انواع حساب کاربری پرفکت مانی

انواع حساب کاربری پرفکت مانی

زمان مطالعه 2 دقیقه

پرفکت مانی یک سیستم پرداخت الکترونیکی است که از سال ۲۰۰۷ میلادی (۱۳۸۶ خورشیدی) فعالیت خود را آغاز کرده و به کاربران این امکان را می‌دهد تا به‌طور ناشناس و ایمن، نقل‌وانتقال‌های مالی خود را از طریق اینترنت انجام دهند. این سرویس در کشورهای مختلفی از جمله روسیه، اوکراین، امارات، ترکیه، مولداوی، بریتانیا، آذربایجان، گرجستان و ایران (با محدودیت) در دسترس است. در ادامه به معرفی انواع حساب کاربری پرفکت مانی می پردازیم.

انواع حساب کاربری پرفکت مانی

حساب‌های کاربری پرفکت مانی دارای امکانات متنوعی برای مشاهده گزارش‌های مالی، تاریخچه تراکنش‌ها و مدیریت حساب هستند. این سیستم دو نوع حساب متفاوت برای پاسخگویی به نیازهای کاربران ارائه می‌دهد و همچنین سه سطح مختلف برای هر نوع حساب تعریف شده است.

کاربران جدید برای ایجاد حساب در پرفکت مانی باید بین دو نوع حساب شخصی (Personal) و تجاری (Business) انتخاب کنند. هر کدام از این حساب‌ها با نام فرد یا کسب‌وکار شناخته می‌شوند و فرآیند احراز هویت برای این دو نوع متفاوت است.

انواع حساب کاربری پرفکت مانی

انواع حساب کاربری پرفکت مانی

پرفکت مانی کاربران را بر اساس نوع حساب به سه سطح تقسیم می‌کند:

  1. Normal: این سطح مختص مشتریان تازه‌وارد است که هیچ محدودیتی در استفاده از خدمات ندارند.
  2. Premium: مشتریانی که بیش از یک سال از ثبت‌نامشان گذشته یا به یک میزان مشخصی از گردش مالی رسیده‌اند، می‌توانند درخواست ارتقای حساب خود به سطح Premium را به خدمات مشتریان ارسال کنند. کاربران در این سطح می‌توانند برخی تراکنش‌ها را با کارمزد کمتری انجام دهند.
  3. Partnership: این سطح به شرکت‌هایی که به‌طور گسترده از خدمات پرفکت مانی استفاده می‌کنند، اختصاص دارد و به بهینه‌سازی پرداخت‌های B2B در تجارت‌های اینترنتی کمک می‌کند.
امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT