توکن CAKE

PancakeSwap قصد دارد عرضه توکن CAKE را به 750 میلیون محدود کند

زمان مطالعه 2 دقیقه

اپلیکیشن دیفای PancakeSwap یک پیشنهاد حاکمیتی منتشر کرده است که چندین هدف توکن اصلی خود، CAKE را شرح می دهد. در یک دوره رای گیری ۲۴ ساعته، ۹۸.۸ درصد اکثریت را از طریق ۱۱ میلیون رای به دست آورد، در حالی که مخالفان تنها ۱۳۱ هزار شرکت کننده را تشکیل می دادند. در این مقاله به بررسی توکن CAKE می پردازیم. با اول پرداخت همراه باشید.

توکن CAKE

دومین تکرار نقشه راه توکنومیک PancakeSwap حداکثر سقف عرضه 750 میلیون را برای توکن CAKE اعمال می کند.
این پیشنهاد، که حمایت گسترده ای از شرکت کنندگان دریافت کرد، بیان کرد که “حداکثر سقف عرضه، و همچنین مشوق ها برای عرضه در گردش کمتر، ارزش، جامعه و پایداری برنامه را بهتر منعکس می کند.”

“ما حداکثر سقف عرضه 750 میلیون ( 750M) را برای کیک پیشنهاد می کنیم و توکنومیک های اصلاح شده ای را برای کیک قفل شده معرفی خواهیم کرد، مانند فراهم کردن مزایای بهبود یافته ی IFO و مزرعه سود برای کاربرانمان.”

عرضه کنونی کیک در گردش کمی بیش از 294 میلیون بود. با فرض اینکه هیچ تغییری در میزان صدور آن وجود نداشته باشد، عرضه در گردش نزدیک به سه سال طول می کشد تا به سقف برسد.
علاوه بر کاهش عرضه کل توکن، این پیشنهاد همچنین به معرفی ابزار و مشوق های اضافی برای کاربران برای قفل کردن کیک خود اشاره می کند.

توکن CAKE

توکن CAKE

این شامل افزودن ارزش به سیستم اشتراک پنکیک از طریق vCake، bCake، و iCake است که برای افزایش پاداش‌های فارمینگ، تقویت مزایای IFO و همچنین افزایش قابلیت‌های رای‌گیری حاکمیتی در حال توسعه هستند.
ایده اصلی کاهش موثر عرضه در گردش کیک است.
در میان سقوط بازار کریپتو،این توکن DeFi نیز ریزش کرد. کیک در روز گذشته بیش از 10 درصد کاهش داشت. در زمان نگارش این مقاله با قیمت 4.05 دلار معامله می شد
منبع : cryptopotato

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT