بهترین ارائه دهندگان CDN 2021

بهترین ارائه دهندگان CDN در سال 2021 کدامند؟

زمان مطالعه 11 دقیقه

وب سایت خود را با یک شبکه تحویل محتوا حرفه‌ای سرعت ببخشید. یک شبکه تحویل محتوا (CDN)، برای سرعت بخشیدن به تقریبا هر وبسایتی، با ذخیره فایل‌هایش در سرورهای سراسر جهان کار می‌کند. دیگر مهم نیست که بازدید کنندگان شما از اروپا، آمریکای شمالی، آسیا و یا هر جای دیگری باشند، محتوا به طور خودکار از نزدیکترین محل با سریع ترین سرعت ممکن، ارائه می‌شود. در این مقاله به معرفی بهترین ارائه دهندگان CDN در سال 2021 می‌پردازیم.

اگر شما در زمینه علم و فناوری تازه وارد هستید، ممکن است کمی سخت و دلهره آور به نظر برسد، و شکی نیست که هزینه‌ها نیز ممکن است زیاد باشند، اما اجازه ندهید که این موضوع باعث شود که شما از انجام این کار طفره روید. CDN فقط برای شرکت‌‌های بزرگ نیست. شما می‌توانید ساده‌ترین سرویس‌ها را در کمتر از پنج دقیقه راه اندازی کنید، و اگر طرح خود را هوشمندانه انتخاب کنید، ممکن است برای شما هیچ هزینه‌ای نداشته باشد.

وب سایت شما به هر شکلی که باشد، از یک وبلاگ ساده گرفته تا یک سایت گسترده برای یک تجارت بزرگ، ما سعی می‌کنیم بهترین سرویس را برای کمک به شما در بهترین حالت ممکن انتخاب کنیم. اگر توانستید چیزی پیدا کنید که به نظرتان جالب است، آن را امتحان کنید -در میان بهترین ارائه دهندگان CDN ، شما می‌توانید از بسیاری از این CDN‌ها به صورت رایگان استفاده کنید، بدون واگذاری جزئیات پرداخت و یا ثبت هر گونه قراردادی.

لیست بهترین ارائه دهندگان CDN در سال 2021

۱) سایت CloudFlare

بهترین ارائه دهندگان CDN کلودفلر

*یک CDN به همراه ویژگی‌های زیاد، با یکی از بهترین برنامه‌های رایگان 

CloudFlare یک سرویس تحویل محتوا بسیار محبوب آمریکایی است که ترکیبی از استفاده آسان در سطح مبتدی به همراه ویژگی ها و قابلیت‌هایی در سطح حرفه‌ای است. به همین دلیل از بهترین ارائه دهندگان CDN شناخته می‌شود.

راه اندازی آن ساده است، و نیازی به ویرایش کد خود ندارید. فقط نام‌های سرور DNS خود را به روز رسانی کنید تا بتوانید از CloudFlare استفاده کنید و این سرویس بطور خودکار شروع به کار می‌کند، محتوا را ذخیره می‌کند و محتوا را از نزدیکترین مکان ممکن به بازدید کنندگان ارائه می‌دهد.

اما چیزهای خیلی بیشتری هم وجود دارد. فیلتر کردن وبسایت‌ها می‌تواند باعث بلاک شدن ربات‌ها شود، اسپم محتوا را محدود کند، شما را از هکرها در امان نگه دارد یا حملات DDoS را شناسایی کند و کاهش دهد. بهینه سازی های هوشمند تصاویر می تواند اندازه فایل های تصویری را تا ۳۵٪ کاهش دهد، و سرعت را بهبود ببخشد. پشتیبانی گسترده‌ای از استانداردهای مانند IPv6، HTTP / 2 و SPDY، و همچنین قوانین هوشمندانه‌ای برای کمک به شما در ایجاد تغییرات غیرملموس در ترافیک وجود دارد و و REST API به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا کنترل کاملی بر آنچه سرویس انجام می‌دهد، داشته باشند. همچنین، Flan Scan، که یک اسکنر آسیب پذیری شبکه است نیز به این سرویس اضافه شده است.

طرح رایگان Cloudflare به شما این امکان را می‌دهد که بدون اینکه هیچ گونه تعهدی داشته باشید، ببینید این سرویس چه خدماتی می‌تواند انجام دهد. که خیلی خوب است، با پهنای باند نامحدود و بدون هیچ محدودیت آزار دهنده ای که شما را مجبور به آپدیت کند.

هزینه ارتقاء به طرح Pro ،بیست دلار (۱۶ پوند) در ماه است، و همچنین قوانین بهینه سازی تصویر، تنظیمات اضافی و پشتیبانی بهتری را به آن اضافه می‌کند.

هر آنچه که انتخاب کنید، به هر حال CloudFlare عملکرد فوق العاده‌ای را ارائه می‌دهد. همانطور که گفته شد، سایت CDNPerf  هم، Cloudflare را در لیست پنج سرویس برتر به دلیل زمان پاسخ درخواست HTTP در سراسر جهان قرار داده است.

۲) سایت Fastly

بهترین ارائه دهندگان CDN fastly

*یک سرویس حرفه‌ای با قابلیت تنظیم زیاد در دنیای CDN ها

Fastly ترفندهای CDN را برای برخی از سازمانهای بزرگ، از جمله Spotify و Reddit ارائه می‌دهد، و این شرکت مطابق با استانداردهای خود، سطح عملکرد بسیار سریعی را ارائه می‌دهد. با توجه به رتبه بندی CDNPerf، این دومین CDN سریع برای انگلستان است و سرعت های جهانی بسیار خوبی را نیز ارائه می‌دهد.

با این حال، شاید قوی‌ترین نقطه Fastly میزان قابل تنظیم بودن آن باشد. به عنوان مثال، پشتیبانی متنوعی از انواع مختلف ذخیره سازی ویدئو ارائه می‌دهد و همچنین کنترل سطح پایینی را فراهم می‌کند که برای کسانی که می‌خواهند کارهایی مانند تغییر هدرهای HTTP برای سفارشی کردن نحوه ارائه محتوا را شروع کنند، مناسب است. برای راحتی کارتان و آشنایی بیشتر، می‌توانید به چندین حساب مشتری Fastly وارد شوید.

مطمئناً برای تنظیمات کامل و راه اندازی همه موارد، دانش فنی لازم است و تازه کاران در دنیای CDN بدون شک در میان همه گزینه‌های ارائه شده، گیج خواهند شد. اما برای کسانی که به این سطح از انعطاف پذیری و تنظیمات نیاز دارند، یاد گرفتن آن خالی از لطف نیست.

Fastly از یک مدل پرداخت به اندازه مصرف، با حداقل شارژ ۵۰ دلار (۳۷ پوند) در ماه استفاده می‌کند. علاوه بر این، می‌توانید حداکثر ۵۰ دلار ترافیک را به صورت رایگان تست کنید.

۳) سایت KeyCDN

بهترین ارائه دهندگان CDN keycdn

*یک سرویس معتبر با هزینه های ترافیک پایین و SSL رایگان

KeyCDN یک CDN اقتصادی با کاربرد آسان است که می‌تواند انتخاب خوبی برای کاربران مبتدی باشد.

شروع کار با هیچ سرویسی نمی‌تواند از این ساده‌تر باشد. با آدرس ایمیل خود ثبت نام کنید و بلافاصله ۲۵ گیگابایت برای کار کردن با آن دریافت خواهید کرد، بدون اینکه به جزئیات پرداخت نیاز باشد. یک داشبورد وب با طراحی مناسب، ایجاد اولین zone (پایگاه داده DNS) با کمترین کلیک ممکن را امکان پذیر می‌کند و راهنماهایی نیز وجود دارد که به شما کمک می‌کند سرویس را با WordPress و سایر برنامه‌ها ادغام کنید. علاوه بر این، KeyCDN به طور کامل از IPv6 پشتیبانی می‌کند.

کاربران با تجربه‌تر از گزینه‌هایی مانند Origin Shield استقبال خواهند کرد – این گزینه به شما این امکان را می دهد تا یک سرور KeyCDN را تعیین کنید که به جای اینکه فقط یک مبدا باشد، یک مبدا به روزرسانی باشد، این کار باعث می‌شود زمان بارگیری سرور شما کاهش پیدا کند.

شما می‌توانید هدرها، حافظه پنهان یا نوار کوکی‌ها را تغییر دهید یا یک robots.txt سفارشی تنظیم کنید. پس از اجرای سرویس، مجموعه‌ای از ابزارهای گزارش دهنده قادر به تماشای عملکرد CDN در هر لحظه هستند. برخی ویژگی‌های اضافی دیگری را نیز ارائه می‌دهد، مانند Block Referrer که دامنه‌هایی را که محتوای هات لینکینگ (سرقت پهنای باند) دارند یا پردازش تصویر را در بلک لیست خود قرار می‌دهد، که برای بهینه سازی تصویر بسیار مناسب است.

ویژگی برجسته KeyCDN قیمت پایین آن است. هزینه پهنای باند با ۰.۰۴ دلار (۰.۰۳۲ پوند) به ازای هر گیگابایت شروع می‌شود، که کمتر از نیمی از قیمتی است که به برخی از رقبای پیشرفته آن پرداخت خواهید کرد. حداقل استفاده ۴ دلار (۳/۲ پوند) در ماه و حداقل پرداخت ۴۹ دلار (۳۸ پوند) است. این شرکت حتی هزینه‌های اضافی نیز ندارد، به عنوان مثال SSL اشتراکی را پیشنهاد می‌دهد و مجوزهای SSL سفارشی را به صورت رایگان رمزگذاری می‌کند.

جای تعجبی ندارد که این قیمت‌های پایین عملکرد برجسته و خیلی خاصی را برای شما فراهم نمی‌کند، اما هنوز هم توانایی‌های زیادی دارد و شما در ازای پول خود، خدمات زیادی دریافت می کنید.

۴) سایت StackPath

بهترین ارائه دهندگان CDN stackpath

*یک CDN کاربر پسند با برخی از ویژگی‌های امنیتی پیشرفته

این ارائه دهنده CDN عمدتا بر غرب تمرکز دارد، با ۱۴ نقطه حضور (PoP) در آمریکای شمالی، ۹ تا در اروپا، در آمریکای جنوبی شش PoP، در آسیا ۴ تا و در استرالیا ۲ تا وجود دارد.

StackPath کاربر پسند است، همراه با یک کنسول وب ساده برای مدیریت تنظیمات شما، و اگر شما به مشکلی برخورد کنید، پشتیبانی فنی بسیار کارآمد این سرویس، از طریق چت یا تماس تلفنی در دسترس شما است.

به نظر می رسد عملکرد این سرویس در ایالات متحده و انگلستان و در واقع در اروپا خوب است، اما در کشورهای دیگر ممکن است سطح عملکرد آن کمی کاهش پیدا کند، که با توجه به تمرکز ذکر شده StackPath بر روی کشورهای غربی، تعجب آور نیست.

نقطه قوت دیگر این سرویس امنیت آن است، با این CDN به کاربران SSL مشترک رایگان می‌دهد (یا در صورت تمایل گزینه استفاده از مجوز SSL خودتان را ارائه می‌دهد). همچنین فناوری ضد DDoS نیز در این سرویس وجود دارد، که یک فایروال برنامه کاربردی وب و EdgeRules است، و ابزاری است قدرتمند که به شما امکان می‌دهد رفتار CDN StackPath را در مراحل مختلف درخواست CDN شخصی سازی کنید.

در مجموع، این یک پیشنهاد وسوسه انگیز با یک برنامه پایه است، که برای پهنای باند حداکثر ۱ ترابایت در ماه ۱۰ دلار (۷/۹ پوند) هزینه می‌گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر باید با بخش فروش تماس بگیرید.

۵) سایت Akamai

بهترین ارائه دهندگان CDN Akami

*یک CDN قدرتمند که برای افراد حرفه‌ای بسیار مناسب است

Akamai یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین ارائه دهندگان CDN است که خدمات بسیار خوبی را ارائه می‌دهد و طبق گفته شرکت تا ۳۰٪ از کل ترافیک اینترنت را ارائه می‌دهند. این سرویس یکی از قدیمی‌ترین ارائه دهندگان پوشش سرور با حدود ۲۷۵ هزار سرور در بیش از ۱۳۵ کشور جهان است. Akamai همچنین پشتیبانی عالی ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته را به مشتری ارائه می‌دهد که این اتفاق از کسی اینهمه مدت در این تجارت فعالیت داشته، انتظار می‌رود.

راه اندازی این سرویس ممکن است برای تازه کارها کمی مشکل باشد. این بدان معنا نیست که افراد تازه وارد نمی توانند با این سرویس کار کنند یا اینکه مشکلات زیادی به دنبال خواهند داشت، ولی اگر بخواهیم به طور کلی صحبت کنیم این سرویس بیشتر برای کاربران پیشرفته‌تر مناسب است.

Akamai ویژگی‌های زیادی دارد و عملکردش بسیار چشمگیر است، در واقع یکی از بهترین هاست. به عنوان مثال، سایت CDNPerf  ، Akamai را در میان پنج سرویس سریع در سراسر جهان قرار داده است.

اطلاع یافتن از قیمت آن کمی مشکل است، زیرا هیچ اطلاعات قطعی در وب سایت آنها یافت نمی‌شود، بنابراین برای دریافت اطلاعات دقیق باید مستقیماً با آنها تماس بگیرید. خوشبختانه برقراری تماس با آنها آسان است و شما می‌توانید این کار را از طریق چت، ایمیل یا تلفن انجام دهید.

 

۶) سایت Amazon CloudFront

بهترین ارائه دهندگان CDN amazon

* CDN قدرتمندی که قیمت مناسبی دارد

Amazon CloudFront بخشی از AWS ​​(خدمات وب آمازون) است که CND ارایه می‌دهد، بنابراین مطمئناً بخشی از یک عملیات پیچیده است. و در واقع CloudFront انبوهی از ویژگی های پیشرفته را همانطور که انتظار دارید ارائه می‌دهد و شما می‌توانید همه موارد مانند امکان فشرده سازی خودکار GZip را برای سرعت بهتر شخصی سازی کنید.

نقطه قوت دیگر این است که تجزیه و تحلیل عمیق آماده و در دسترس است، و همچنین جزئیات نوع دستگاه بازدید کنندگان، سیستم عامل و غیره را به شما نشان می‌دهد. همچنین توانایی تنظیم هشدار نیز در این سرویس وجود دارد، به این معنی که وقتی استفاده از انتقال داده از حد مشخصی بالاتر رود، می‌تواند به شما هشدار دهد.

نقطه ضعف این سرویس این است که تازه کاران در دنیای CDN ممکن است کنترل پنل CloudFront را حداقل در ابتدا کمی ترسناک ببینند.

نکته مهم دیگر هزینه‌های این سرویس است، و اگر شما یک کاربر باتجربه و آشنا به اصول CDN نباشید، لازم است بدانید که پشتیبانی فنی آن رایگان نیست – اگر به کمک نیاز پیدا کنید، مجبور هستید هزینه آن را بپردازید. قیمت ها بسته به منطقه متفاوت است، اما خبر خوب این است که یک سطح رایگان ارائه می‌دهد (که به شما برای یک ماه ۵۰ گیگابایت داده می‌دهد).

سطح عملکرد این سرویس نیز نسبتاً متوسط ​​است، اما قدرت و قابلیت تنظیم آمازون برای کاربری که کمی در زمینه تکنولوژِی باهوش باشد، قابل انکار نیست. خیلی‌ها باور دارند که Amazon CloudFront از بین بهترین ارائه دهندگان CDN ،  در آینده جزو برترین گزینه خواهد شد.

۷) سایت Microsoft Azure CDN

بهترین ارائه دهندگان CDN Azure

*یک CDN قابل تنظیم برای کسانی که به ادغام مایکروسافت نیاز دارند

همانطور که قطعا می‌دانید، Microsoft Azure مجموعه قدیمی و بزرگی از ابزارهای ابری یکپارچه برای ساخت و مدیریت برنامه‌ها و خدمات است، که با طیف گسترده‌ای از پوشش از جمله ارائه CDN، همراه است. توجه داشته باشید که این سرویس از سرورهای لبه مایکروسافت استفاده نمی‌کند، بلکه از سه برنامه که از شبکه های CDN دیگر هستند، استفاده می کند: Standard Akamai ، Standard Verizon و Premium Verizon.

ما در بررسی سرویس CDN مایکروسافت خود، باور داریم یکی از آینده‌دارترین شرکت‌ها دربین بهترین ارائه دهندگان CDN است. اما همینقدر بگوییم که از نظر قیمت گذاری – که کار کردن با آن هم ممکن است تا حدی گیج کننده باشد – این ارزان‌ترین پیشنهاد در دسترس نیست. اما هنوز هم کسانی هستند که می‌خواهند با سایر فناوری ها و خدمات مایکروسافت ادغام شوند، و به همین دلیل هزینه آن را پرداخت می‌کنند.

شما یک داشبورد وب دارید که تعداد زیادی ویژگی درون آن قرار دارد، اگرچه مثل همیشه، استفاده از آن برای مبتدیان آسان نیست (و همچنین روند نصب آن نیز آسان نیست). سطح عملکرد آن بسیار چشمگیر است، و طبق CDNPerf ، Azure CDN ششمین شبکه تحویل محتوا از نظر سرعت، در ایالات متحده و پنجمین شبکه جهانی است.

اگر از سایر سرویس‌های Azure استفاده می‌کنید، یا توسعه دهنده‌ای هستید که از ویژگی‌های مدیریت NET یا PowerShell استقبال می‌کنید، استفاده از این سرویس باید برای شما وسوسه انگیز باشد. شما می‌توانید یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید و با ۱۲ ماه خدمات رایگان شروع به کار کنید.

۸) سایت CDN77

بهترین ارائه دهندگان CDN CDN77

*یکی دیگر از سرویس هایی با استفاده آسان با قیمت‌های نسبتا پایین

CDN77 با داشتن مشتریان معروفی از جمله آژانس فضایی اروپا، در فضای تحویل محتوا یک سرویس شناخته شده است. این یک شبکه گسترده CDN با بیش از ۳۵ مرکز داده در سراسر جهان، با بسیاری از مراکز در اروپا و ایالات متحده است، اما همچنین در مکانهایی مانند آمریکای جنوبی، آسیا و یکی در استرالیا وجود دارد.

رابط کنسولی وب آن بسیار ساده است و هر اصطلاح تخصصی را به حداقل می‌رساند، و به همین دلیل برای تازه کاران دنیای CDN بسیار مناسب است. نکته مهم این است که گزینه‌های زیادی برای ارائه ندارد، اگرچه می‌توانید تنظیمات مختلف آن را تغییر دهید.

از نظر عملکرد، CDN77 به اندازه کافی قابل اعتماد است و به عنوان یک ارائه دهنده سطح پایین تا متوسط رتبه بندی می‌شود که بعید است برای استفاده‌های معمولی نا‌امیدتان کند، اما مطمئناً در میان این سرویس‌هایی که ذکر کردیم، سریعترین شبکه CDN نیست.

شما یک مجوز SSL رایگان رمزگذاری شده دریافت می‌کنید و CDN77 از نظر قیمت به ازای هر گیگابایت در کل مناسب است، اگرچه ارزانترین سرویس نیست. قیمت گذاری آن از ۰/۰۳۳ دلار به ازای هر گیگابایت داده برای ایالات متحده و اروپا آغاز می‌شود، و در آسیا و آمریکای لاتین هزینه‌های آن بیشتر می‌شود. اگر می‌خواهید آن را آزمایش کنید، یک دوره آزمایشی ۱۴ روزه بدون ریسک وجود دارد و نیازی به ارائه جزئیات پرداختی برای این کار نیست.

۹) سایت Leaseweb

بهترین ارائه دهندگان CDN lession web

*یک CDN پیشرفته برای استفاده کاربران تجاری

اگر به یک CDN قدرتمند نیاز دارید، بهتر از Leaseweb پیدا نمی‌کنید، یک سرویس عملیاتی در سطح استفاده شرکت‌ها که همچنان برای کاربران عادی تجاری نیز مناسب است.

صرف نظر از اینکه شما به یک سرویس چند CDN نیاز دارید یا یک CDN خصوصی می‌خواهید، برای قیمت گذاری دقیق باید با Leaseweb تماس بگیرید، اگرچه انتظار نداشته باشید ارزان باشد. خبر خوب این است که حتی با یک اشتراک “پایه”، شما از همان ویژگی‌های امنیتی و CDN به همان شکل که برای شرکت های بزرگتر ارائه می‌شود، برخوردار خواهید شد.

این سرویس از یک کنسول هوشمندانه طراحی شده برای نظارت بر نیازهای CDN شما تشکیل شده است، به همراه مجموعه ای گسترده از تنظیمات احتمالی و اصلاحات، که شامل بسیاری از گزینه‌هایی است که با سرویس های در سطح متوسط  دریافت نمی‌کنید (مانند توانایی تنظیم هدر کنترل حافظه پنهان، یا تعیین مدت زمان برای ذخیره ۴۰۴ پاسخ)

همچنین یک بخش آماری وجود دارد که گراف‌ها و نمودارها را نشان می‌دهد و بسیاری از آمارهای جالب را نیز نشان می‌دهد، مانند افت بازدیدکننده و ترافیک، عملکرد حافظه پنهان و انواع فایل هایی که عملکرد را مشاهده می‌کنند.

نکته ناراحت کننده عملکرد Leaseweb این است که به نظر می‌رسد با توجه به یافته های CDNPerf تا حدودی سرعت آن زیاد نباشد، اگرچه ارزیابی اینکه به طور دقیق در عمل چه نتیجه‌ای خواهید گرفت دشوار است. کاربرانی که طیف وسیعی از ویژگی‌ها را در CDN خود می‌خواهند، می‌توانند برای ۳۰ روز آن را امتحان کنند تا اطلاعات لازم را کسب کنند.

حالا که با بهترین ارائه دهندگان CDN در سال 2021 آشنا شدید، اگر قصد پرداخت ارزی هزینه هر یک از این سایت‌ها و شرکت‌های ارایه دهنده CDN را دارید، می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی هاست و دامین مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

خدمات خرید هاست و دامین با اکانت شخصی

 

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Fatal error: Uncaught TypeError: Cannot access offset of type string on string in /home/aval/blog/wp-content/themes/topnevisan/elementor/widgets/single/reading-widget.php:252 Stack trace: #0 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/controls-stack.php(2297): Elementor_reading_box_Widget->render() #1 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/widget-base.php(614): Elementor\Controls_Stack->render_by_mode() #2 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/widget-base.php(755): Elementor\Widget_Base->render_content() #3 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Widget_Base->print_content() #4 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #5 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #6 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #7 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #8 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #9 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #10 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #11 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #12 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/core/base/document.php(1775): Elementor\Element_Base->print_element() #13 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(418): Elementor\Core\Base\Document->print_elements() #14 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/frontend.php(1165): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->print_elements_with_wrapper() #15 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/core/base/document.php(1219): Elementor\Frontend->get_builder_content() #16 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/library/documents/library-document.php(76): Elementor\Core\Base\Document->get_content() #17 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(158): Elementor\Modules\Library\Documents\Library_Document->get_content() #18 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(173): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->get_content() #19 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/single-base.php(93): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->print_content() #20 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/classes/locations-manager.php(364): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Single_Base->print_content() #21 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/classes/locations-manager.php(240): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\Locations_Manager->do_location() #22 [internal function]: ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\Locations_Manager->ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\{closure}() #23 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/page-templates/module.php(207): call_user_func() #24 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/page-templates/templates/header-footer.php(19): Elementor\Modules\PageTemplates\Module->print_content() #25 /home/aval/blog/wp-includes/template-loader.php(106): include('...') #26 /home/aval/blog/wp-blog-header.php(19): require_once('...') #27 /home/aval/blog/index.php(17): require('...') #28 {main} thrown in /home/aval/blog/wp-content/themes/topnevisan/elementor/widgets/single/reading-widget.php on line 252
وردپرس › خطا

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.