ورود لونا کلاسیک به بازار NFT

ورود لونا کلاسیک به بازار NFT

زمان مطالعه 2 دقیقه

بخش NFT جایگاهی داغ برای پروژه‌های جدیدتر بوده است که در تلاش برای کسب رتبه اول هستند و به زودی از یک شرکت جدید از شبکه Terra Classic استقبال خواهد کرد که با پلتفرم های برتر توکن های غیر مثلی مانند پالیگان و FLOW رقابت می کند. در این پست به بررسی ورود لونا کلاسیک به بازار NFT می پردازیم.

ورود لونا کلاسیک به بازار NFT

بازار جدید توکن های غیر مثلی MIATA، در تاریخ 14 نوامبر بر روی پلتفرم Terra Luna Classic بر اساس توییت اخیر اعتبارسنجی انجمن مشهور، LUNC DAO، عرضه خواهد شد. علاوه براین، 2000 مجموعه دیجیتال متا گلوریا (MetaGloria) پس از راه اندازی MIATA تولید خواهد شد که کاربران می توانند آنها را در این پلتفرم خریداری و بفروشند.

بازی لونا کلاسیک چه زمانی ارائه می شود؟

متا گلوریا یک بازی برای کسب درآمد (P2E) است که احتمالا در چند ماه اول سال 2023 در شبکه لونا کلاسیک شروع به کار کند. این پروژه توسط گروهی از توسعه دهندگان از اوکراین رهبری می شود و شامل برخی از طرفداران بازی های رمزنگاری شده است. وب سایت این پروژه بیان می کند که اهداف آن افزایش تعداد گیمرهایی است که وارد بازار ارزهای دیجیتال می شوند و تعداد توکن های لونا کلاسیک در گردش را کاهش می دهد.

علاوه بر این، پروژه MetaGloria دو مجموعه NFT را منتشر خواهد کرد که در هر کدام حدود 3000 توکن NFT وجود دارد. این مجموعه ها بیش از 100 ویژگی متمایز خواهند داشت تا با بسیاری از کاربران هنر دیجیتال مطابقت داشته باشند. کاربران می توانند به محض اجرای پروژه، توکن LUNC را با تعویض آن با توکن GLS درون بازی، طبق طراحی پروژه، بسوزانند.

گسترش شبکه ترا کلاسیک

چندین طرح مانند MetaGloria یا در شرف معرفی هستند یا قبلاً در زنجیره Terra Classic اعلام شده اند. به گفته یک اعتبارسنجی LUNC، مجموعه‌ توکن های غیر مثلی LUNCPenguins یکی دیگر از پروژه‌های برنامه ریزی شده در این زمینه است که به زودی در MIATA راه‌اندازی می‌شوند.

اعتباردهنده ای تحت عنوان HappyCattyCrypto در توییتر ادعا می کند که 1000 LUNCPenguin منحصر به فرد دارای قیمت 200000 توکن LUNC یا حدود 34 دلار به نرخ امروزی هستند. پروژه جدید MetaGloria NFT شور و شوق زیادی را در جامعه LUNC ایجاد کرده است زیرا نقطه عطف مهم دیگری در ماموریت شبکه برای اطمینان از سودمندی با توسعه راه های جایگزین برای توکن سوزی لونا کلاسیک است.

واکنش قیمت لونا کلاسیک به اخبار اخبر

آخرین اعلامیه به هیاهوی زیادی در جامعه منجر شده است، اما تاثیر زیادی بر قیمت نداشته است. در زمان نگارش این مقاله، قیمت لونا کلاسیک در 0.00017 دلار معامله می‌شد که حدود 3 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز 5/5 - از 6 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT