هاست حرفه‌ای از سایت RackNerd

خرید VPS و هاست حرفه‌ای از سایت RackNerd

زمان مطالعه 2 دقیقه

هاست یا میزبانی وب یکی از مهم‌ترین مواردی است که در عملکرد مناسب سایت شما تأثیرگذار است. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که از هاست‌های خارجی استفاده کنند. در این مقاله به معرفی خدمات سایت RackNerd می‌پردازیم که خدمات بسیار حرفه‌ای ارایه می‌دهند.

معرفی سایت RackNerd

هاست از سایت RackNerd

RackNerd که مدت زیادی از افتتاح آن نمی‌گذرد، با ارایه خدمات VPS و مدیریت دیتاسنتر توسط Dustin B. Cisneros در شهر لس آنجلس آغاز به کار کرد و در ادامه انواع خدمات هاستینگ، سرورهای اشتراکی و هیبریدی را هم اضافه کرد.

این شرکت هم اکنون به سرعت درحال رشد است و به دلیل قیمت مناسب و رقابتی خدماتش، مشتریان زیادی در بازه زمانی کوتاه جذب کرده است.

معرفی خدمات RackNerd

خدمات سایت RackNerd

۱) خدمات VPS

VPS که مخفف Virtual Private Servers می‌باشد، از مهمترین خدمات این سایت است. با خدمات KVM VPS می‌توان از شهرهای مختلف آمریکا مانند لس آنجلس، سیاتل، نیورورک، دالاس، آتلانتا و … متصل شد. همچنین نوع دیگری از پلن وجود دارد به نام DDoS Protected که می‌تواند امنیت کاربران و سایت شما را حفظ نماید.

۲) خدمات هاستینگ اشتراکی

این خدمات شامل اجاره هاست می‌شود که دارای سه پلن مختلف است. ارزانترین آن ۵/۵۹ دلار در ماه است که شامل هاست SSD، تعداد نامحدود دامین و ساب دامین، بکاپ‌های روزانه، SSL رایگان، محیط cPanel و … می‌شود.

۳) خدمات هاستینگ هیبریدی

این نوع خدمات شامل سرور اختصاصی به همراه ترکیب با سرور مجازی است که به عنوان مدیر و صاحب سایت می‌توانید کنترل نامحدودتری بر سرور خود داشته باشید. مواردی که نیاز می‌دانید ممکن است در آینده بخواهید سرور را از آنجا خارج کرده و مدیریتش را بر عهده گیرید.

حالا که با خدمات سایت RackNerd آشنا شدید، اگر قصد استفاده از این خدمات را دارید، می‌توانید به راحتی برای پرداخت هزینه ارزی، از خدمات پرداخت ارزی با پی پال مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

خدمات خرید با پی پال

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT