایننس، توانستم چیزی بسازم که نه تنها شور و شوق بازی را جلب کند، بلکه به هواداران برای تمام سال‌های حمایت پاداش دهد.

45 توکن غیر مثلی CR7 در بازار NFT Binance به حراج گذاشته می شوند. حراج به مدت 24 ساعت باز خواهد بود و NFT به بالاترین پیشنهاد فروخته خواهد شد.

قیمت های مناقصه از 10000 دلار برای SSR و 1700 دلار برای SR شروع می شود. 6600 NFT باقی‌مانده (600 R و 6000 N) در بایننس لانچ‌ پد ارائه می‌شوند که به قیمت 77 BUSD ارزش دارند.

منبع: اکونومیک تایمز

امتیاز 5/5 - از 6 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT