سایت SiteGround

سایت SiteGround | ارایه دهنده سرویس‌های وب هاستینگ برای سیستم‌های مدیریت محتوا

زمان مطالعه 3 دقیقه

سایت SiteGround (سایت گراوند) یکی از معروف‌ترین و معتبرترین ارائه‌دهندگان سرویس‌های هاستینگ، به ویژه وردپرس است. این شرکت در سال ۲۰۰۴ در سوفیا، بلغارستان شروع به کار کرده و در جهت ارتقای سرعت و امنیت سایت‌ها فعالیت می‌کند. یکی از ویژگی‌های SiteGround که آن را به یک میزبان شناخته‌شده برای وردپرس تبدیل کرده، پشتیبانی ۲۴ ساعته این شرکت در ۷روز هفته است. طبق آخرین آمار و اطلاعات، SiteGround بیش از ۲میلیون دامنه در سراسر دنیا را سرویس‌دهی می‌کند. از جمله خدمات این کمپانی می‌توان به هاستینگ اشتراکی، هاستینگ ابری، سرورهای اختصاصی، هاستینگ ایمیل و ثبت دامنه اشاره کرد.

سایت SiteGround

SiteGround سرویس‌های وب هاستینگ را برای انواع متداول سیستم‌های مدیریت محتوا ارایه می‌کند که در ادامه به آن‌ها اشاره شده است:

• WordPrees،

• Joomla،

• Magento،

• Drupal،

• PrestaShop

• woocommerce

SiteGround همچین یک اتصال‌گر Weebly نیز دارد. SiteGround برای آپ تایم بسیار خوب خود مشهور است.

مزایای SiteGround

سایت گراوند دارای ویژگی‌هایی است که آن را به یکی از معتبرترین کمپانی‌های هاستینگ در دنیا تبدیل کرده است. در اینجا به برخی از مزایای این شرکت اشاره کرده‌ایم:

• سرورهای پرسرعت:
 تمامی سرورهای SiteGround برای سرعت‌دهی بالا بهینه‌سازی شده‌اند. سرورها با جدیدترین سخت افزارها نظیر درایوهای SSD و نرم افزارهای دلخواه تجهیز می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که سایت شما با بیش‌ترین سرعت ممکن عمل می‌کند.

• پشتیبانی بسیار قوی: 
پشتیبانی این کمپانی بسیار قوی است. SiteGround پشتیبانی ۲۴ ساعته در هفت روز هفته از طریق تلفن، چت آنلاین، و تیکت انجام می‌شود.

• CDN و SSL رایگان: 
این کمپانی نصب سریع CDN رایگان Cloudflare و گواهی SSL رایگان از Let’s Encrypt را ارائه می‌دهد.

• موقعیت‌های مکانی مختلف سرورها:
 این کمپانی در ۳ قاره دیتاسنتر دارد. هنگام ثبت نام می‌توانید مکان دلخواه خود را انتخاب کنید.

معایب SiteGround

تمامی کمپانی‌های هاستینگ دارای معایبی هستند که در ادامه برخی از آن‌ها در مورد شرکت سایت گراوند آورده شده است:

• ذخیره‌سازی محدود:
 پلن‌های SiteGround با فضای ذخیره‌سازی ثابت و یکسانی ارائه می‌شود. گرچه، این فضای ذخیره بسیار بزرگ است و اگر تازه شروع به کار کرده‌اید، به احتمال خیلی زیاد به فضای ذخیره اضافه‌ای نیاز ندارید.

• کارمزد نصب برای پرداخت ماهانه: 
کارمزد نصب و راه اندازی، برای پرداخت ماهانه ۱۴/۹۵ دلار در نظر گرفته شده است. اما اگر پلن خود را برای مدت زمان طولانی‌تری انتخاب کنید، تخفیف بیشتری دریافت خواهید کرد و در مواردی هزینه راه اندازی صفر خواهد بود. این شرکت، تضمین برگشت پول ۳۰ روزه دارد و پیشنهاد می‌شود هنگام ثبت نام، مدت پرداخت طولانی‌تر را انتخاب کنید.

پلن‌های هاستینگ SiteGround و ویژگی‌های آن‌ها

SiteGround هاستینگ اشتراکی، هاستینگ وردپرس، هاستینگ ابری و پلن‌های هاستینگ اختصاصی را ارائه می‌دهد. اگر تازه شروع به کار کرده‌اید، پلن‌های هاستینگ اشتراکی نیازهای شما را برآورده می‌کنند. اما به هر حال، وب سایت شما پیشرفت خواهد کرد و شما می‌خواهید مطمئن شوید که برای ارتقای سایت خود گزینه‌های دیگری نیز در دسترس هستند.

در اینجا مروری کوتاه بر پلن‌های هاستینگ SiteGround و ویژگی‌های آن‌ها خواهیم داشت.

• هاستینگ اشتراکی (Shared hosting): 
این پلن به وب سایت‌های نوپا و تازه‌کارها پیشنهاد می‌شود. این برنامه برای سایت‌های کم ترافیک مناسب است چراکه شما قادر خواهید بود منابع را با دیگر سایت‌هایی که روی سرور میزبانی می‌شوند به اشتراک بگذارید.

• هاستینگ وردپرس (WordPress hosting): 
این پلن نسخه بهینه سازی شده برای وردپرس پلن هاستینگ اشتراکی است. این پلن با بهینه سازی‌های وردپرس داخلی SiteGround به منظور بهبود عملکرد سایت همراه است.

• هاستینگ ابری (Cloud hosting):
 هاستینگ ابری، نسخه‌ی ارتقایافته و منعطف هاستینگ اشتراکی است که به شما اجازه استفاده از منابع سرورهای مختلف را از طریق ساختار ابری خود می‌دهد. این پلن برای وب سایت‌های در حال پیشرفت، بلاگ‌های مشهور یا بیزینس‌ها مناسب است.

• سرورهای اختصاصی (Dedicated servers):
 این پلن یک سرور کامل را به وب سایت شما اختصاص می‌دهد. هزینه آن بیشتر است اما قدرت مانور بیشتری به شما می‌دهد. تنها عیب آن این است که مدیریت سرور بر عهده خودتان است!

• هاستینگ سازمانی (Enterprise hosting):
 این پلن برای بیزینس‌های بزرگ و سایت‌های پرترافیک با نیازمندی‌های پرچالش مناسب است.
کافی است با تیم SiteGround ارتباط برقرار کنید تا پلن مناسب کسب وکار شما را مطابق با ایده‌آل خودتان ایجاد کنند!

پرداخت هزینه SiteGround 

درگاه پرداختی SiteGround شامل پی پل و کارت‌های اعتباری می‌شود. جهت خرید هاستینگ از SiteGround و پرداخت هزینه می‌توانید از طریق مجموعه ما اقدام کرده و پرداخت ارزی خود را انجام دهید. پرداخت با پی پل و همچنین ویزا کارت و مستر کارت در این مجموعه فراهم است.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT