سایت tutorhunt شرایط

معرفی سایت tutorhunt برای کسب درآمد ارزی

زمان مطالعه 2 دقیقه

امروزه گرفتن معلم خصوصی به صورت آنلاین در مقاطع مختلف تحصیلی از دبستان تا دانشگاه بسیار رواج پیدا کرده است. در این مقاله به معرفی سایت tutorhunt می‌پردازیم که می‌تواند گزینه مناسبی برای کسب درآمد ارزی باشد.

سایت tutorhunt چیست؟

سایت tutorhunt چیست

tutorhunt یک بستر عالی برای ارتباط بین معلمان و اساتید با دانش آموزان و دانشجویان است که دفتر اصلی آن در شهر لندن واقع شده است. در این سایت هزاران دوره خصوصی برگزار شده است که اکثر کاربران نیازهای درسی خود را به راحتی رفع کرده‌اند.

این سایت تا حدود زیادی مشابه سایت Chegg است با این تفاوت که به جای محتواهای آموزشی از پیش تهیه شده، بیشتر بر ایجاد ارتباط معلمان و دانش‌اموزان تاکید دارد.

بخش خدمات به دانش آموزان

سایت tutorhunt دانش آموز

در بخش منو بار سایت گزینه For students  انواع خدمات مختلف را به دانش آموزان ارایه می‌دهد. اگر روی گزینه Find a Tutor or Student کلیک نمایید، می‌توانن بر اساس مقطع تحصیلی و نوع درس، معلمان را یافت. همچنین فیلترهایی برای تعیین نرخ ساعتی دستمزد اساتید، جنسیت و مدرک دانشگاهی قابل اجرا است.

همچنین امکان جستجو معلمان بر اساس موضوع درسی هم به راحتی قابل اجرا است. به عنوان مثال مهمترین مباحث شامل زبان خارجه، موسیقی، IT، زیاضیات و شیمی می‌شود که بیش از همه طرفدار دارد.

بخش خدمات به معلمان

سایت tutorhunt معلمان

اگر کسی قصد دارد به عنوان معلم خصوصی در این سایت تدریس کند، می‌تواند به راحتی از طریق گزینه Register at Tutor Hunt اقدام نماید که باید آدرس کشور و میزان تحصیلات و رزومه کاری ارایه دهد.

معلمان این امکان را خواهند داشت که دانش‌اموزان متقاضی را سرچ کنند و تکنیک‌های درسی خود را به دانش‌اموز پیشنهاد دهند. به همین منظور، موتور هوشمند سرچ سایت به کمک معلمان می‌آید تا دانش‌اموز، معلم مد نظر را یافته و ارتباط ایجاد شود.

حالا که با سایت tutorhunt آشنا شدید، می‌توانید برای گرفتن کلاس معلم خصوصی از خدمات پرداخت ارزی با پی پال استفاده کنید یا اینکه اگر قصد تدریس آنلاین را دارید از خدمات نقد کردن درآمدهای ارزی و دلاری مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT