فیشینگ بوت بازی World of warcraft با سایت ezfishbot.com

زمان مطالعه 3 دقیقه

سال‌هاست که فیشینگ بوت های مبتنی بر پیکسل برای بازی World of Warcraft ساخته می‌شوند، ولی بیش‌تر آن‌ها به درستی کار نمی‌کنند، همچنین توسعه دهندگان بیش‌تر انتظار دارند که بوت حدود ۶۰٪ کار کند ولی بوت سایت ezfishbot.com بسیار متفاوت است، دارای رابط کاربری خوبی است که باعث می‌شود کار شما بسیار راحت‌تر باشد، همچنین دارای تایمر است که هرچقدر دوست دارید آن را روشن بذارید، این بوت به دلیل اینکه مبتنی بر پیکسل است احتمال بن شدن را بسیار پایین می‌آورد، یکی دیگر از فواید این بوت، این است که آنتی ویروس آن را امن شناسایی می‌کند، دیگر نگران این نباشید که در میان کار، آنتی ویروس باعث اختلال کار شما شود. در ادامه این مقاله شما را با آموش نصب این بوت آشنا می‌کنیم.

آموزش نصب و راه اندازی فیشینگ بوت سایت ezfishbot.com

برای نصب این برنامه شما نیازی به یک سیستم قوی ندارید، کافیست ویندوز Vista یا بالاتر داشته باشید، این برنامه روی حداقل سیستم بازی WoW قابل اجرا است، همچنین بر روی تمام ورژن‌های این بازی کار می‌کند.

دانلود و نصب

شما می‌توانید به صورت مستقیم این برنامه را از سایت ezfishbot.com دریافت کنید. (برای دانلود کلیک کنید) اگر مرورگر شما برای دانلود این برنامه خطا داد همانند شکل زیر، بر روی پیکان سمت راست کلیک کرده و گزینه‌ی Keep را انتخاب کنید.

فیشینگ بوت بازی World of warcraft با ezfishbot.com

اگر با اخطار آنتی ویروس یا Window defender مواجه شدید، مانند تصویر عمل کرده و بر روی گزینه‌ی more info کلیک کنید و بعد دکمه‌ی Run anyway را بزنید.

فیشینگ بوت World of warcraft با سایت ezfishbot.com

“در این مرحله شما می‌توانید از ۳ ساعت تریال برنامه استفاده کنید!”

شروع به فیشینگ کنید

به طور پیش فرض EZ Fish برای شروع ماهیگیری بسیار ساده ساخته شده است، برای شروع سریع آن می‌توانید قسمت TLDR بالا را دنبال کنید یا اگر می‌خواهید از تنظیمات ربات موجود با خبر شوید، ادامه مطلب را بخوانید.

حالت‌ها: EZ Fish دارای دو حالت اصلی ماهیگیری است ، “ماهیگیری را برای همیشه” و “توقف بعد از X دقیقه” حالت اول کاملاً برای سهولت کار وجود دارد، با این حال، من به شما توصیه می‌کنم بیش از ۳ ماه صید نکنید، اما شما می‌توانید همان کاری را که دوست دارید انجام دهید، ولی اگر به خاطر بوت زدن بن شدید گریه نکنید!

ضد ردیابی: این ویژگی شما را غیب نمی‌کند، فقط به شما این امکان را می‌دهد در شرایط خاص از بوت خارج شوید، در نظر داشتته باشید بدلیل تصادفی بودن این قسمت برای هر گیمر متفاوت عمل می‌کند.

تنظیمات آلارم

فیشینگ بوت بازی World of warcraft با

برنامه‌ی EZ Fish دارای سیستم آلارم است که بر اساس ‘Monitor Regions’ و ‘Triggers’ کار می‌کند و توانایی اخطار به شما را در شرایط زیر دارد:

۱. وقتی که سلامتی (Health) شما تغییر می‌کند.

۲. هنگامی که برای شما پیامی می‌آید.

۳. زمانی که inventory شما پر می‌شود.

۴. هنگامی که برنامه خود به خود بسته می‌شود.

نکات برای امنیت بیش‌تر

  • هیچ وقت بیش از ۳ ساعت به صورت مداوم بوت را روشن نذارید.
  • در مکان‌های مختلف از بوت استفاده کنید، بعد از چند ساعت مکان خود را تغییر دهید.
  • وقتی آنلاین هستید از بوت استفاده کنید، هنگامی که خواب هستید یا مشغول کار دیگری هستید بوت را روشن نگذارید.

حال که با فیشینگ بوت بازی World of Warcraft با سایت ezfishbot.com آشنا شدید اگر قصد خرید دارید می‌توانید از خدمات خرید با پی پال سایت اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. dark گفت:

    برای پج 2.5.2 که الان ران هستش واسه بلیزارد کار میکنه؟

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT