وب سایت DistroKid چیست

وب سایت DistroKid چیست | کسب درآمد ارزی از انتشار موزیک

زمان مطالعه 4 دقیقه

DistroKid یک توزیع کننده دیجیتال است. این پلتفرم، موزیک، کاور آرت و داده‌های شما را به پلتفرم‌های استریم مانند اسپاتیفای، اپل موزیک، تیک تاک، پاندورا، آمازون، یوتیوب، تیدال و موارد دیگر ارسال می‌کند. پس از انتشار، مخاطبان می‌توانند به شما و موزیک شما در این پلتفرم ها دسترسی پیدا کنند، به همین دلیل بهتر است دقیقتر بدانید که وب سایت DistroKid چیست و چگونه استفاده می‌شود.

DistroKid در سال ۲۰۱۳ تاسیس و تقریباً یک دهه پس از معرفی رقبایی مانند TuneCore و CD Baby راه اندازی شد. آنها به سرعت توانستند با رقبای پخش موسیقی دیجیتال رقابت کنند. آنها در مدت زمان کوتاهی توانستند به یکی از شرکت‌های محبوب پخش کننده موسیقی تبدیل شوند. رقبایی مانند CD Baby توزیع فیزیکی و Tunecore ابزارهای تبلیغاتی رسانه‌های اجتماعی و سایر خدمات را ارائه می‌دهد. اما نقطه قوت اصلی DistroKid توانایی آن در به اشتراک گذاشتن موسیقی با سرعت بالا و ارزان‌تر از رقبای خود است.

جالب اینجاست که برخی از بزرگترین طرفداران DistroKid بنیانگذاران سابق شرکت‌های رقیب مانند TuneCore و CD Baby هستند. در سال ۲۰۱۸، بنیانگذار TuneCore، جف پرایس گفت: “من به عنوان بنیانگذار TuneCore اعتراف می‌کنم که DistroKid بهترین شرکت پخش موسیقی در جهان است“.

DistroKid در چه مواردی عملکرد عالی دارد؟

DistroKid دارای ویژگی‌های مثبت بسیاری است و در ادامه برخی از ویژگی های این پلتفرم را توضیح می‌دهیم. در ابتدا، بیایید نگاهی به آنچه در مورد DistroKid جالب است، بیاندازیم.

مزایای سایت DistroKid چیست ؟

نقد از سایت DistroKid چیست

DistroKid تنها سرویس پخش موسیقی است که به شما امکان بارگذاری موسیقی به صورت نامحدود و قیمت پایین در استورها را می‌دهد، بنابراین این یک امتیاز مثبت بزرگ است و باعث صرفه جویی در هزینه و وقت شما می‌شود. به علاوه، تمام حق امتیازات شما به طور مستقیم به خود شما پرداخت می‌شود.

یک امتیاز بزرگ دیگر این است که DistroKid در زمینه انتقال موسیقی به پلتفرم های پخش سریعتر از رقبای خود است. DistroKid ادعا می‌کند به عنوان یک توزیع کننده دیجیتال، موزیک های شما را ۱۰ تا ۲۰ برابر سریعتر از هر سرویس دیگری منتشر می‌کند. همچنین می‌توانید آمار روزانه و تعداد زیادی ویژگی دیگر را با یک رابط کاربری ساده مشاهده کنید. پلتفرم هایی که DistroKid می‌تواند موزیک شما را در آن ها منتشر کند شامل موارد زیر است:

از نظر قیمت گذاری و پرداخت، اگر شما هنرمندی هستید که به طور منظم محتوا خود را تولید نمی‌کنید، بهتر است یک توزیع کننده را انتخاب کنید که فقط در هر بار انتشار لازم به پرداخت پول و هزینه باشد.

امکانات سایت DistroKid چه مواردی است؟

مزیت سایت DistroKid چیست

صفحه ذخیره HyperFollow

DistroKid دارای یک ویژگی عالی “Hyperfollow” است که شما می‌توانید صفحه شخصی خود را ایجاد کنید که در آن طرفداران می‌توانند موزیک‌های شما را که هنوز منتشر نشده‌اند ذخیره کنند. این ویژگی به هنرمندان امکان می‌دهد تا طرفداران خود را با یک لینک به راحتی به صفحه فرود (یا همان Landing Page) هدایت کند.

هنگامی که یک طرفدار از قبل موزیک مورد نظر را ذخیره کند، آهنگ پس از انتشار به طور خودکار در کتابخانه Spotify ذخیره می‌شود. علاوه بر این، آنها به طور خودکار صفحه هنری شما را در Spotify دنبال می‌کنند. سرانجام، وقتی طرفداران آدرس ایمیل خود را برای ذخیره سازی آهنگ وارد می‌کنند، از طریق ایمیل به هنرمند نیز اطلاع داده می‌شود. این ویژگی برای ساخت یک لیست از مخاطبان و اطلاع از میزان تعامل آن‌ها بسیار مناسب است!

کسب درآمد از یوتیوب

این ویژگی رایگان نیست و برای استفاده از آن باید پول پرداخت شود. DistroKid خدماتی را برای کسب درآمد هنگام استفاده از موزیک شما در YouTube ارائه می‌دهد. این کار به این صورت است که وقتی YouTube موزیک شما را در یک ویدیو تشخیص می‌دهد، کسب درآمد (از طریق تبلیغات یوتیوب) برای آن ویدیو فعال می‌شود. اگر یک متن یا یک بنر تبلیغاتی در ویدیویی که موزیک شما در آن است، وجود داشته باشد و بیننده روی متن یا بنر کلیک کند، یا اگر تبلیغاتی قبل یا بعد از ویدیو وجود داشته باشد و بیننده حداکثر ۳۰ ثانیه یا کل تبلیغات را تماشا می‌کند، باعث کسب درآمد خواهد شد. درآمد آگهی (به جز ۲۰٪ آن) به جای شخصی که ویدیو را بارگذاری کرده است به شما تعلق می‌گیرد.

برخی دیگر از مزایای در DistroKid

درآمد از سایت DistroKid چیست

  • تقسیم درآمد خودکار: می‌توانید تمام درآمد خود را نگه دارید یا بخش “تقسیم” خودکار را تنظیم کنید تا به صورت خودکار هر درصد از درآمد، از هر آهنگ را برای شخص مورد نظر شما فرستاده شود.
  • پشتیبانی از متن موزیک: اضافه کردن متن به آهنگ‌ها
  • تاریخ انتشار به موقع جهانی: انتشار موزیک شما دقیقاً در زمان موردنظر در Spotify پخش می‌شود.
  • بارگذاری آلبوم‌ها و آهنگ‌ها به طور نامحدود: به مدت یک سال فقط ۱۹/۹۹ دلار بپردازید (رقبا حداقل برای بارگذاری یک آلبوم حداقل ۲ برابر هزینه می‌گیرند).
  • دریافت فوری تیک آبی توسط Spotify
  • مدیریت صفحه Apple Music خود
  • بک آپ نامحدود
  • تولیدکننده موزیک ویدیو
  • پخش آهنگ های کاور به صورت قانونی
  • ایجاد کانال رسمی در YouTube

حالا که متوجه شدید وب سایت DistroKid چیست ، اگر قصد پرداخت در این سایت را دارید، مجموعه اول پرداخت، خدمات پرداخت ارزی با پی پال را ارایه می‌دهد. همچنین پس از کسب درآمد از سایت DistroKid، می‌توانید از خدمات نقد کردن درآمدهای ارزی استفاده کنید. لازم به ذکر است که حساب پی پالی که معرفی می‌کنید، باید به نام خودتان باشد و به همین دلیل اگر قصد افتتاح حساب پی پال را دارید، می‌توانید از خدمات افتتاح حساب پی پال مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT