آموزش آنلاین ریاضی ابتدایی با سایت DreamBox

آموزش آنلاین ریاضی ابتدایی با سایت DreamBox

زمان مطالعه 3 دقیقه

با رشد فناوری و اینترنت، از طرفی تعطیلی مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا، کودکان و نوجوانان نیاز خواهند داشت که به صورت آنلاین ریاضی بیاموزند. در این مسیر سایت DreamBox به عنوان یک سایت خلاق در آموزش آنلاین ریاضی ابتدایی بسیار در دنیا محبوب شده است و بازده دانش‌اموزان و کودکان استفاده کننده از این سایت در ریاضیات به شدت افزایش داشته است.

معرفی سایت DreamBox

معرفی سایت DreamBox آموزش آنلاین ریاضی ابتدایی

در سال ۲۰۰۶ سایت DreamBox توسط کارآفرین حوزه ساخت سریال به نام Lou Gray و همچنین کارمند ماکروسافت به نام Ben Slivka در شهر واشنگتن راه‌اندازی شد. این سایت با هدف بهبود سیستم آموزشی برای یادگیری ریاضی دانش‌اموزان نرم افزاری را معرفی کرد و در سال ۲۰۱۳ هم اپلیکیشن آموزشی را معرفی نمود.

این استارتاپ بالغ بر ۱۱۰۰ کارمند دارد که آموزش‌های خلاقانه و جذاب ریاضی را به دانش آموزان یاد می‌دهد. لازم به ذکر است که سایت DreamBox در انتهای سال ۲۰۱۸ به ۱۸۰ میلیون دلار درآمد دست یافت.

ویژگی‌های آموزش آنلاین ریاضی ابتدایی با سایت DreamBox

همانطور که گفته شد، این سایت یا نرم افزار DreamBox، محیطی جذاب و خلاقانه برای آموزش ریاضی تدارک دیده است که به صورت هوشمند بخش‌هایی که دانش‌اموزان پیرو مباحث ریاضی مشکل دارند را پیدا کرده و آن خلاءها را رفع می‌نماید.

والدین برای بهبود وضعیت ریاضی فرزندان خود به راحتی می‌توانند از این سایت بهره ببرند. آموزش ریاضی همراه با بازی به همراه آموزش مرحله به مرحله، والدین را در یادگیری ریاضی کودکان همراهی می‌کند.

نرم افزار DreamBox به معلمان ریاضی این امکان را می‌دهد که در مدرسه یا از خانه وضعیت هر یک از دانش‌اموزان را در ریاضی بررسی کنند و اشکالات بنیادی هر دانش‌اموز را به طور جداگانه ارزیابی نمایند.

کارکتارهای جذاب و محیط‌های مورد علاقه کودکان ، آنها را در یادگیری عمیق به صورت داستانی وارد کمک می‌کند.

هم اکنون نرم افزارهای DreamBox به دو زبان انگلیسی و اسپانیایی در دسترس است.

گاهی اوقات وبینارها و رویداد‌های آنلاین آموزشی هم در سایت برگزار می‌شود که کودکان در یادگیری گروهی ریاضی می‌توانند حضور یابند.

آموزش آنلاین ریاضی ابتدایی

پرداخت هزینه DreamBox

پرداخت حق عضویت استفاده از خدمات DreamBox به دو صورت تک نفره یا خانوادگی می‌باشد. برای حالت تک نفره فقط یکی از فرزندان خانواده می‌تواند اکانت باز کند تا آموزش ببیند و داده‌ها هم برای همان یک نفر آنالیز می‌شود. اما برای پلن خانوادگی تا ۴ فرزند خانواده را پشتیبانی می‌کند و اطلاعات آنالیز پیشرفت هر یک از فرزندان را به طور جداگانه به والدین نمایش می‌دهد.

پلن ها به چهار دسته، یک ماهه، شش ماهه، ۱۲ ماهه و ۱۰ ساله تقسیم می شود. در پلن ۱۰ سال والدین می‌توانند از دوره ابتدایی تا سال دهم را برای فرزندان خود پوشش دهند.

اگر مدارس به دنبال دریافت خدمات سایت‌ هستند، بایستی با کارشناسان سایت ارتباط بگیرند و بسته به تعداد دانش‌اموزان، قراردادهایی با سایت DreamBox داشته باشند.

اگر مایل هستنید از خدمات آموزش آنلاین ریاضی ابتدایی با سایت DreamBox برای فرزندانتان استفاده نمایید، می‌توانید برای پرداخت ارزی از خدمات پرداخت ارزی مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

خدمات پرداخت ارزی با ویزا کارت و مستر کارت

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT