01 کسب درآمد ارزی با بازی معرفی 6 بازی که به شما پول پرداخت می کنند

کسب درآمد ارزی با بازی | معرفی 6 بازی که به شما پول پرداخت می کنند

زمان مطالعه 11 دقیقه

بازی کردن با تلفن همراه قطعا شما را ثروتمند نمی‌کند، همه دوست دارند که پول اضافی برای خرج کردن داشته باشند، اما یافتن راهی مناسب برای کسب درآمد اضافه در اوقات فراغت، دشوار است. بعلاوه، مدیریت بسیاری از شغل‌های دوم می‌تواند دشوار یا ناامید کننده باشد و عده کمی وجود دارند که بخواهند بعد از بازگشت از یک روز سخت در شغل تمام وقت خود به خانه، به کار کردن دوباره فکر کنند. در ادامه به کسب درآمد ارزی با بازی می‌پردازیم.

نقد درآمد ارزی

کسب درآمد ارزی با بازی

اگرچه این بازی‌ها شما را ثروتمند نمی‌کنند، اما برنامه‌های زیادی وجود دارند که به شما در ازای بازی کردن یا انجام کارهای ساده در تلفن همراه خود، به شما پاداش می‌دهند. برخی از این برنامه‌ها نیز به افرادی که از آنها استفاده می‌کنند پول واقعی می‌پردازند. ده‌ها مورد از این دست برنامه‌ها وجود دارد و بله، بسیاری از آنها مشکوک یا کلاهبردار هستند. اما چند مورد وجود دارد که نه تنها قانونی هستند بلکه ارزشش را دارند که آنها را بشناسید و یا از آنها استفاده کنید.

شما نمی‌توانید شغل تمام وقت خود را با این برنامه‌ها جایگزین کنید، اما آنها می‌توانند به شما کمی پول اضافی بدهند که بتوانید با آن خود را خوشحال کنید.

معرفی 6 بازی که به شما پول پرداخت می‌کنند

  • Swagbucks: طیف گسترده‌ای از روش‌های کسب درآمد.
  • MyPoints: در صورت خرید نقدی در وب سایت‌های خرده فروشی منتخب، امتیاز دریافت کنید.
  • Mistplay: برای انجام این بازی روی موبایل خود، پاداش بگیرید.
  • Publishers Clearing House: هدایا و انجام قرعه کشی
  • Long Game: پس اندازهای بازی نمایی شده.
  • Givling: افرادی که بدهی دانشجویی دارند.

۱. درآمد ارزی با بازی Swagbucks (۵ دلار پاداش)

1 کسب درآمد ارزی با بازی معرفی 6 بازی که به شما پول پرداخت می کنند

  • پلتفرم: iPhone ،Android و Swagbucks.com
  • چقدر می‌توانید درآمد داشته باشید: ۲ دلار تا ۴ دلار در ساعت
  • هزینه بازی چقدر است: ۰ دلار برای اکثر بازی‌ها، برخی هزینه ورود دارند.
  • روش پرداخت: PayPal، همچنین می‌توانید از پاداش‌های دیگر مانند محصول و کارت هدیه نیز استفاده کنید.

Swagbucks یکی از معروف‌ترین وب سایت‌ها و برنامه‌هایی است که به کاربران خود پاداش می‌دهد. ثبت نام در این سرویس آسان است و می‌توانید با هر گوشی موبایل یا رایانه از آن استفاده کنید.

این سایت انواع مختلفی از روش‌های کسب امتیاز برای دریافت پاداش را ارائه می‌دهد که به آنها Swagbucks می‌گویند. می‌توانید در نظرسنجی شرکت کنید، در اینترنت جستجو کنید، فیلم تماشا کنید، برای پیشنهاداتی مانند آزمایش رایگان محصولات مختلف ثبت نام کنید یا از پورتال خرید وب سایت برای کسب پاداش هنگام خرید آنلاین استفاده کنید.

مرکز بازی Swagbucks چند دسته مختلف از جمله بازی‌های پولی را ارائه می‌دهد. می‌توانید این بازی‌ها را رایگان انجام دهید، اما هیچ سودی به دست نمی‌آورید. اگر به مهارت‌های خود اطمینان دارید، این بازی‌ها، مسابقات بازیکن مقابل بازیکن با جوایز نقدی ارائه می‌دهند. نکته مهم این است که برای بازی باید هزینه ورودی بپردازید. اگر برنده شوید، می‌توانید سودی کسب کنید، اما اگر بازی را ببازید، مانند هر قماری، پول خود را از دست خواهید داد. اما Swagbucks برای برخی از هزینه‌های ورودی به شما تخفیف می‌دهد.

Swagbucks همچنین بازی‌های رایگانی را نیز ارائه می‌دهد که به شما کمک می‌کند هر روز چند Swagbuck کسب کنید.

خلاصه، شما می‌توانید با دانلود و انجام بازی‌ها بر روی موبایل خود، Swagbucks به دست آورید. به این منظور، شما باید برای پیشنهاد در سایت Swagbucks ثبت نام کنید، برنامه را دانلود کنید و شرایط خاصی مانند رسیدن به حداقل سطح را برای کسب پاداش برآورده کنید.

۲. MyPoints (۱۰ دلار پاداش)

2 کسب درآمد ارزی با بازی معرفی 6 بازی که به شما پول پرداخت می کنند

  • پلتفرم: iOS ،Android و myPoints.com
  • چقدر می‌توانید درآمد داشته باشید: ۲ دلار تا ۴ دلار در ساعت
  • هزینه بازی چقدر است: رایگان
  • روش پرداخت: PayPal و کارت‌های هدیه

MyPoints یک وب سایت است که بسیار شبیه به Swagbucks است و برای فعالیت‌هایی مانند نظرسنجی، تماشای فیلم و بازی کردن پاداش‌هایی ارائه می‌دهد.

تمرکز MyPoint بیشتر بر کسب درآمد هنگام خرید است و هنگام خرید از فروشگاه یا وب سایت خرده فروشی که در این برنامه مشارکت دارد، تا ۴۰ درصد به شما پاداش می‌دهد. این سایت همچنین کوپن‌هایی را ارائه می‌دهد که می‌توانید هنگام خرید از آنها برای صرفه جویی بیش‌تر در پول خود، استفاده کنید.

اگر می‌خواهید هنگام بازی پاداش کسب کنید، این برنامه برای شما مناسب نیست اما می‌توانید نظرسنجی‌های MyPoints را پر کنید یا به سوالات نظرسنجی در سایت پاسخ دهید. این اقدامات به شما کمک می‌کند تا بدون نیاز به خرج کردن پول خود، امتیاز جمع کنید.

می‌توانید MyPoints‌های ارسال شده به حساب PayPal خود را نقد کنید یا می‌توانید آنها را برای کارت‌های هدیه خرده فروشی‌های مختلف پس انداز کنید. همچنین می‌توانید امتیاز خود را به United MileagePlus تبدیل کنید و به شما این امکان را می‌دهد تا در پرواز بعدی خود در هزینه‌ها کمی صرفه جویی کنید.

۳. درآمد ارزی با بازی Mistplay

3 کسب درآمد ارزی با بازی معرفی 6 بازی که به شما پول پرداخت می کنند

  • پلتفرم: اندروید
  • چقدر می‌توانید درآمد داشته باشید: ۳ تا ۵ دلار در ساعت
  • هزینه بازی چقدر است: رایگان
  • روش پرداخت: کارت هدیه

Mistplay فقط بر روی سیستم عامل Android اجرا می‌شود و برای انجام بازی‌های مختلف در موبایل خود به شما پاداش می‌دهد. هنگامی که Mistplay را دانلود و اجرا می‌کنید، لیستی از بازی‌های مختلف موجود برای بازی به شما نشان داده می‌شود. شما می توانید هر یک از این بازی‌ها را انتخاب کنید، آن را دانلود کرده و شروع به بازی کنید تا بتوانید پاداش دریافت کنید.

Mistplay دارای سه نوع ارز برای پاداش ارائه می‌دهد که می‌توانید به دست آورید: GXP ،PXP و Units.

PXP، یا امتیاز تجربه بازیکن، به حساب شما مرتبط است. هر زمان که با Mistplay بازی می‌کنید، PXP دریافت می‌کنید. داشتن سطوح بالاتر PXP همچنین میزان درآمد GXP را افزایش می‌دهد.

GXP، یا امتیاز تجربه بازی، به بازی‌های خاصی که از طریق برنامه انجام می‌دهید، وابسته است. هرچه GXP بیشتری در یک بازی داشته باشید، Units بیشتری از بازی به دست خواهید آورد. اگر به بازی جدیدی بروید، از امتیاز  GXP صفر برای آن بازی شروع می‌کنید. GXP منقضی نمی‌شود یا کم نمی‌شود، بنابراین همیشه می‌توانید به بازی‌هایی که در گذشته بازی کرده‌اید بازگردید.

Units ارزهایی هستند که می‌توانید برای پاداش‌هایی مانند کارت هدیه استفاده کنید. تعداد Units که می‌توانید کسب کنید از بازی به بازی دیگر و میزان GXP شما در یک بازی متفاوت است. بازی‌ها می‌توانند سطوح متفاوتی از Units‌ها را در هر روز ارائه دهند، بنابراین در عین حال که حرفه‌ای شدن در یک بازی می‌تواند راه خوبی برای داشتن GXP بیش‌تر باشد، ممکن است بتوانید با انجام بازی‌های مختلف، درآمد بیش‌تری کسب کنید.

به طور کلی، شما ۳ تا ۵ دلار در ساعت درآمد دارید و می‌‌توانید پاداش‌های خود را پس از کسب حدود ۵ دلار Units دریافت کنید. در برخی موارد، می‌توانید درآمد خود را با تکمیل مرحله‌های بازی با پیوسته بازی کردن یا شرکت در مسابقات افزایش دهید.

۴. Publishers Clearing House

4 کسب درآمد ارزی با بازی معرفی 6 بازی که به شما پول پرداخت می کنند

  • پلتفرم: iPhone ،Android یا PCH.com
  • چقدر می‌توانید درآمد کسب کنید: خیلی متغیر است
  • هزینه بازی چقدر است: رایگان
  • روش پرداخت: کارت‌های هدیه و نقدی

Publishers Clearing House بیشتر به عنوان شرکتی شناخته می‌شود که در خانه‌های مردم با چک‌های بزرگ ظاهر می‌شود، اما همچنین یک برنامه روی موبایل و وب سایت نیز دارد که می‌توانید در آن بازی کنید.

یکی از ویژگی‌هایی که Publishers Clearing House را با سایر برنامه‌ها و سایت‌های موجود در این لیست متمایز می‌کند این است که تضمینی برای دریافت پاداش ندارید. شما نمی‌توانید یک ساعت بازی کنید و مطمئن باشید که ۳ دلار به دست خواهید آورد. در عوض، انجام بازی‌های آنلاین یا از طریق برنامه، شما را در رقابت‌ها و هدایای مختلف Publishers Clearing House شرکت می‌دهد.

این هدایا شامل قرعه کشی‌های چند میلیون دلاری و بازی‌هایی مختلفی با ارزش صدها یا هزاران دلار است.

شانس افراد در اکثر این بازی‌ها کم است، بنابراین احتمالاً در بیش‌تر موارد چیزی برنده نخواهید شد. با این وجود، این بازی‌ها می‌توانند راهی سرگرم کننده برای گذراندن زمان باشند و شانس کمی برای برنده شدن در یکی از مسابقات وجود دارد که می‌تواند زندگی شما را تغییر دهد.

۵. درآمد ارزی با بازی Long Game

5 کسب درآمد ارزی با بازی معرفی 6 بازی که به شما پول پرداخت می کنند

  • پلتفرم: iPhone ،Android
  • چقدر می‌توانید درآمد کسب کنید: خیلی متغیر است
  • هزینه بازی چقدر است: رایگان
  • روش پرداخت: واریز نقدی به حساب پس انداز خود

Long Game یکی دیگر از برنامه‌های منحصر به فرد است که برای انجام بازی به شما پاداش می‌دهد. پایه و اساس برنامه Long Game، حساب جاری و پس انداز است. این حساب‌ها درست مانند حساب‌های جاری و پس انداز در بانک‌های دیگر عمل می‌کنند. حساب پس انداز ۰/۱٪ APY پرداخت می‌کند و حساب جاری هیچ سودی نمی‌پردازد.

وقتی پول را به حساب پس انداز Long Game خود واریز می‌کنید، سکه دریافت می‌کنید. همچنین می‌توانید ثبت نام کنید تا خریدهای شما با کارت بانکی تا دلار بعدی گرد شود و مازاد آن به طور خودکار به حساب پس انداز واریز شود. این به شما امکان می‌دهد هر بار که با کارت بانکی خود خرید می‌کنید، سکه کسب کنید.

برای ورود به قرعه کشی یا انجام بازی‌های مختلف در برنامه Long Game می‌توانید سکه‌ها را پس انداز کنید. اگر در بازی‌ها خوب عمل کنید، می‌توانید جوایز نقدی دریافت کنید. برخی از بازی‌ها صدها یا هزاران دلار جایزه نقدی ارائه می‌دهند و قرعه کشی Long Game در گذشته تا ۱ میلیون دلار جایزه اهدا کرده است.

در صورت برنده شدن، Long Game پول را مستقیماً به حساب شما واریز می‌کند. در عین حال که Long Game می‌تواند یک راه سرگرم کننده برای افزایش پس انداز شما و کسب درآمد اضافی از طریق بازی باشد، ارزش هزینه فرصت آن را نیز در نظر بگیرید. بسیاری از حساب‌های پس انداز آنلاین نرخ بهره بالاتر از سود Long Game که ۰/۱٪ APY  است را ارائه می‌دهند. ممکن است نرخ‌های ۱٪ APY را همانطور که در Chime انجام می‌دهید، پیدا کنید.

بسته به میزان پس انداز خود، ممکن است از حساب نرخ بهره بالاتری کسب کنید تا از بازی در برنامه Long Game.

توضیح Chime :Chime یک شرکت فناوری مالی است، نه یک بانک. خدمات بانکی و کارت بانکی صادر شده توسط The Bancorp Bank یا Stride Bank ،N.A  ارائه شده است.

۶. Givling

6 کسب درآمد ارزی با بازی معرفی 6 بازی که به شما پول پرداخت می کنند

مکان بازی: iPhone و Android

چقدر می‌توانید درآمد داشته باشید: خیلی متغیر است

هزینه بازی چقدر است: رایگان ( بعد از دو بازی رایگان در روز، ۰/۵ دلار برای هر بازی)

روش پرداخت: پول نقد و پرداخت وام‌های دانشجویی شما

Givling یک برنامه اطلاعات عمومی برای iPhone و Android است که پاداش نقدی ارائه می‌دهد و به افرادی که بدهی دانشجویی دارند کمک می‌کند وام خود را بازپرداخت کنند.

دو روش برای به دست آوردن پول از طریق Givling وجود دارد.

اولین مورد شرکت در بازی‌های اطلاعات عمومی روزانه Givling است. شما می‌توانید حداکثر دو بار در روز بازی کنید. هر بار که بازی می‌کنید به یک تیم سه نفره ملحق می‌شوید و به سوالات اطلاعات عمومی درست یا غلط پاسخ می‌دهید تا زمانی که آن دور را به پایان برسانید یا اینکه سوالات زیادی را از دست بدهید. به ازای هر سوالی که به درستی پاسخ دهید، امتیاز کسب می‌کنید. اگر تیم شما بالاترین امتیاز را در پایان دوره رقابت داشته باشد، پاداش نقدی بین شما تقسیم خواهد شد.

دومین راه کسب درآمد، انجام بازی‌های روزانه است که به شما امتیاز صفی (ساختار داده‌ای که اقلام اطلاعاتی آن به همان ترتیبی که وارد شده‌اند، حذف می‌شوند) می‌دهد. Givling برای افرادی که بدهی وام دانشجویی دارند، صف تأمین سرمایه جمعی ایجاد می‌کند. هنگامی که بازی‌های Givling را انجام می‌دهید، تبلیغاتی را مشاهده خواهید کرد. این شرکت بخشی از درآمد حاصل از این تبلیغات را می‌گیرد و از آن برای پرداخت بخش بزرگی از بدهی‌های دانشجویی بازیکنان استفاده می‌کند. همچنین می‌توانید پیشنهادات اسپانسر را برای کسب امتیاز صف کامل کنید.

همانطور که امتیاز صفی به دست می‌آورید، صف خود را بالا می‌برید تا حداکثر ۵۰،۰۰۰ دلار از بدهی دانشجویی خود را بر اساس تعداد امتیاز صفی که بدست آورده‌اید، پرداخت کنید. این شرکت تقریباً ۷ میلیون دلار از بدهی وام مردم را پرداخت کرده است.

Givling پرداخت‌های تضمینی ارائه نمی‌دهد، بیشتر شبیه قرعه کشی است، اما یک راه سرگرم کننده رایگان برای بازی اطلاعات عمومی است و به شما این شانس را می‌دهد که برنده شوید.

سوالات متداول در مورد کسب درآمد ارزی با بازی

 

اینها برخی از سوالات متداول در مورد این نوع بازی‌ها است.

آیا می‌توانید از کارت اعتباری هدیه با این برنامه‌ها و وب سایت‌ها استفاده کنید؟

بله، اگر برنامه‌ای به شما امکان می‌دهد با خرید درآمد کسب کنید، معمولاً می‌توانید از کارت اعتباری هدیه در کنار برنامه استفاده کنید. این یک استراتژی خوب برای افزایش دو برابری درآمدتان است. برای خرید از یکی از شرکای آن در برنامه یا وب سایت امتیاز دریافت می‌کنید و از کارت اعتباری خود پول نقد یا امتیاز دریافت می‌کنید.

آیا این برنامه‌ها ارزش تلاش را دارند؟

واقعیت این است که اکثر برنامه‌هایی که برای انجام بازی به شما پول می‌پردازند، مبالغ بسیار پایینی پرداخت می‌کنند یا فقط شانس کمی برای دریافت سود بزرگ ارائه می‌دهند. اگر هدف اصلی شما کسب درآمد است، احتمالاً این برنامه‌ها ارزش تلاش را ندارند. کار کردن ساعت‌های بیشتر در یک شغل معمولی یا کار در یک شغل دوم به احتمال زیاد سودآورتر از انجام این بازی‌ها است. با این حال، اگر به دنبال راهی برای سرگرمی و کسب کمی پول هستید، این برنامه‌ها می‌توانند راه خوبی برای این کار باشند.

درآمد ارزی با این بازی ها چگونه است؟

اگر برنامه‌ای به مردم برای بازی کردن پول می‌دهد، این پول باید از جایی تامین شود. این برنامه‌ها از راه‌های مختلف درآمدزایی می‌کنند. برخی برنامه‌ها توسط توسعه دهندگان بازی که خواهان بازیکنان بیش‌تری برای بازی‌های خود هستند، پرداخت می‌شوند. با مراجعه شما به آن بازی‌ها، آن برنامه هزینه‌ای دریافت می‌کند، و پاداش شما بخشی از این هزینه است. برنامه‌های دیگر، تبلیغات نشان می‌دهند یا به کاربران اجازه می‌دهند برای انجام بازی هزینه پرداخت کنند. آنها از پول تبلیغات و پرداخت کاربران برای تأمین جایزه برای همه استفاده می‌کنند.

چگونه این لیست را ایجاد کردیم؟

03 کسب درآمد ارزی با بازی معرفی 6 بازی که به شما پول پرداخت می کنند

هنگام طراحی این لیست، ما دو عامل اصلی را در نظر گرفتیم: چقدر می‌شود از هر برنامه درآمد کسب کرد و استفاده از هر برنامه تا چه حد سرگرم کننده است.

هدف از این مقاله ایجاد لیستی از برنامه‌هایی است که می توانید از آنها استفاده کنید و بازی‌هایی را که می‌توانید برای کسب درآمد اضافی انجام دهید. اگر نمی‌توانید از یک برنامه پولی بدست آورید یا ساعت‌ها طول می‌کشد تا سکه به دست آورید، بهتر است یک بازی دیگری را انجام دهید که از آن لذت بیش‌تری می‌‌برید.

بازی‌هایی که به شما پاداش می‌دهند، باید سرگرم کننده هم باشند. ارزش ندارد برای گذراندن چیزی که چند پنی پاداش می‌دهد ولی سرگرم کننده نیست، تلاش کنید. برای اینکه استفاده از این برنامه‌ها ارزش داشته باشد، باید ترکیب مناسبی از پاداش و سرگرمی را ارائه دهند.

عوامل دیگری مانند نظرات و تجربیات کاربران و همچنین نحوه استفاده آسان از برنامه نیز در این امر نقش داشته است. هیچ کس نمی‌خواهد صرفا برای دریافت پاداش، از یک برنامه خراب یا قدیمی استفاده کند زیرا دردسری که یک برنامه خراب ایجاد می‌کند ارزش پاداش آن را ندارد.

کلاهبرداری‌هایی که باید مراقب آنها باشید

متأسفانه، کلاهبرداری‌های زیادی در بازار بازی‌هایی که برای بازی به شما پول می‌دهند، وجود دارد.

یکی از نشانه‌های کلاهبرداری، بازی‌هایی است که شما را مجبور می‌کنند قبل از شرکت در آن بازی، پولی بپردازید. در بهترین حالت، این بازی‌ها قمار هستند و بازیکنان با مهارت بالا احتمالاً شانس بیشتری خواهند داشت. به احتمال زیاد با انجام این بازی‌ها پول بیشتری از دست خواهید داد تا اینکه پولی بدست آورید. در بدترین حالت نیز، این بازی‌ها پول شما را می‌گیرند و کسب پاداش یا نقد کردن پاداشتان را تقریباً غیرممکن می‌کنند.

برخی دیگر از برنامه‌هایی که برای انجام بازی در تلفن همراه خود به شما پاداش می‌دهند، سعی می‌کنند داده‌های شما را بدزدند. در مورد برنامه‌هایی که بر روی تلفن همراه خود نصب می‌کنید بسیار دقت کنید و از بهترین روش‌های امنیتی استفاده کنید. قبل از نصب برنامه‌ها، نظرات آنها را بررسی کنید و به آنها دسترسی بیش از آنچه که لازم است، به دستگاه خود ندهید.

آیا برنامه‌های این لیست مطمئن هستند؟

04 کسب درآمد ارزی با بازی معرفی 6 بازی که به شما پول پرداخت می کنند

در حالی که کلاهبرداری‌های زیادی در بازار بازی‌های با پاداش وجود دارد، ولی خوب است بدانید همه آنها هم کلاهبردار نیستند. استفاده از برنامه‌های موجود در این لیست کاملاً ایمن است و راه خوبی برای کسب درآمد بیش‌تر از طریق بازی است.

با این حال بسیار دقت کنید و قبل از نصب هر برنامه یا اجازه به هر برنامه برای دسترسی به دستگاه خود، تحقیقات خود را انجام دهید و باید ابتدا از بازی مطمئن باشید و سپس پول کسب کنید.

سخن پایانی

انجام بازی‌ها با تلفن همراه قطعا شما را ثروتمند نمی‌کند، اما گزینه‌هایی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد هم لذت ببرید و هم پول اضافی بدست آورید. انتظار نداشته باشید که آنها جایگزین شغل روزانه و تمام وقت شما شوند، اما می‌توانند به شما کمک کنند تا یک ناهار خوب تهیه کنید یا با یک قهوه روزانه خود را خوشحال کنید.

حال که با کسب درآمد ارزی با بازی آشنا شدید، می‌توانید از خدمات افتتاح حساب پی پال و نقد کردن درآمد ارزی سایت اول پرداخت استفاده کنید.

افتتاح حساب پی پال

امتیاز 4.6/5 - از 216 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

24 دیدگاه

  1. sajad گفت:

    عالی

  2. sajad گفت:

    عالی خیلی بهتره

  3. admin7030 گفت:

    سلام. برای کسب درآمد از طریق بازی اپلیکیشن هفتاد سی رو هم می تونید امتحان کنید . کد ثبتنام 30077 می باشد.

  4. h گفت:

    اونوقت در ازای چی و از چه طریق پول میدن؟ همینطوری فقط برای بازی کردن پول میدن؟

    1. سهیل دهقانی گفت:

      ممنون از توجه شما
      بعضی از بازی ها برای تبلیغ یا تشویق به بازی کردن بخشی از درآمد خودشون رو با کاربران به اشتراک میزارن به صورت گیفت کارت و یا پول واقعی البته اول پرداخت هیچ گونه تاییدی نمیکنه این بازی ها رو صرفا جهت اطلاع رسانی و معرفی هست طبق ادعایی که خود این بازی ها و گیمرهاشون در سطح اینترنت دارن اگر شما امتحان کردید و درآمدی از این بازی ها داشتید حتما در همین جا اعلام کنید تا بقیه کاربران هم مطلع بشن

  5. محمد رضا حیدری گفت:

    سلام
    بهترین بازی از نظر من top rich هست که به صورت دلاری می تونید درآمد کسب کنید.
    من خودم برداشت داشتم به صورت تتر و ترون.
    می تونید بریزید به کیف پول خودتون و نقد کنید.
    موقع ورود اگه خواستید این کد رو بزنید تا یک جایزه کوچیک بهتون تعلق بگیره

  6. mohsen گفت:

    جالب بودن

  7. هادی گفت:

    سلام همه بازی هایی که معرفی کردید برای ایرانیها غیرقابل استفاده هستش و باکلی ترفند باید ثبت نام کرد

    1. نیما نوبخت گفت:

      درود
      ضمن سپاس از همراهی شما؛ لطفا موارد لازم که در زمان ثبت نام نیاز می باشد را اعلام نمایید تا سایر کاربران نیز از اطلاعات شما استفاده نمایند.

  8. یاسر گفت:

    مرسی حتمی یه بار هم شده امتحانش میکنم این بازی تاپ ریچ رو اقای حیدری مرسی
    فقط یک سوال کلی از سایت همه بازی ها از کیف پول دیجیتال پشتیبانی میکنن یا نه اگه بعضیاش هست حتمی تو صفحه بعدی که ترتیب دادید وارد کنید که تنها راه ایرانیهای داخل هست و بس

  9. آیسان گفت:

    مگه میشه با بازی پول بریزن تو حساب آدم همش چرته

  10. محمد گفت:

    خوب است

  11. محمد گفت:

    شما اگه مطالعاتت رو ببری بالا بهتره

    1. حمید گفت:

      لطف کنید راحت ترین بازی یامسابقه کدامند راهنمایی کنید ممنون میشم

  12. هادی عظیمی گفت:

    خیلی ممنون مقالتون خیلی و خوب جالب بود خسته نباشید

  13. محدث گفت:

    لطفا یک بازی راحت پیشنهاد بدین

  14. مهدی گفت:

    عالهییییییییییبببببببببببزییییییییییییببببببببب

  15. حمید گفت:

    لطف کنید راحت ترین بازی یامسابقه کدامند راهنمایی کنید ممنون میشم

  16. پیمان گفت:

    خوب

  17. پیمان گفت:

    خوب

  18. پیمان گفت:

    خوبی
    و
    عالی
    است

  19. محمدرضا گفت:

    محمد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT