قیمت شیبا اینو

افزایش ۲۰ درصدی قیمت شیبا اینو | نزول قیمت بیت کوین به محدوده ۶۱ هزار

زمان مطالعه 2 دقیقه

همزمان با این که قیمت BTC یک بار دیگر در حوالی 61,000 دلار قرار گرفته است، این کوین همچنان به روند حرکتی کم نوسان و غیر معمول خود ادامه می دهد. قیمت ارزهای دیجیتال در اکثر موارد کاهش های جزئی روزانه را شاهد بوده اند اما این در حالی است که باز هم شیبا اینو (Shiba-Inu) توانست بر خلاف وضعیت حاکم بر بازار، 20 درصد افزایش داشته باشد.

قیمت شیبا اینو

بعد از افزایش های اخیر، اکثر آلتکوین ها امروز در وضعیت قرمز رنگ قرار داشته اند. اتریوم (ETH) که چند روز پیش سقف قیمت جدید خود را شاهد بود، در 24 ساعت اخیر کمی بیشتر از 1 درصد کاهش را ثبت کرده است و قیمتی کمتر از 4,500 دلار دارد.

در بین دیگر رمز ارزها، کاردانو (ADA) با 2 درصد افت قیمت مواجه شده است؛ این در حالی است که دیگر کوین های نام آشنا نظیر ریپل (XRP)، پولکادات (DOT)، دوج کوین (DOGE)، ترا (Terra) و آوالانچ (AVAX) به طور مشابه تا 3 درصد افت قیمت داشته اند.

از طرفی دیگر، سولانا (SOL) با 1.5 درصد افزایش تا نزدیک 250 دلار پیش رفت و بایننس کوین (BNB) بعد از یک رشد 4 درصدی، یک سقف 6 ماهه دیگر را شاهد بود.

اما امروز در بین ارزهایی که مارکت کپ بالایی دارند، ارزی که توانست بیشترین میزان افزایش قیمت را شاهد باشد، شیبا اینو بود. این کوین محبوب و خبرساز بعد از این که سقف قیمت اخیر خود را به ثبت رساند، به سرعت در حال کاهش قیمت بود اما اکنون شروع به برگشت کرده است. یک افزایش 18.5 درصدی قیمت SHIB را به نزدیکی 0.00006 دلار رساند.

در مجموع، مارکت کپ تمام دارایی های دیجیتال با کاهش 50 میلیارد دلاری در یک روز اخیر، به 2.7 تریلیون دلار رسیده است.

قیمت شیبا اینو

قیمت شیبا اینو

پس از این که پرچمدار بازار در 2 نوامبر به یک سقف دو هفته ای رسید، نتوانست در ادامه سیر صعودی قوی ظاهر شود. به جای به چالش کشیدن سقف قیمت در 67,000 دلار، فروشندگان باعث شدند قیمت به سمت پایین سرازیر شود.

بعد از این که اخبار تورم آمریکا منتشر شد، قیمت BTC تا نزدیک 60,000 دلار هم کاهش پیدا کرد. علیرغم افزایشی که پس از آن تا 63,000 دلار شاهد آن بودیم، وضعیت کلی این رمز ارز در 24 ساعت گذشته بهبودی نداشته است.

منبع: کریپتو پوتیتو

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT