تکنیکال پالیگان 17 آبان

تحلیل تکنیکال پالیگان 17 آبان | افزایش ۲۵ درصدی در هفته گذشته

زمان مطالعه 2 دقیقه

اگرچه بیشتر بازار ارزهای دیجیتال به سمت دریای قرمز بازگشته است، قیمت پالیگان (MATIC) در حال ثبت سودهای دو رقمی هفتگی و ماهانه همراه با رشد قابل توجه شبکه خود در چند ماه گذشته است. در این پست به تحلیل تکنیکال پالیگان 17 آبان می پردازیم.

تحلیل تکنیکال پالیگان 17 آبان

طبق اطلاعات بازیابی شده توسط Finbold از کاوشگر شبکه پالیگان (PolygonScan) در ۸ نوامبر، در یک ماه گذشته، ۴۲,۸۶۹,۰۳۴ آدرس منحصر به فرد را به زنجیره خود اضافه کرده است.

تکنیکال پالیگان 17 آبان

تکنیکال پالیگان 17 آبان

به عبارت دیگر، این شبکه اثبات سهام (PoS) به طور متوسط روزانه بیش از ۲۸۰۰۰۰ آدرس منحصربه‌فرد اضافه می‌کرد که در طول پنج ماه حدود ۳۰ درصد رشد داشته است.

قیمت توکن بومی پالیگان، متیک، افزایش‌ عمده‌ای را به ثبت رسانده است، به طوری که قیمت آن در هفته ۲۷ درصد رشد کرد و با وجود کاهش ۴.۸۳ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، به سود ماهانه ۴۰.۰۳ درصدی را نشان می‌دهد. در حال حاضر متیک با قیمت ۱.۱۷ دلار معامله می‌شود.

تکنیکال پالیگان 17 آبان

تکنیکال پالیگان 17 آبان

همانطور که فین‌بولد قبلاً گزارش کرده بود، MATIC پس از افزایش نزدیک به ۵٪ در ۲۴ ساعت و ۳۰٪ در نمودار هفتگی، به عنوان بزرگترین توکن سودده در میان ۱۰۰ دارایی دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار قرار دارد. علیرغم پیشرفت‌های اخیر، جامعه کریپتو در آینده نزدیک نسبت به قیمت متیک چندان خوش‌بین نیست، با رای‌هایی که بر روی ابزار Price Estimate سایت کوین مارکت کپ گذاشته می‌شود، اکثر افراد پیش‌بینی کرده‌اند که قیمت تا پایان نوامبر با میانگین قیمت ۰.۹۰۵۳ دلار و تا پایان سال در ۰.۹۰۸۶ دلار معامله شود.

دلایل رشد اخیر قیمت پالیگان چه بوده؟

افزایش قیمت و اندازه شبکه را می‌توان به شرکت‌های بزرگی نسبت داد که این زنجیره را در عملیات خود گنجانده‌اند، از جمله متا که ابزاری جدید با کمک این شبکه راه‌اندازی کرده و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را برای کاربران اینستاگرام عرضه می‌کند.

علاوه بر این، غول بانکی مالی JPMorgan اولین تراکنش برون مرزی خود را با استفاده از امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) در بلاک چین Polygon با موفقیت به پایان رساند. دیگر نام‌های بزرگی که از پالیگان در سیستم‌های خود استفاده می‌کنند عبارتند از: کوکاکولا، استارباکس ، DraftKings و Reddit.

finbold

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT