آپدیت جدید بروکر ویندزور

آپدیت جدید بروکر ویندزور

ویندزور بروکرز نام تجاری است که توسط چندین شرکت ارائه دهنده خدمات و فعالیتهای سرمایه گذاری به مشتریان از سال 1988 استفاده می شود. دراین مطلب به بررسی آپدیت جدید بروکر ویندزور می پردازیم. همه موارد اعلام شده در این مقاله براساس اطلاعیه سایت بروکر مد نظر می باشد.

شارژ بروکر ویندزور

آپدیت جدید بروکر ویندزور

ما می خواهیم از این فرصت استفاده کرده و بروزرسانی مهمی را در مورد کابین مشتریان خود به اطلاع شما برسانیم.

بر اساس بازخورد بسیار مثبتی که از شما دریافت کردیم، به این نتیجه رسیدیم که زمان آن رسیده است که کابین کلاسیک را متوقف کنیم.

از تاریخ 19/06/2023، دسترسی به کابین مشتریان کلاسیک دیگر در دسترس نخواهد بود. درعوض، ما مشتاقیم که به شما دسترسی انحصاری به کابین مشتریان جدید و بهبودیافته خود را ارائه دهیم که به طور خاص برای شما طراحی شده است.

کابین ارتقا یافته دارای طیف گسترده ای از ویژگی های پیشرفته است که هدف آن ارتقاء تجربه معاملاتی شماست. با طرح‌بندی کاربرپسندتر و رابط کاربری بدون مشکل، می‌توانید انتظار سفری روان و کارآمد را در حین مدیریت معاملات خود داشته باشید.

برای راحتی شما،کابین مشتریان قدیمی تا 2 هفته دیگر با استفاده از لینک زیر در دسترس خواهد بود.

کابین مشتریان

لطفاً توجه داشته باشید که در طول این 2 هفته هیچ توسعه یا ارتقاء بیشتری در کابین کلاسیک در دسترس نخواهد بود.

اگر در مورد کابین جدید کابین مشتریان سؤال یا ابهامی دارید، توصیه می کنیم با تیم پشتیبانی مشتریان اختصاصی ما تماس بگیرید. آنها به راحتی در دسترس هستند تا کمک کنند و اطمینان حاصل کنند که انتقال شما بدون مشکل است.

ما مطمئن هستیم که کابین مشتریان جدید از انتظارات شما فراتر خواهد رفت و تجربه معاملاتی شما را با کارگزاری ویندزور افزایش خواهد داد. از حمایت مستمر شما متشکرم.

با احترام،

تیم کارگزاری ویندزور

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT