پولکادات (DOT)

پولکادات (DOT) و بررسی دلایلی که ممکن است قیمت DOT به به بالاترین قیمت تاریخ خود برسد

زمان مطالعه 3 دقیقه

افزایش حجم معاملات ، هیجان سرمایه گذاران در مزایده های آینده پاراچین و موفقیت کوساما در این زمینه، باعث شده سرمایه گذاران به پولکادات (DOT) به عنوان آلت کوین بعدی که به بالاترین حد قیمتی خود میرسد نگاه کنند.

پولکادات (DOT)

پولکادات به عنوان یکی از رقبای اصلی اتریوم و به عنوان یک پلتفرم برای میزبانی قراردادهای هوشمند پس از آنکه هارد فورک لندن شبکه اتریوم، در حل عمده مشکلات مربوط به هزینه های بالای تراکنش و ازدحام شبکه کاری چندانی نکرد، در ماه آگوست سهم خود را در بازار افزایش داد.

پولکادات، یکی از 10 پروتکل برتر در حال رشددر بازار است، با این حال هنوز مانند برخی از رقبای خود قیمت قابل توجهی را تجربه نکرده است. این رمز ارز، یک پروتکل چند زنجیره ای است که ایجاد پل های زنجیره ای بین شبکه های بلاک چین مجزا را فراهم میکند

داده های کوین تلگراف و تریدینگ ویو نشان می دهد که دات پس از تثبیت قیمت 10.36 دلار در 20 جولای، با افزایش 205 درصدی در روز 31 آگوست، به 31.70 دلار رسید.

از جمله دلایل چشم انداز صعودی روزافزون این توکن، می توان به مزایده های پاراچین آینده دات ، اکوسیستم سریع پروژه های علاقمند به راه اندازی در شبکه و افزایش مداوم حجم معاملات روزانه اشاره کرد.

پولکادات (DOT)

پولکادات (DOT)

مزایده پاراچین پولکادات 

یکی از بزرگترین عوامل محرک برای اکوسیستم پولکادات ، مزایده های پاراچین (زنجیره جانبی) در آینده است که در آن پروژه ها، برای دستیابی به اسلات های محدود قابل دسترس در شبکه پولکادات رقابت می کنند تا فرصتی برای راه اندازی برنامه های خود در شبکه را به دست بیاورند.

بسیاری از فعالان بازار در شبکه های اجتماعی معتقدند که مزایده پیش رو تقاضا برای پولکادات در بازار را افزایش می دهد و دات نیز مشابه عملکرد کوساما را خواهد داشت.

کوساما نیز به عنوان پولکادات اولیه در حال انجام مزایده های خود است ، اولین دسته در پایان جولای انجام شده و دسته دوم مزایده ها در تاریخ 1 سپتامبر آغاز می شود.

همزمان با انجام این مزایده ها ، کاربران با قفل کردن توکن های DOT برای مدت مشخصی، به پروژه ها رای میدهند. قفل کردن توکن ها راهی است برای راه اندازی بودجه برای پروژه هایی که انتخاب شده اند تا یکی از اسلات های محدود را از آن خود کنند.

این امر باعث کاهش عرضه توکن های موجود در گردش می شود که بر قیمت دات فشار وارد می کند. پس از اتمام تمام مزایده ها در شبکه کوساما ، شبکه پولکادات مزایده پاراچین مخصوص خود را انجام می دهد. این فرایند به طور کامل ارزیابی شده و تا به امروز ، پاراچین های Kusama-bas بدون مشکل اجرا می شوند.

پولکادات (DOT)

پولکادات (DOT)

افزایش پروژه های (DOT)

یکی دیگر از دلایل قدرت اخیر DOT،  تعداد زیاد پروژه هایی است که به دستیابی به شکاف های پاراچین و راه اندازی در شبکه علاقه مند هستند.

از لحاظ پروتکل ها و زیرساخت های حمایتی، اکوسیستم پولکادات، طی سال گذشته رشد گسترده ای داشته و از تعدادی از شبکه های رقیب موجود پیشی گرفته است.

با انتظار برای مزایده های پاراچین پولکادات ، به احتمال زیاد اکوسیستم به گسترش خود ادامه می دهد و از پروژه های جدید استقبال می کند. اثبات این امر از این واقعیت ناشی می شود که روند پاراچین کوساما تا کنون نسبتاً روان بوده است

حجم معاملات 24 ساعته در حال افزایش است

سومین دلیل چشم انداز صعودی DOT افزایش حجم معاملات 24 ساعته آن است که در حال حاضر به سطحی رسیده است که از زمان فروش گسترده در بازار در اواخر ماه می دیده نشده است.

بر اساس داده های کوین مارکت کپ ، حجم معاملات 24 ساعته دات در 31 آگوست بیش از 300 درصد افزایش یافت و به بالاترین رقم 5.41 میلیارد دلار رسید، زیرا انتظار برای مزایده های  آینده پاراچین کوساما، سرمایه گذاران پولکادات را که موفقیت کوساما را به عنوان نماینده اتفاقات احتمالی با قیمت DOT می بینند ، هیجان زده کرد.

اگر شبکه کوساما بتواند عرضه هموار مزایده خود را ادامه دهد و راه را برای شروع این پروسه در شبکه پولکادات فراهم سازد ، تقاضا برای DOT افزایش مییابد و این امر می تواند منجر به افزایش قیمت این رمز ارز شود.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز 1/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT