سایت Leaseweb

سایت Leaseweb و استفاده از خدمات لیزوب در زمینه وب هاستینگ و سرور اختصاصی

زمان مطالعه 2 دقیقه

سایت Leaseweb (لیزوب) یک کمپانی ارائه دهنده‌ی محاسبات ابری و سرویس‌های وب است. شرکت این شرکت در سال ۱۹۹۷ توسط دو خلبان هلندی تأسیس شد و اکنون شعبه‌هایی در اروپا، آسیا و ایالات متحده نیز دارد. Leaseweb زیرمجموعه OCOM، یک شرکت خدمات اینترنتی در آمستردام هلند است. با اول پرداخت همراه باشید.

سایت Leaseweb

Leaseweb (لیزوب) یک شرکت ارایه دهنده محصولات و خدمات آنلاین است. برخی از آن‌ها خدمات مخصوص اشخاص بوده و برخی سرویس‌ها نیز مختص اهداف کاری و تجاری است. سرویس‌های ارایه شده در این شرکت در ادامه آورده شده‌اند:

سرورهای اختصاصی

محاسبات ابری

هاستینگ VPS

وب هاستینگ اشتراکی لینوکس

وب هاستینگ اشتراکی ویندوز

هاستینگ وردپرس

ثبت نام دامنه

سرویس‌های شبکه تحویل محتوا (CDN)

هزینه سرویس های Leaseweb

Leaseweb چهار سرویس هاستینگ اشتراکی دارد: S (شروع قیمت از 2.99 در ماه)، M (4.99 در ماه)، L (6.99 در ماه) و XL (11.99 به ازای هر ماه)

سایت Leaseweb

سایت Leaseweb

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، پلن S هزینه را برای یک سال دربردارد. اما خرید این سرویس پیشنهاد نمی‌شود. ۲۵۰ مگابایت فضای دیسک خیلی کم است. در نظر داشته باشید که اغلب، نصب وردپرس به همراه برخی پلاگ‌این‌ها، تم‌ها و دیتابیس متوسط، حدود ۱ گیگ فضای ذخیره نیاز دارد.

مزایای Leaseweb

• تنوع زیاد سرویس‌ها

اکثر شرکت‌های ارایه دهنده وب هاست، تنها هاستینگ اشتراکی ارایه می‌دهند، برخی ثبت دامنه را هم به خدمات خود اضافه می‌کنند. Leaseweb در مقابل، از بین تمام هاست‌ها بیشترین سرویس‌ها را ارایه می‌کند.

به عبارتی، یک کسب و کار شخصی را می‌توانید به مقیاس جهانی توسعه دهید، بدون این که نیاز باشد شرکت خدماتی هاست خود را تغییر دهید. دستتان برای انتخاب سرویس‌های متنوع باز است و این یعنی آینده پروژه‌تان تضمین شده است.

• تضمین آپ تایم %۹۹/۹۹۹

این آمار یعنی وب سایت شما در طول سال تنها به مدت ۵ دقیقه آپ نمی‌شود!

• دیتاسنترهای جهانی

اگر از سراسر دنیا بازدیدکننده دارید، هاستینگ‌تان هم باید جهانی باشد. با ۹ مرکز در ایالات متحده، و یک مرکز هرکدام در لندن، آمستردام، فرانکفورت، سنگاپور، هنگ کنگ و سیدنی، می‌توان گفت Leaseweb یکی از گسترده‌ترین شبکه‌ها را در بین شرکت‌های هاستینگ دارد.

سایت Leaseweb

سایت Leaseweb

معایب Leaseweb

• عدم بازگشت پول

• سرعت پایین سرویس‌ها

• محدود بودن خرید به مدت زمان یک سال

خرید از سایت Leaseweb 

Leaseweb هم درگاه خرید پی پل دارد و هم می‌توانید از طریق کارت‌های اعتباری ویزا کارت و مستر کارت خرید خود را انجام دهید.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT