01 آموزش کسب درآمد ارزی با بازی واندر هیرو (WonderHero)

آموزش کسب درآمد ارزی با بازی واندر هیرو (WonderHero)

زمان مطالعه 5 دقیقه

واندر هیرو (WonderHero) بازی کنید و در حین بازی درآمد کسب کنید! بازی واندر هیرو با استفاده از فناوری بلاکچین، به بازیکنان سراسر جهان این امکان را می‌دهد که بهترین حالت برایشان فراهم باشد یعنی به طور همزمان هم بازی کنند و هم درآمد کسب کنند. اگر شما مشتاقید یک گیمر «Play To Earn» باشید، WonderHero شروع کار را برای شما آسان می‌کند! این راهنما روش‌های مختلف درآمدزایی با بازی واندر هیرو را به شما نشان می‌دهد.

خلاصه:

  • توکن WND و توکن HON چیست؟ آنها در WonderHero برای چه مواردی استفاده می‌شوند؟
  • چگونه برای کسب درآمد با WonderHero بازی کنیم؟
  • پاداش‌های به دست آمده در مقابل هزینه‌های بازی کردن
  • سایر جریان‌های درآمدزایی در WonderHero
  • چگونه توکن‌های Play to Earn خود را نقد کنیم؟

توکن WND و توکن HON چیست؟ آنها در بازی واندر هیرو برای چه مواردی استفاده می‌شوند؟

آموزش کسب درآمد ارزی با بازی واندر هیرو (WonderHero)

در WonderHero، هر قهرمان، سلاح، و تجهیزات مجموعه‌های NFT هستند و برای خرید یا ارتقاء آنها به توکن‌های WND و یا HON نیاز است. به عنوان مثال، قهرمان برای خرید به WND نیاز دارد. سلاح برای ارتقاء یا اصلاح نیاز به WND و HON دارد. تجهیزات برای ارتقاء یا تغییر به HON نیاز دارند.

توکن‌های WND علاوه بر استفاده از آن برای خرید و ارتقاء، توکن حاکمیتی پروژه است که بازیکنان می‌توانند از آنها برای شرکت در رای گیری جهت تصمیم گیری در مورد آینده بازی، استفاده کنند. توکن‌های HON را می‌توان با انجام ماموریت‌ها یا پیروزی در نبردها به عنوان پاداش به دست آورد.

چگونه برای کسب درآمد با WonderHero بازی کنیم؟

1 آموزش کسب درآمد ارزی با بازی واندر هیرو (WonderHero)

بازیکنان می‌توانند WND یا HON و سایر NFT‌های ارزشمند را با پیشبرد حالت نبرد (PVE) یا رقابت با سایر بازیکنان در نبردهای PVP به دست آورند.

در حالت نبرد WonderHero، با انجام ماموریت‌های Chapter پاداش‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید به دست آورید. هر ماموریت برای بازیکنان چالش‌هایی دارد که باید تکمیل شوند و هر چالشی که به پایان رسید یک ستاره به بازیکن می‌دهد. این ستاره‌ها برای به دست آوردن و آنلاک کردن پاداش‌های اضافی که اغلب حاوی توکن‌های WND و سایر آیتم‌های ارزشمند هستند، مورد نیازند.

بازیکنان همچنین می‌توانند با جمع آوری قطعه سلاح‌های کافی در مبارزات Boss، سلاح‌های منحصر به فرد قهرمان را به دست آورند.

بازیکنان همچنین می‌توانند هنگام پیروزی در یک ماموریت، HON دریافت کنند یا سایر اُفت‌های NFT را جبران کنند. هرچه سطح بالاتر باشد، بازیکنان بیش‌تر می‌توانند درآمد کسب کنند.

هر بازیکنی اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود را دارد و اغلب باید بین موارد تصمیم گیری کنند، نقد کردن WND برای دریافت فوری ETH/USDT یا…

از توکن‌های کسب شده برای ارتقای دارایی‌های NFT خود برای ارتقاء سطوح بالاتر استفاده کنند تا بتوانند توکن‌های بیش‌تری به دست آورند.

پاداش‌های به دست آمده در مقابل هزینه های بازی

3 آموزش کسب درآمد ارزی با بازی واندر هیرو (WonderHero)

همانطور که بازیکنان به دنبال رسیدن به سطوح بالاتری برای رقابت هستند و همچنین برای کسب توکن بیشتر بازی می‌کنند، هزینه WND و HON برای ارتقا دارایی‌های NFT نیز گران‌تر می‌شود.

در بازی واندر هیرو ، ما خروجی فارم (پاداش‌های کسب شده) WND و HON را طوری طراحی کرده‌ایم که در مراحل مختلف بازی، برای بازیکنان تفاوت داشته باشد. این کار برای دستیابی به تعادل دینامیک ثابت در عملکرد WonderHero Play to Earn است.

برای WND، که در واقع بازی اصلی برای کسب درآمد است، با پیشرفت بیشتر بازیکنان در بازی، میزان درآمد کسب شده به تدریج افزایش می‌یابد. این مزایا و پاداش‌ها برای بازیکنانی است که متعهد به بازی WonderHero در طولانی مدت هستند.

سایر جریان‌های درآمدزایی در بازی واندر هیرو

4 آموزش کسب درآمد ارزی با بازی واندر هیرو (WonderHero)

  • بازار NFT
  • پاداش های ماینینگ
  • سیستم ییلد

بازار NFT: قهرمانان، سلاح‌ها و تجهیزات را برای فروش با قیمت بالاتر ارتقا دهید.

به عنوان یک RPG چرخشی که شامل موقعیت استراتژیک و آماده سازی تاکتیکی است، داشتن سلاح و تجهیزات خوب برای پیروزی در برابر دشمنان سخت‌تر، ضروری است.

با داشتن بیش از ۴۰۰ تجهیزات در WonderHero، بازیکنان دائماً در جستجوی مناسب‌ترین تجهیزات برای تیم خود هستند. این کار به بازیکنان اجازه می‌دهد تجهیزات خود را ارتقا دهند و به بازیکنانی که مشتاق خرید آن تجهیزات هستند، آنها را در بازار بفروشند.

استیک کردن NFT با ارزش بالا برای دریافت پاداش‌های WND به صورت هفتگی

  • بازیکنان همچنین می‌توانند ارزش تجهیزات نادری را که در اختیار دارند، حدس بزنند. به جای اینکه افراد تجهیزات خود را در بازار با قیمت فعلی بفروشند، می‌توانند NFT با ارزش خود را در پلتفرم WonderHero Staking استیک کنند تا به صورت هفتگی پاداش WND دریافت کنند و به محض اینکه تجهیزات قیمت بالاتری پیدا کردند، آنها را بفروشند.

استیک کردن WND و دریافت پاداش‌های WND به صورت هفتگی.

  • بازیکنانی که جریان ثابتی از کسب درآمد را دوست دارند، می‌توانند WND را در پلتفرم WonderHero’s Staking استیک کنند تا به صورت هفتگی پاداش WND دریافت کنند. این کار می‌تواند مانند درآمد اضافی برای بازیکنانی باشد که قصد دارند برای مدت کوتاهی دور از خانه باشند.

شرکت در اکوسیستم مشترک از سیستم ییلد بازی واندر هیرو

سیستم ییلد یکی دیگر از ابزارهای خوب play to earn است، این سیستم یک پلتفرم در WonderHero است که بازیکنان را از هر قشری قادر می‌سازد تا در این اکوسیستم شرکت کنند.

بازیکنانی که در بازی کردن مهارت چندانی ندارند، می‌توانند با آسان کردن دسترسی به آیتم‌های بازی به “اسکولارها” که در انجام بازی ها عالی هستند، نقش “اسپانسر” را ایفا کنند و ارزش‌های بازگشتی را به طور مساوی در پلتفرم امن و قابل اعتماد WonderHero تقسیم کنند. این کار به بازیکنان، اسپانسر و اسکولارها اجازه می‌دهد تا در WonderHero درآمد کسب کنند.

علاوه بر مدل اسپانسرها و اسکولارها، بازیکنان همچنین می‌توانند تجهیزات NFT با ارزش خود را به دیگران اجاره دهند تا بتوانند “درآمد اجاره” را برای مدت زمان طولانی جمع آوری کنند.

چگونه می‌توان توکن‌های Play to Earn بازی واندر هیرو خود را نقد کرد؟

5 آموزش کسب درآمد ارزی با بازی واندر هیرو (WonderHero)

بازیکنان می‌توانند برای WND و HON که برای توسعه سلاح‌ها مورد نیاز است فارم کنند. WND و HON برای تریدینگ در صرافی های غیر متمرکز (DEXes) لیست می‌شوند.

به عنوان دارندگان توکن WND & HON، بازیکنان این انعطاف را دارند که بر روی DEX‌ها با توکن‌هایی که در بازی واندر هیرو فارم کرده‌اند، ترید کنند.

از طریق بازی واندر هیرو، بازیکنان درگیر گزینه‌های محدود برای کسب درآمد نمی‌شوند، بلکه از انعطاف پذیری لازم برای تصمیم گیری در مورد نحوه کسب درآمد و زمان نقد کردن آن برخوردار هستند. تیم WonderHero متعهد است که به طور مداوم اکوسیستم را بررسی و اصلاح کند تا از تعادل و طول عمر پروژه اطمینان حاصل شود.

حال که با بازی واندر هیرو (WonderHero) آشنا شدید، می‌توانید از خدمات سایت اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. Mobin گفت:

    چطوری دانلود کنیم خب؟

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT