اپلیکیشن پای نتورک (Pi Network) ماینینگ روی گوشی و تلفن همراه

اپلیکیشن پای نتورک (Pi Network) ماینینگ روی گوشی و تلفن همراه

زمان مطالعه 3 دقیقه

اگر ذهن بازی دارید، درباره دنیای رمزنگاری کنجکاو هستید، احتمالاً نام پای نتورک و ارز رمزنگاری شده‌ی آن به نام Pi Coin را شنیده‌اید. در ادامه به اپلیکیشن پای نتورک می‌پردازیم.

Pi یک شبکه در فاز ۲ (از ۳) است که تنها در ۲ سال بیش از ۱۵ میلیون نفر را در سراسر جهان به صورت ارگانیک درگیر کرده و هنوز در حال رشد و توسعه است. توسط دو دانشمند (دکترا) تأسیس شده است، از طریق برنامه‌ای به نام Pi Network (بدون تعجب) قابل دسترسی است، که از ۱۴ مارس ۲۰۱۹ در Playstore و Appstore در دسترس است.

اپلیکیشن پای نتورک

1 اپلیکیشن پای نتورک (Pi Network) ماینینگ روی گوشی و تلفن همراه

در حقیقت ارز Pi نوعی پول دیجیتالی است که به آن رمز ارز (یا رمزنگاری) می‌گویند. Pi یک بلاک چین عمومی است که از الگوریتم‌ها و استانداردهای پذیرفته شده و مورد بررسی عموم استفاده می‌کند. دقیقاً، سکه Pi اولین ارز رمزنگاری شده‌ای است که هرکسی می‌تواند از طریق اپلیکیشن پای نتورک به وسیله تلفن همراه خود آن را به دست آورد. فقط با فشار دادن دکمه رعد و برق ⚡️ (همانطور که در تصویر نشان داده شده است).

هنگامی که روی آن کلیک می‌کنید، می‌توانید برنامه را ببندید و تعدادی سکه Pi در حساب شما در ۲۴ ساعت آینده استخراج (یا تولید) می‌شود و پس از آن مدت زمان کافی است که برنامه را دوباره باز کرده و به ترتیب دوباره کلیک کنید. برای یادآوری استخراج کاملاً رایگان است و بر تلفن شما تأثیر نمی‌گذارد، اما وقتی Pi در مرحله ۳ به پایان برسد (احتمالاً پایان ۲۰۲۱) تمام استخراج متوقف می‌شود و مردم نمی‌توانند سکه‌های جدیدی ایجاد کنند.

توقف استخراج، عرضه را محدود می‌کند و Pi را به عنوان یک منبع کمیاب نشان می‌دهد و این در حال حاضر یک فرصت شگفت انگیز است. چون در آینده احتمال بالا رفتن قیمت این ارز بسیار زیاد می‌شود.

برای دانلود اپلیکیشن پای نتورک نسخه‌ی اندروید بر روی این لینک کلیک کنید.

سکه‌های PI تا اتمام زمان استخراج قابل معامله نیستند

2 اپلیکیشن پای نتورک (Pi Network) ماینینگ روی گوشی و تلفن همراه

یک مشکل وجود دارد اینکه PI ارز رمزنگاری شده جدید است که در ۲ سال پیش راه اندازی شده است، در حال حاضر نمی‌توانید آن را معامله کنید، باید منتظر بمانید تا مرحله ۳ شروع شود. و این به معنای واقعی کلمه تنها نقطه ضعف شبکه Pi است، ما نمی‌توانیم به طور قطعی بگوییم که آیا سکه Pi در چه زمانی قابل معامله است و ارزش آن چقدر خواهد بود.

با این حال، اگر فکر کنید، این همان نقطه ضعف بیت کوین در سال‌های اولیه خود بود. هیچ کس نمی‌تواند به طور دقیق بداند که آیا و چه زمانی به ارز قابل معامله‌ای تبدیل می‌شود.

بنابراین بر اساس همه این اطلاعات، من فکر می‌کنم Pi یک فرصت عالی است. ممکن است معلوم شود که هرگز وارد بازار نمی‌شود و در صرافی‌ها فهرست نمی‌شود و اساساً هر روز فقط ۴ ثانیه هدر می‌دهید و دکمه را برای شروع دوباره استخراج فشار می‌دهید. اما به نظر من، به احتمال زیاد Pi در نهایت به سکه‌ای تبدیل می‌شود که می‌توانید با ارز فیات (دلار، یورو و غیره) و سایر ارزهای رمزپایه (بیت کوین، اتریوم و غیره) معامله شود و ارزش واقعی داشته باشد. بنابراین چیزی که در حال حاضر به طور بالقوه بدست می‌آورید پول رایگان بدون هیچ تلاشی است.

حال که با اپلیکیشن پای نتورک آشنا شدید، می‌توانید از خدمات سایت اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. عزت‌یار گفت:

    پای نتورک در آینده عالی‌ترین رمزارز خواهد بود.
    با کد chawosh ثبت‌نام کنید!

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT