ایردراپ شبکه Terra

پشتیبانی بایننس از ایردراپ شبکه Terra | شبکه Terra Classic

زمان مطالعه 2 دقیقه

بایننس اعلام کرده است که نام شبکه فعلی Terra را به شبکه Terra Classic تغییر می‌دهد و از Airdrop شبکه Terra پشتیبانی می‌کند. صرافی این اطلاعات را از طریق انتشار در وبسایت خود فاش کرد، که در آن آنها به توکن‌های LUNA و UST شبکه Terra Classic به‌عنوان LUNA (قدیمی) و UST (قدیمی) اشاره کردند. در این خبر به بررسی پشتیبانی بایننس از ایردراپ شبکه Terra و شبکه Terra Classic می پردازیم.

ایردراپ شبکه Terra

در بیانیه توضیح داده شده است که واریز و برداشت LUNA (قدیمی) و UST (قدیمی) در تاریخ 26 می 2022 (5 خرداد) ساعت 14:00 (UTC) به حالت تعلیق درخواهد آمد. علاوه بر این، جفت‌های معاملاتی آنی LUNA/BUSD و UST/BUSD به حالت تعلیق در می‌آیند و تمام سفارش‌های آنی معلق در تاریخ 26 می 2022 ساعت 15:00 (UTC) لغو خواهند شد.

همچنین، در این پست آمده است که علامت LUNA (قدیمی) به LUNC و علامت توکن UST (قدیمی) به USTC تغییر نام خواهند داد.

این تیم بیان می‌کند:

“ما توکن جدید Terra 2.0 (LUNA) را برای همه کاربران واجد شرایط بر اساس طرح توزیع توکن تیم پروژه Terra توزیع خواهیم کرد. نسبت توزیع به ازای هر حساب در اطلاعیه ای جداگانه اعلام خواهد شد. قوانین دقیق airdrop در سایت ارائه شده است.”

بایننس دیروز توییتی منتشر کرده بود که می‌گفت با تیم Terra در برنامه بازیابی خود از نزدیک همکاری خواهد کرد تا به کاربران آسیب‌دیده بایننس بهترین درمان ممکن را ارائه دهد.

 ایردراپ شبکه Terra

ایردراپ شبکه Terra

در اوایل این هفته، این صرافی ارز دیجیتال تمایل خود را برای همکاری با تیم Terra برای راه‌اندازی زنجیره جدید خود بدون استیبل کوین الگوریتمی نشان داده بود. Huobi و Bybit دیگر صرافی هایی بودند که از Terra در این شرایط بحرانی حمایت کردند.

منبع:coinquora

امتیاز 5/5 - از 6 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT