TRON چیست؟

TRON چیست؟ هر چیزی که باید در مورد TRX بدانید.

زمان مطالعه 5 دقیقه

TRON یک شبکه غیر متمرکز و مبتنی بر بلاکچین است که هدف آن ایجاد یک زیرساخت سرگرمی باز و جهانی برای محتوای دیجیتال با فناوری ذخیره سازی توزیع شده است و امکان تبادل سریع و مقرون به صرفه محتوای دیجیتال را فراهم می کند. به اندازه کافی جالب به نظر می رسد؟ اما موارد بیشتری وجود دارد، با ما همراه باشید تا بتوانید همه چیز را در مورد TRON و ارز دیجیتال آن، TRX در این پست بخوانید.

TRON چیست؟

TRON ابتدا در سال 2017 در شبکه بلاکچین اتریوم، قبل از انتقال به پلتفرم مستقل خود راه اندازی شد. این یک چارچوب همتا به همتا و غیر متمرکز است که در حوزه سرگرمی تخصص دارد. ارز بومی با نام های مختلفی مانند TRON coin، Tronix یا TRX شناخته می گردد و در بلاکچین به عنوان واحد اصلی حساب ها عمل می کند.

اکوسیستم TRON اساساً به عنوان یک پلتفرم برای به اشتراک گذاری محتوا عمل می کند. در این پلتفرم، TRX به کاربرانی که محتوا ایجاد یا ارسال می ‌کنند، پرداخت می ‌شود و در نتیجه مکانیسم کسب درآمد عادلانه ‌تر و باز تر نسبت به کسانی که شبکه‌های رسانه‌ های اجتماعی معمولی را کنترل می ‌کنند، می ‌شود. همچنین به کاربران این امکان را می‌ دهد تا بدون نیاز به واسطه‌ای مانند فروشگاه گوگل پلی یا اپل استور، محتوای خود را به اشتراک بگذارند. این بدان معناست که TRON به پیشبرد بازار غیرمتمرکز اپلیکیشن (dApps) کمک می کند.

یک بنیاد غیرانتفاعی سنگاپور، بنیاد ترون، TRON را ایجاد کرد. جاستین سان، کارمند سابق ریپل، مدیرعامل این بنیاد است. بنیاد ترون به دنبال دموکراتیک کردن توسعه محتوا می باشد، در حالی که ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین و اتریوم به دنبال ایجاد امکان خرید آنلاین جهانی بدون نیاز به شرکت های بزرگ هستند. آنها قدرت را از کسب و کارهایی مانند گوگل گرفتند و در عوض به سازندگان اجازه دادند مستقیماً کار خود را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند.

TRX برای کنار گذاشتن واسطه ها در تولید محتوا

TRON در تلاش است تا شکاف بین تولید کنندگان محتوا و کاربران محتوا را با حذف واسطه از طریق استفاده از ویژگی ‌های فناوری شبکه بلاکچین و همتا به همتا (P2P) ایجاد نمایند. نتیجه کاهش هزینه کلی برای کاربر و افزایش جمع آوری برای ارائه دهنده محتوا با دریافت مستقیم است که یک وضعیت برد-برد را فراهم می کند.

ترون این مدل کسب و کار را در یک شبکه بلاکچین عمومی تکرار می کند و به عنوان یک مرکز ذخیره سازی باز و توزیع شده عمل می نماید و آن را قدرتمند تر و مقرون به صرفه تر می کند. TRON با توانمند سازی هر کسی و همه برای میزبانی محتوای سرگرمی دیجیتال در شبکه مبتنی بر بلاکچین، قصد دارد واسطه را حذف کند. برای دسترسی به محتوا، مخاطبان در سراسر جهان مستقیماً به صاحبان محتوا پرداخت می کنند.

در این فرآیند، شبکه باز، غیر متمرکز و فناوری ذخیره سازی توزیع شده TRON همچنین با هدف حل یک مشکل بزرگ (چالش تعداد بسیار کمی از کسب و کارهای قدرتمند و قدرتمندی که کنترل اینترنت و محتوای آن را در دست دارند) است که آن را به یک زمین بازی تبدیل می کند.

TRX Cryptocurrency چیست؟

شبکه TRON از Tronix یا TRX، ارز دیجیتال اختصاصی خود استفاده می کند. می توانید TRON را با PayPal یا سایر ارزهای الکترونیکی در صرافی هایی مانند اول پرداخت مبادله کنید. اگرچه متاسفانه خرید TRX با ارزهای فیات در حال حاضر امکان پذیر نیست. می توانید TRON خود را در کیف پول هایی که از بلاکچین اتریوم پشتیبانی می کنند، مانند MyEtherWallet ذخیره کنید.

مصرف کنندگان می توانند از Tronix برای پرداخت هزینه محتوایی که می خواهند استفاده نمایند. این کوین ‌ها سپس به اکانت ‌های سازندگان محتوا می ‌روند، جایی که می ‌توان آن‌ها را معامله کرد یا برای پرداخت خدمات بلاکچین سایر ارز های دیجیتال استفاده کرد.

چه چیزی بر قیمت TRON TRX تأثیر می گذارد؟

تعدادی از متغیرها می توانند بر قیمت Tronix (TRX) تأثیر بگذارند. برای درک پیش‌ بینی ‌های قیمت TRX که توسط بسیاری از منابع ارائه می ‌شود، باید درک کرد که چه نوع رویداد هایی بر ارزش آن تأثیر می ‌گذارند. این امر ردیابی آخرین پیشرفت‌ ها در ارزهای دیجیتال، پیش‌ بینی نوسانات و سود احتمالی از آنها را بسیار ساده‌تر می‌ کند.

TRON عرضه و تقاضا

عرضه و تقاضا عامل اصلی است که می تواند بر هزینه هر ارز دیجیتال تاثیر بگذارد. هنگامی که تقاضا برای یک ارز دیجیتال خاص بیشتر از عرضه باشد، قیمت ها بالا می رود، در حالی که قیمت در حالت مخالف کاهش می یابد.

پلتفرم هایی مانند CoinLiker و CoinSwitch که هر دو پیش بینی های بسیار مثبتی را برای قیمت آتی TRON انجام داده اند، فرض می کنند که TRX احتمالاً در سال های آینده شاهد افزایش تقاضا خواهد بود.

رشد dApps

پلتفرم TRON بزرگترین منبع نرم افزار غیرمتمرکز (dApps) در جهان است. اخیراً تقاضا برای خدمات غیرمتمرکز به شدت افزایش یافته و سرمایه گذاران فکر نمی کنند این توسعه به زودی کند شود. از آنجایی که افراد بیشتر و بیشتری می خواهند مستقیماً محتوای خود را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند، پلتفرم هایی مانند TRON به عنوان گزینه واضح و عاری از اشخاص ثالث مانند گوگل و اپل ظاهر می شوند. اگر این اتفاق بیفتد، تقاضای TRX نیز به نوبه خود افزایش می ‌یابد که منجر به افزایش قیمت مطلوب می ‌شود.

مطابقت TRON با مقررات

ما در حال مشاهده یک تغییر جهانی به سمت کنترل ارزهای دیجیتال در سراسر جهان هستیم. از آنجایی که دولت‌ها ارزش حفظ این خدمات غیرمتمرکز را درک می ‌کنند، ارزهای دیجیتال به طور فزاینده‌ای با مقرراتی که زمانی ارز غیر قابل کنترل تلقی می‌شد، مطابقت دارند.

تصور می ‌گردد که ارزهای دیجیتالی که بهتر کنترل می ‌شوند، با سخت ‌تر شدن قوانین جهانی، احتمال بیشتری برای زنده ماندن در طوفان دارند. اگر یک ارز دیجیتال نتواند از قوانین پیروی کند، ممکن است از نظر تئوری جرم انگاری شود و بر ارزش بازار آن تأثیر زیادی بگذارد.

TRON، با این حال، موقعیت خوبی برای جلوگیری از هرگونه تغییر در جزر و مد نظارتی دارد. بنیاد ترون توسط مرجع نظارتی حسابداری و شرکتی مجاز هست و تحت نظارت قانون شرکت سنگاپور است.

TRON (TRX) را از کجا بخریم؟

اگرچه هنوز نمی ‌توانید به نزدیک ‌ترین فروشگاه مواد غذایی خود بروید و مقداری TRX بخرید، اما دستیابی به این توکن آینده‌نگر همچنان آسان است. خوشبختانه، در برخی از بزرگترین صرافی های جهان، TRON در دسترس است. یکی از سریع‌ ترین راه‌ها برای دریافت توکن‌ های TRX از طریق نمایندگان مبادله می باشد. شما می توانید TRON را با پرفکت مانی از اینجا در وب سایت ما بسیار سریع خریداری کنید.

با این حال، اگر قبلاً تعدادی سکه Tronix در دسترس دارید، می توانید TRON را به پی پال، TRON به پرفکت مانی و TRON را به وبمانی به راحتی بدون هیچ KYC و با بهترین نرخ ممکن در اینجا در اول پرداخت مبادله کنید.

چگونه TRON (TRX) را نگه داریم؟

توکن های TRX شما را می توان به دو روش اصلی ذخیره کرد. هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند که باید در نظر داشته باشید. اگر در فضای رمزنگاری تازه وارد هستید و فقط قصد خرید مقدار کمی TRX را دارید، یک کیف پول موبایل مناسب شما خواهد بود. در دستگاه‌های iOS و Android، کیف پول TRON Dapp برای دانلود در دسترس است.

کیف پول موبایل برای TRON

مزیت کیف پول موبایل این است که استفاده از آن ساده هست و به شما امکان دسترسی فوری به ارز دیجیتال خود را می دهد. نکته منفی این است که هک ها و کلاهبرداران بیشتر قادر به هک کردن آن هستند. به یاد داشته باشید، شما همیشه کیف پول موبایل خود را آنلاین دارید، بنابراین همیشه در معرض خطر است.

کیف پول سخت افزاری برای TRON

اگر قصد دارید مقادیر بیشتری از TRX را نگه دارید یا فقط نگران امنیت ارز دیجیتال خود هستید، کیف پول سخت‌ افزاری انتخاب هوشمندانه‌ای است. برای قیمت های مناسب، شرکت هایی مانند Ledger کیف پول های سخت افزاری قابل اعتماد و قابل حملی را ارائه می دهند.

از آنجایی که کیف پول‌های سخت‌افزاری ارز دیجیتال شما را آفلاین نگه می‌دارند، امنیت بیشتری نسبت به کیف‌پول‌های موبایل دارند. این روش به عنوان ذخیره سازی سرد نیز شناخته می شود. اشکال این روش ها فیزیکی بودن آنهاست. آنها باید در برابر تهدیدهای دنیای واقعی، مانند سرقت و سوزاندن، ایمن شوند. این واحدها همچنین می‌توانند بیش از 100 دلار قیمت داشته باشند، که آنها را برای افرادی که تازه وارد بازار شده‌اند، انتخاب خوبی نمی‌سازد.

چگونه TRON را به PayPal تبدیل کنیم؟

اگر می خواهید کوین های TRX خود را به پول نقد یا ارزهای فیات تبدیل نمایید، همیشه می توانید به پی پال اعتماد کنید. انجام این کار در avalpardakht.com بهترین نرخ ارز در بازار را بدون KYC به شما ارائه می دهد. برای مبادله TRON به PayPal به اول پرداخت مراجعه نمایید.

در صورت وجود هرگونه سوال و مشکل، همیشه می توانید با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT