اصلاح اتوماتیک جملات انگلیسی وردتون

اصلاح اتوماتیک جملات انگلیسی با استفاده از اکستنش Wordtune

زمان مطالعه 3 دقیقه

امروزه خیلی از دانشجویانی که مقاله می‌نویسند یا افرادی که با ترجمه فارسی به انگلیسی سر و کار دارند، نیاز دارند که مطمن شوند این جملات به نحو احسنت نوشته شده‌اند و حتی خیلی اوقات الگوهای مختلفی از یک جمله بندی را می‌خواهند ببینند. در این مقاله به معرفی سایت و اکستنش Wordtune می‌پردازیم که یکی از بهترین گزینه‌ها برای اصلاح اتوماتیک جملات انگلیسی است.

خرید با ویزا کارت

معرفی سایت Wordtune

اصلاح اتوماتیک جملات انگلیسی WORDTUNE

سایت Wordtune در حقیقت یکی از محصولات AI21labs است. شرکت AI21labs یک شرکت فعال در زمینه توسعه هوش مصنوعی در آمریکا است که رو حوزه زبان شناسی فعال است.

هدف از ساخت Wordtune این بود که بتوان به سرعت و الگوهای مختلف نوشتن یک متن انگلیسی را به کاربر پیشنهاد دهد تا مناسبترین جمله را انتخاب کنید. این موضوع برای کسانی که در زبان انگلیسی مهارت کمی دارند بسیار کاربردی است.

طریقه استفاده از اکستنش Wordtune برای اصلاح اتوماتیک جملات انگلیسی

برای استفاده از اکستنش Wordtune مسیر بسیار ساده‌ای را باید طی کنید.

۱) اول از همه باید در نظر داشته باشید که این اکستنشن فقط روی مرورگر کروم کار می‌کند. پس قبل از هر چیز این مرورگر را نصب کنید.

۲) در بخش Chrome web store روز گزینه Extensions کلیک کنید و سپس در بخش جست و جو گزینه Wordtune را سرچ کنید و اقدام به نصب و فعال سازی این اکستنشن نمایید.

۳) مطابق تصویر زیر، ابتدا متن خود را تایپ کنید که می‌تواند در بستر ایمیل، شبکه اجتماعی یا هر جای دیگری باشد. سپس جمله مورد نظر خود را گزینش نمایید تا در این هنگام نقطه بنفش رنگی در نزدیکی جمله ظاهر شود.

اصلاح اتوماتیک جملات انگلیسی .gif

۴) اگر روی گزینه ستاره کلیک کنید، لیستی از متون پیشنهادی به شما معرفی می‌کند که با کلیک روی متن انتخابی، جایگزین متن نوشته شده می‌شود.

۵) یکی از نکات بسیار مهم این است که خیلی از دانشجویان به طور هم زمان از ترکیب سایت Grammarly و اکستنش Wordtune برای رفع نیاز خود استفاده می‌کنند. در حقیقت از گرامرلی برای رفع مشکلات گرامری استفاده می‌کنند و اکستنش Wordtune را برای نگارش متون مورد استفاده قرار می‌دهند.

خدمات پریمیوم اکستنش Wordtune چه مواردی است؟

اگر بخواهید از از خدمات پریمیوم اکستنش Wordtune استفاده کنید چند گزینه بیشتر خواهید داشت که بسیار کارآمد هستند.

اصلاح اتوماتیک جملات انگلیسی گرامرلی

۱) Rewrite it: این گزینه که در حالت free هم در دسترس است، برای نشان دادن متن جایگزین استفاده می شود.

۲) Make it casual: متونی را به شما پیشنهاد می‌کند که حالت رسمی نداشته باشد و بیان آن راحت‌تر باشد.

۳) Make it Formal: متونی را به شما پیشنهاد می‌کند که حالت رسمی دارد و برای نامه نگاری و ارسال ایمیل رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

۴) Shorten it: متون شما را کوتاه‌تر می‌کند که برای ارسال در شبکه‌های اجتماعی کارآمد‌تر است.

۵) Expand it: متون شما را بلند‌تر می‌کند که برای استفاده در وبلاگ و مقالات کاربرد بیشتری دارد.

اگر برای اصلاح اتوماتیک جملات انگلیسی با استفاده از اکستنش Wordtune، نیاز به استفاده از خدمات پریمیوم آن را داشتید، پیشنهاد می‌شود از خدمات پرداخت ارزی با پی پال مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

خدمات پرداخت ارزی با پی پال

امتیاز 4.8/5 - از 20 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT