معرفی سایت DediPath و آشنایی با سرویس هاست اختصاصی و VPS این سایت

زمان مطالعه 3 دقیقه

اگر تجارت شما آنلاین است. آن یک جزء چیست که داده‌های شما را زنده‌تر و سریعتر می‌کند؟ درست حدس زدید؛ سرور اختصاصی خود شما! در ادامه به معرفی سایت DediPath و آشنایی با سرویس هاست اختصاصی و VPS این سایت می‌پردازیم.

برای کسانی از شما که تفاوت سرورهای اختصاصی با کیفیت خوب و سرورهای بد را نمی‌دانید، این را تصور کنید شما در یک برنامه میزبانی مشترک معمولی هستید و وب سایت شما خوب کار می‌کند. پس از مدتی کسب و کار شما رشد می‌کند و تعداد بازدیدکنندگان کمی افزایش می‌یابد، وب سایت شما کند می‌شود و نشانه‌هایی از عدم تمایل نشان می‌دهد.

قبل از هرچیز ، بیایید توضیح دهیم که چرا داشتن میزبانی مشترک نمی‌تواند انتخاب مناسبی باشد. امنیت ارائه شده معمولی خواهد بود و اگر تحت یک برنامه منظم میزبانی می‌شوید، ترافیک بیش از حد می‌تواند بر عملکرد وب سایت شما تأثیر منفی بگذارد. همچنین کل مسئله تاخیر وجود دارد. اگر بارگذاری صفحه بیشتر از زمان لازم طول بکشد، این یک سیگنال قرمز است و زمان آن است که به دنبال ارائه دهنده سرور اختصاصی باشید.

سایت DediPath

1 معرفی سایت DediPath و آشنایی با سرویس هاست اختصاصی و VPS این سایت

در این مقاله من یک ارائه دهنده فوق العاده اختصاصی و میزبانی VPS که با نام DediPath شناخته می‌شود را معرفی خواهم کرد. سایت DediPath یک ارائه دهنده زیرساخت به عنوان سرویس (IaaS) در ایالات متحده است و به طور رقابتی در ارائه سرورهای اختصاصی برتر و میزبانی VPS تمرکز دارد. در بخش شرکتی، پیشرفت به عنوان یک رقیب مهم است و DediPath تنها با تلاش در یک راه، مسیر موفقیت را می‌داند. رضایت مشتری.

مشتری خوشحال به معنای جریان کاری شادتر است و بسیاری از ارائه دهندگان این چشم انداز کوچک تجارت را درک نمی‌کنند. همراه با ارائه خدمات در سطح جهانی، سایت DediPath مایل است از تمام قوانین “میزبانی” پیروی کند و بنابراین، از کیفیت و پشتیبانی عالی با قیمت‌های بسیار مناسب پایبند است.

به محض خرید یک برنامه با هر ارائه دهنده و میزبانی، اولین چیزی که من همیشه تمایل به رعایت آن را دارم، پاسخ به موقع خرابی است. من آنلاین کار می‌کنم و اگر می‌خواهم غذا را در شکمم بگذارم، برای من بسیار مهم است که اطمینان حاصل کنم که وب سایت‌های من در تمام ساعات روز در دسترس هستند.

من روزانه تقریباً ۱۰۰۰ بازدید کننده در وب سایت تجاری خود دریافت می‌کنم. بدیهی است، من مصمم هستم که هیچ یک از بینندگان با مشکلات تأخیری یا ارتباطی روبرو نباشند و برای من بسیار شگفت آور بود، که چنین نشد. من اشاره کردم که سایت DediPath به کلمات خود وفادار است.

وقتی صحبت از پاسخ سریع SLA می‌شود، مطمئناً DediPath ناامید کننده نیست. با ۹۹/۹۹٪ ضمانت کار، سرور بصورت شبانه روزی آنلاین است و متوجه شدم که حتی زمانی که ظرفیت سرور به حداکثر برسد، بندرت هیچ گونه خرابی به وجود می‌آید.

قیمت‌‌ خدمات

2 معرفی سایت DediPath و آشنایی با سرویس هاست اختصاصی و VPS این سایت

برنامه‌های میزبانی VPS از ۳/۵ دلار در ماه شروع می‌شود. طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها موجود است و کاربر می‌تواند با توجه به ظرفیت سایت میزبانی VPS را دریافت کند. محدوده برنامه‌ها تا ۴۸/۵ دلار در ماه است.

سرورهای اختصاصی بین ۸۹ دلار در ماه تا ۱۹۹ دلار در ماه متغیر است. سرورهای اختصاصی ۱۰ GBPS بدون اندازه بین ۶۱۹ دلار در ماه تا ۷۸۹ دلار در ماه متغیر است. سرورهای ترکیبی Hybrid و Managed Hybrid DediPath به ترتیب از ۲۴ دلار در ماه و ۴۴ دلار در ماه شروع می‌شوند.

تنها چند میزبان وجود دارد که با سرسختی زیاد روی سرورهای اختصاصی تمرکز می‌کنند. VPS DediPath عالی است اما سرعت پورت ارائه شده فقط ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه است.

با این حال، وقتی صحبت از سرورهای ترکیبی و اختصاصی می‌شود، باید بگویم DediPath یکی از بهترین‌ها در بازار است. اگر بخواهید همه را در یک جمله خلاصه کنید، اگر به دنبال سرور اختصاصی هستید، به نظر من سایت DediPath یک انتخاب هوشمندانه است.

حال که با سایت DediPath آشنا شدید، اگر قصد خرید از این سایت را دارید می‌توانید از خدمات خرید با پی پال سایت اول پرداخت استفاده کنید.

خرید با پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT