دانلود کیف پول SafePal

دانلود کیف پول safepal ( سیف پال ) | دانلود اپلیکیشن کیف پول سیف پال

زمان مطالعه 2 دقیقه

Safepal اولین کیف پول سخت افزاری است که بایننس آن را معرفی کرد. این ولت از شبکه‌ ها و رمز ارزهای بسیار زیادی پشتیبانی می‌ کند. اینکه سیف پل به طور همزمان کیف پول سرد و گرم را ارائه می کند یکی از ویژگی های منحصر بفرد این کیف پول به شمار می آید. جالب است بدانید که طرفداران کیف پول‌ های سرد ارز دیجیتال از نسخه سخت‌ افزاری کیف پول سیف پل استفاده می کنند و از سویی دیگر نسخه نرم‌ افزاری و تلفن همراه این کیف پول را افرادی که نیاز به یک کیف پول گرم دارند مورد استفاده قرار می دهند. در این مقاله به بررسی روش های دانلود کیف پول SafePal ( سیف پال ) برای دستگاه های مختلف می پردازیم.

دانلود کیف پول safepal

با وجود اینکه در ابتدا کیف پول سیف پال تنها دارای نسخه سخت افزاری و آفلاین بود، اما بعد ها این شرکت امکان دانلود کیف پول سیف پال موبایل را در اختیار کاربرانی که می خواستند از ولت های نرم افزاری استفاده کنند قرار داد.

در حال حاضر امکان دانلود کیف پول سیف پال موبایل برای هر دو نسخه آی او اس و اندروید در دسترس است.

در نظر داشته باشید که برای دانلود والت سیف پال تنها به منابع معتبر همچون گوگل پلی ، اپ استور و وب سایت رسمی والت مراجعه نمایید زیرا امکان دارد با دانلود از منابع نامعتبر، اپلیکیشن های مخربی بر روی دستگاه شما نصب گردد و بدین صورت دارایی های دیجیتال شما در معرض ریسک قرار بگیرد.

 دانلود کیف پول safepal برای موبایل

پس از دانلود و نصب این کیف پول می توانید از طریق آموزش ساخت کیف پول سیف پال در لینک مشخص شده اقدام به ساخت کیف پول جدید در این برنامه و استفاده از قابلیت های آن از جمله ترید در کیف پول سیف پال بدون احراز هویت در بایننس کنید.

دانلود کیف پول safepal برای اندروید 

از طریق لینک زیر می توانید به گوگل پلی که همان فروشگاه آنلاین برنامه های اندروید است وارد شوید و اقدام به دانلود کیف پول سیف پال اندروید نمایید.

بعد از اینکه این والت را دانلود کردید، نصب کیف پول سیف پال اندروید به صورت خودکار انجام خواهد شد.

دانلود کیف پول safepal برای اندروید

کیف پول سیف پال برای اپل

به منظور دانلود ولت سیف پال آی او اس تنها کافیست از طریق لینک زیر به اپ استور، فروشگاه آنلاین برنامه های آی او اس رفته و سپس این اپلیکیشن را با انتخاب گزینه “Get” دانلود کنید.

پس از پایان بارگیری، برای نصب کیف پول سیف پال آی او اس می بایست گزینه “Install” را انتخاب کنید.

دانلود کیف safepal برای آیفون

دانلود کیف پول سیف پال برای کامپیوتر

نسخه نرم افزاری ولت سیف پال در حال حاضر تنها برای گوشی های تلفن همراه در دسترس می باشد و هنوز امکان دانلود کیف پول سیف پال برای کامپیوتر فراهم نشده است. همچنین این کیف پول نسخه تحت وب و افزونه مرورگر نیز ندارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT