سایت Stackoverflow چیست؟

معرفی سایت Stackoverflow | وب سایتی ایده آل برای برنامه نویسان

زمان مطالعه 3 دقیقه

این روزها استفاده از اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های کاربردی توانسته است بار سنگین شرکت در کلاس‌های حضوری را از دوش بسیاری از افراد علاقه‌مند به کسب و علم و دانش بردارد. به طور مثال برای یادگیری زبان انگلیسی بسیاری از افراد از Duolingo استفاده می‌کنند. برای علاقه‌مندان به فعالیت در زمینه برنامه‌نویسی، نیز راه‌ها و روش‌های بسیاری وجود دارد تا بتوانند از طریق آن‌ها برنامه‌نویسی را بیاموزند. به عنوان مثال سایت‌های بسیار مفیدی وجود دارد که به صورت آنلاین به آموزش کدنویسی پرداخته‌اند؛ نظیر Codecademy که می‌توان آن را به صورت رایگان ثبت نام کرد و برنامه نویسی را یاد گرفت. در این مقاله قصد داریم وب سایت Stackoverflow را به شما معرفی کنیم.

سایت Stackoverflow چیست؟

سایت Stackoverflow

سال‌ها بود که بسیاری از برنامه‌نویسان در حین کد نویسی به مشکلاتی بر می‌خوردند که راه حلی برای آن‌ها پیدا نمی‌کردند و یا اگر راه‌حل آن‌ها پیدا می‌شد، زمان زیادی طول می‌کشید تا به پاسخ سوال خود برسند. اما با وجود وب سایت استک اورفلو (Stackoverflow) دیگر برنامه نویسان زمان زیادی را صرف بر طرف کردند مشکلات خود نخواهند  کرد. کافیست سوال خود را در این وب سایت مطرح کنند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایند. شاید بپرسید چگونه؟

 آشنایی با وب سایت استک اورفلو (Stackoverflow)

وب سایت استک اورفلو (Stackoverflow) که در سال ۲۰۰۸ راه اندازی شد. یکی از بزرگ‌ترین و قابل اعتمادترین وب سایت‌ها برای یادگیری کدنویسی، برای به اشتراک گذاری دانش و اطلاعات مفید می‌باشد. هر ماه بیش از ۵۰ میلیون کاربر به این وب سایت سر می‌زنند تا به حل مشکلات مطرح شده توسط  کاربران بپردازند و یا اینکه پرسش‌های خود را مطرح کنند.

چرا وب سایت استک اورفلو قابل اعتماد است؟

سایت Stackoverflow اعتماد

مطالبی که بر روی وب سایت استک اورفلو توسط متخصصین و برنامه نویسان خبره و حرفه‌ای قرار می‌گیرد، مورد نظر سنجی قرار می‌گیرد و از کاربران خواسته می‌شود که پس از مطرح کردن سوال خود، از میان پاسخ‌های ارائه شده به بهترین پاسخ رای دهند. بنابراین همیشه بهترین جواب‌ها که توسط بسیاری از کاربران مورد تائید قرار گرفته است بر روی سایت می‌ماند.

*در وب سایت استک اورفلو در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پاسخ سوالات خود دست یابید.*

اگر قبلا از مطالب وب سایت استک اورفلو استفاده کرده باشید، مطمئنا متوجه این مزیت سایت شده‌اید که در کمتر از ۵ دقیقه پاسخ سوالتان را دریافت نموده‌اید. شاید بپرسید که علت چیست؟ و چرا در وب سایت استک اورفلو (Stackoverflow) در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهترین جواب‌ها دریافت می‌شود.

پاسخ این سوال این است که زمانی که شما سوال خود را تایپ می‌کنید، کلیه‌ی سوالات مشابه سوال شما را که قبلا افراد مانند شما با آن برخورد کرده‌اند مشاهده خواهید کرد. به این ترتیب مطالب و سوالات اضافه که وقت کاربران را بگیرد، در این سایت وجود ندارد.

به علاوه همانطور که گفتیم چون کاربران به سوالات امتیاز می‌دهند، در نتیجه بعد از مدتی، سوالاتی که کمترین آرا را آورده‌اند از بین سوالات حذف می‌شود، چرا که به منزله‌ی سوالات بی ارزش شناخته می‌شوند.

وب سایت استک اورفلو (Stackoverflow) محلی برای یافتن شغل

سایت Stackoverflow کد نویسی

در این وب سایت علاوه بر اینکه به بهترین پاسخ‌ها رای داده می‌شود، به نویسندگان آن‌ها یا به عبارتی کسانی که پاسخ صحیح و بهینه را مطرح کرده‌اند نیز امتیاز داده می‌شود. به این ترتیب برای افرادی که از امتیازات بالاتری برخوردارند، پیشنهاد کاری وجود دارد.

دوستان عزیزی که در زمینه برنامه‌نویسی فعالیت می‌کنید، و تا امروز با وب سایت Stackoverflow آشنایی نداشتید، از امروز به بعد دیگر نگران سوالات خود  در زمینه برنامه‌نویسی نباشید. شما با مراجعه به سایت استک اورفلو می‌توانید در کوتاه‌ ترین زمان ممکن پاسخ سوالات خود را دریافت نمائید. لازم به ذکر است که تمامی برنامه نویسان و کدنویسانی که قصد پرداخت ارزی را دارند، می‌توانند از خدمات پرداخت ارزی مجموعه اول پرداخت استفاده نمایند.

امتیاز 5/5 - از 24 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT