صدور ویزا کارت مجازی با استفاده از خدمات سایت اول پرداخت 012

صدور ویزا کارت مجازی با استفاده از خدمات سایت اول پرداخت

زمان مطالعه 3 دقیقه

به احتمال زیاد هنگام خرید از سایت‌های خارجی و پرداخت‌های ارزی اسم ویزا کارت را شنده‌اید. امروزه تمام سایت‌های خارجی مانند: فروشگاه‌ها، دانشگاه‌ها، سفارت خانه‌ها و… از درگاه‌های ویزا کارت استفاده می‌کنند. ولی به دلیل تحریم‌ها، استفاده از خدمات ویزا کارت به صورت مستقیم برای افرادی که در ایران زندگی می‌کنند امکان پذیر نیست. اما همیشه راه‌هایی برای استفاده از خدمات سایت‌های خارجی وجود دارد. در ادامه به صدور ویزا کارت مجازی از سایت اول پرداخت می‌پردازیم.

ویزا کارت مجازی

3 صدور ویزا کارت مجازی با استفاده از خدمات سایت اول پرداخت

صدور ویزا کارت مجازی

سایت اول پرداخت با ارائه دادن خدمات صدور ویزا کارت مجازی ، کار را برای ایرانی‌ها بسیار راحت کرده است. شما با خرید این کارت‌های مجازی توانایی پرداخت‌های ارزی و خرید از سایت‌های خارجی را خواهید داشت. البته باید به چند نکته دقت کنید:

۱. ویزا کارت مجازی قابلیت شارژ شدن ندارد.

۲. کارت‌های صادر شده امکان اتصال به حساب پی پل را دارا می‌باشند. در صورتی که قصد اتصال کارت به حساب پی پال را دارید؛ آدرس ثبت شده در حساب پی پال (billing address) را در توضیحات سفارش ثبت نمایید.

۳. اگر میزان خرید شما از میزان اعتبار کارت کمتر باشد، بقیه‌ی اعتبار شما در ویزا کارت مجازی شما باقی می‌ماند و تا اتمام تاریخ انقضا می‌توانید از آن استفاده کنید.

۴. جهت اطلاع از تراکنش‌های خود کافی است به بخش پشتیبانی تیکت بزنید و ریز تراکنش‌های خود را با ارایه دادن شماره کارت و پین کد کارت خود، دریافت نمایید.

انواع صدور ویزا کارت مجازی

2 صدور ویزا کارت مجازی با استفاده از خدمات سایت اول پرداخت

نواع صدور ویزا کارت مجازی

به صورت کلی مجموعه‌ی اول پرداخت ۳ نوع ویزا کارت مجازی را ارائه می‌دهد، ویزا کارت مجازی آبی، ویزا کارت مجازی سبز و ویزا کارت مجازی مشکی، در ادامه به ویژگی هر کدام از ویزا کارت‌های مجازی می‌پردازیم.

ویژگی‌های کلی

  • نوع: ویزا کارت
  • واحد پول: دلار آمریکا
  • پرداخت: به صورت جهانی و بدون در نظر گرفتن واحد پول.
  • توانایی استفاده برای پرداخت به صورت اتوماتیک.
  • بدون کارمزد ماهانه.

تفاوت ویزا کارت‌های مجازی با یکدیگر

تمام ویزا کارت‌های مجازی به صورت کلی همه‌ی ویژگی‌هایی که در قسمت بالا گفته شد را دارا هستند. تفاوت اصلی آن‌ها در میزان خرید و میزان اعتبار آن‌ها است. میزان خرید و اعتبار ویزا کارت مجازی به صورت زیر است:

ویزا کارت مجازی سبز: حد اقل میزان ثبت سفارش ۵۰۰ دلار، میزان خرید با کارت ۲۰ تا ۹۰۰ دلار (کمتر از ۲۰ و بیش‌تر از ۹۰۰ دلار امکان پذیر نیست) و تاریخ انقضا ۶ ماهه.

ویزا کارت مجازی آبیحد اقل میزان ثبت سفارش ۵ دلار، میزان خرید با کارت ۵ تا ۹۰۰ دلار (کمتر از ۵ و بیش‌تر از ۹۰۰ دلار امکان پذیر نیست) و تاریخ انقضا ۱ ساله.

ویزا کارت مجازی مشکی: حد اقل میزان ثبت سفارش ۲۰ دلار، میزان خرید با کارت ۵ تا ۱۰۰۰ دلار (کمتر از ۵ و بیش‌تر از ۱۰۰۰ دلار امکان پذیر نیست) و تاریخ انقضا ۱ ساله.

چرا از اول پرداخت خرید کنیم؟

3 صدور ویزا کارت مجازی با استفاده از خدمات سایت اول پرداخت

صدور ویزا کارت مجازی با استفاده از خدمات سایت اول پرداخت

سایت اول پرداخت از محدود ارائه دهندگان ویزا کارت مجازی در ایران می‌باشد و به دلیل تحریم‌ها شما امکان استفاده از خدمات ویزا کارت را ندارید. ولی می‌توانید از خدمات ویزا و مسترکارت سایت اول پرداخت استفاده کنید. دلایل استفاده از سایت اول پرداخت:

  • پشتیبانی فعال
  • بهترین قیمت در بین سایت‌های داخلی
  • سادگی ثبت سفارش
  • سرعت بسیار بالا
  • تخفیف‌های زیاد

اگر قصد خرید ویزا کارت مجازی از سایت اول پرداخت را دارید، می‌توانید با وارد شدن به حساب کاربری در بخش ثبت سفارش ویزا و مسترکارت، سفارش خود را ثبت کنید تا پشتیبانی سایت در کوتاه‌ترین زمان، ویزا کارت مجازی را به شما تحویل دهند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT