کوین مارکت کپ (Coinmarketcap)

آغاز همکاری سایت کوین مارکت کپ (Coinmarketcap) با تیم توسعه شیبا اینو

زمان مطالعه 2 دقیقه

کوین مارکت کپ (Coinmarketcap) به منظور رفع مشکلات اخیر مربوط به آدرس های “wormhole” همکاری خود با تیم Shiba-Inu را آغاز کرده است.

همکاری کوین مارکت کپ و شیبا

حساب رسمی شیبا اینو (Shiba-Inu) در توییتر به تازگی اعلام کرد که سایت رنکینگ ارزهای دیجیتال یعنی کوین مارکت کپ، با آنها تماس گرفته است و برای رفع مشکلات اخیر مربوط به آدرس های wormhole از آنها دعوت به همکاری کرده است.

همانطور که قبلاً اعلام شده بود، جامعه Shiba-Inu نسبت به 3 قرارداد هوشمند تقلبی در 3 شبکه زنجیره هوشمند بایننس، ترا (Terra) و سولانا (Solana)، هشدار داده بود.

این تیم این موضوع را روشن ساخت که هرگونه آدرس غیر از اتریوم (Ethereum) در واقع غیرمعتبر است؛ چرا که SHIB یک توکن ERC-20 می باشد. توکن های ارسال شده به آدرس های شبکه های دیگر، در نهایت به مفقود شدن آن توکن ها منجر خواهند شد.

کمی بعد، کوین مارکت کپ فوراً بیانیه ای را صادر کرد و مدعی شد که اینها در واقع پل های wormhole یا کرم چاله هستند که با ورژن رپد شده توکن، برای تراکنش های بین زنجیره ای به کار می روند. بنابراین، آدرس های مورد نظر، آدرس های مخربی نیستند و در واقع برای بهبود تجربه کاربران می باشد.

تیم شیبا اینو متوجه اهمیت بالای قابلیت همکاری است، اما این بدین معنی است که برای میزان امنیت ارائه شده توسط چنین پل هایی، محدودیت های اساسی وجود خواهد داشت.

در بازتاب ابراز نگرانی های جامعه SHIB، تیم توسعه دهنده آن به نقد کوین مارکت کپ پرداخت؛ این نقد به دلیل اخذ تصمیم ها در مورد توکن SHIB به یک روش متمرکز بود، در حالی که Coinmarketcap از اتهامات خود مبنی بر فهرست کردن آدرس های smart contract جعلی، عقب نشینی کرد.

پیش از آن، جامعه شیبا، کوین مارکت کپ را به دلیل عدم نمایش صحیح دارایی در گردش SHIB، مورد هدف انتقاد های خود قرار دادند.

وب سایت Coinmarketcap همچنان پر بازدید ترین سایت مربوط به رمز ارزها می باشد. با توجه به داده های Similarweb، در ماه گذشته، 294 میلیون بازدید در این سایت ثبت شده است.

در اواخر ماه دسامبر، کوین مارکت کپ اعلام کرد که Shiba-Inu پر بازدید ترین ارز دیجیتال در سال 2021 بوده است و در این زمینه از اتریوم و بیت کوین (BTC) هم سبقت گرفته است.

منبع: یو تودی

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

2 دیدگاه

  1. محمدحسین زارع گفت:

    فقط دوج کوین یک دلاری

  2. تریدر گفت:

    شیبا کی حرکتش صودی میشه ؟؟؟؟؟

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT