نقد درآمد از بازی

نقد درآمد از بازی | کسب درآمد از گیم در ایران

زمان مطالعه 2 دقیقه

با پیشرفته‌تر شدن دنیای وسیع گیم و بازی‌های آنلاین، امکان کسب درآمد ارزی از این دنیای بزرگ هم فراهم شده است. از ایالات متحده تا ژاپن و از چین تا آسیای میانه، هر گیمری که اراده کند، می‌تواند از بازی کردن خود، پول دربیاورد. جالب‌تر این که گیمرهای ایرانی هم حالا به لطف پلتفرم‌های متعدد و مجموعه‌های مطمئن می‌توانند علاوه بر سرگرم شدن، کسب درآمد ارزی هم داشته باشند. در این مقاله به بررسی نقد درآمد از بازی می پردازیم.

نقد درآمد از بازی

نقد درآمد از بازی

اگر از آن دسته گیمرهای پروپاقرص و حرفه‌ای باشید، می‌دانید که بازی‌های آنلاین همیشه از جذابیت و امکانات بیشتری نسبت به بازی‌های آفلاین بهره‌مند هستند. البته بازی‌های آفلاین هم جذابی خودشان را دارند، اما به طور کلی، بهتر است که علاوه بر سرگرم شدن، به کسب درآمد هم بیاندیشید. بسیرای از گیمرها بر این باور هستند که با سپری کردن بیش از نیمی از زمان خود برای بازی کردن، لایق یک درآمد خوب و قابل توجه‌اند. البته ما هم با آن‌ها هم‌عقیده‌ایم و باور داریم که هم می‌شود از گیمینگ پول درآورد و هم می‌توان حسابی سرگرم شد.

کسب درآمد از گیم در ایران

کسب درآمد ارزی از گیم به نوعی به عنوان یک شغل دورکاری هم محسوب می‌شود؛ چرا که شما با نشستن در پشت مانیتور یا گوشی موبایل‌تان، می‌توانید به دلار یا ارزهای دیگر کسب درآمد داشته باشید. همچنین گیمینگ از دردسرهای دورکاری هم برخوردار نشده است و شما کارفرما یا مدیر ندارید. به عبارت دیگر، شما با بازی کردن، هم خوش می‌گذارنید، هم پول در می‌آورید و هم کار خودتان را دارید.

به راحتی درآمد بازی خود را تبدیل به ریال کنید

با ظهور بازار پرطرفدار کریپتوکارنسی یا همان ارزهای دیجیتال، جذابیت کسب درآمد ارزی از بازیها P2E افزایش یافته است. واژه P2E که خلاصه‌ شده عبارت Play to Earn است، به عنوان بازی‌های مخصوص کسب درآمد معنا می‌شود و اصولا به نحوی طراحی شده‌ است که گیمر بتواند از طریق بازی در آن‌ها پول بیرون بیاورد.

کسب درآمد ارزی از بازی‌های آنلاین با توجه به دنیای مدرن گیمینگ، حالا رنگ‌وبوی تازه‌ای به خودش گرفته است و می‌توان کاملا روی آن‎ها حساب ویژه‌ای باز کرد. این مدل‌ بازی‌ها به صورت اختصاصی برای بزرگسالانی طراحی شده است که می‌خواهند از طریق بازی کردن، کسب درآمد آنلاین هم داشته باشند.

افتتاح حساب پی پال

بسیاری از گیمرها در زمان نوجوانی و کودکی‌شان حین بازی با جملات معروف و تکراری والدینشان مواجه شده‌ا‌ند که بهتر است به دنیال یک شغل پردرآمد باشند؛ غافل از اینکه چه شغل پردرآمدی بهتر از بازی کردن وجود دارد، آن‌هم وقتی که گیمرها واقعا استعداد بازی کردن حرفه‌ای را دارند.

با همه این اوصاف، خبر خوش برای همه گیمرها این است که در حوزه بازی‌های P2E هم انقلابی رخ داده است که امکان کسب درآمد بیشتر را افزایش می‌دهد. به صورت مشخص، بازی‌های مبتنی بر سیستم بلاک‌چین که با خرید و فروش NFT کار می‌کنند، از این قبیل بازی‌ها هستند.

تبدیل درآمد بازی به ریال

برای مثال، بازی Axie Infinity یک بازی مبتنی بر بلاک چین و NFT است که امکان کسب درآمد ارزی را برای گیمرها فراهم می‌کند. اگر با دنیای NFT و کسب درآمد ارزی از طریق آن به خوبی آشنا باشید، می‌دانید که در این نوع بازی‌ها می‌توان توکن‌های بازی را با قیمتی بسیار بالا به فروش رساند.

امتیاز 5/5 - از 5 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT