کسب درآمد ارزی از سایت Chegg آموزش

آموزش برای کسب درآمد ارزی از سایت Chegg

زمان مطالعه 2 دقیقه

در دنیای امروز سایت‌های زیادی آموزش‌های آنلاین در زمینه‌های مختلف را ارایه می‌دهند و می‌توان در بسیاری از آنها به عنوان معلم خصوصی آنلاین تدریس کنید و به درآمد دلاری برسید. در این مقاله به کسب درآمد ارزی از طریق سایت Chegg می‌پردازیم.

سایت Chegg چیست؟

کسب درآمد ارزی از سایت Chegg کاربرد

سایت‌های زیادی هستند که در حوزه آموزشی در محدوده سنی دبیرستان یا مقطع لیسانس فعالیت می‌کنند؛ شاید بتوان به آکادمی خان (Khan Academy) و دریم باکس (DreamBox) اشاره کرد. سایت Chegg از جمله این موارد است که نه تنها برای دانش‌اموزان مقاطع مختلف معلمان خصوصی در درس‌های مختلف را معرفی می‌کند، بلکه امکاناتی مانند محتوای آموزشی، کتابِ حل تمرینِ سوالات کتاب‌های معروف، فلش کارت، امکان فروش کتاب دسته دوم و جزوات مطرح را هم فراهم ساخته است.

در این سایت تا به حال نزدیک به ۱/۵ میلیون دانش آموز و دانشجو از خدمات این سایت استفاده کرده‌اند و به طور ۲۴ ساعته توان ارایه  چنین خدماتی را هم دارد.

این سایت خدمات پیدا کردن دوره‌های کارآموزی یا شغل تابستانه یا پاره وقت را هم به دانش‌اموزان پیشنهاد می‌دهد که بسیار می‌تواند مفید باشد.

کسب درآمد ارزی از سایت Chegg

کسب درآمد ارزی از سایت Chegg

راه‌های کسب درآمد در این سایت بسیار متنوع می‌باشد، با این حال تنها یک مورد آن از طریق ایران قابل اجرا است. به عنوان مثال امکان فروش کتاب دسته دوم یا جزوات فیزیکی وجود دارد، با این حال فقط در آمریکا قابل استفاده است.

یکی از راه‌های کسب درآمد، تبدیل شدن به معلم خصوصی یک درس خاص است. به طور میانگین معلمان ساعتی ۱۵ دلار دریافت می‌کنند و اگر معلمی بازخوردهای خوبی گرفت به ساعتی ۲۰ دلار افزایش می‌یابد.

۱) برای شروع روی صفحه Online tutoring jobs وارد شوید.

۲) روی گزینه Sing up کلیک کنید و اکانت بسازید.

۳) فیلد‌های تخصص، تجربیات، مقطع تحصیلی که می‌توانید درس دهید، زمینه‌ای که می‌خواهید تدریس کنید و … را پر نمایید. البته گاهی اوقات به دلیل تعداد زیاد معلم، باید در لیست انتظار ثبت نام قرار بگیرید.

۴) با توجه به فیلد‌های پر شده، سیستم برای شما دانش‌اموز می‌فرستند. دانش‌اموزان هرینه کلاس را به سایت پرداخت می‌کنند و اگر بعد از کلاس، از نوع تدریس راضی بودند، پول به اکانت شما واریز می‌شود.

۵) معلمانی که امتیازات بالاتری کسب کنند، دانش‌اموزان بیشتری را می‌توانند تدریس نمایند.

۶) پس از کسب درآمد ارزی از سایت Chegg ، امکان تسویه حساب هفتگی وجود دارد. برای این کار کافی است، شماره حساب پی پال خود را در اکانتتان ارایه دهید. برای نقد درآمد ارزی می‌توانید از خدمات نقد کردن درآمد ارزی و دلاری مجموعه اول پرداخت استفاده کنید.

خدمات نقد کردن درآمد ارزی

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT