بهترین ارزها برای ماین کردن

بهترین ارزها برای ماین کردن | کدام رمزارز ها برای استخراج سودآور تر هستند؟

زمان مطالعه 5 دقیقه

استخراج این سکه ها به شما کمک می کند تا بیشترین درآمد را داشته باشید. توکن های ارز دیجیتال باید استخراج شوند تا بتوانند در گردش بازار قرار گیرند و برای انجام این کار به ماینر نیاز است. بسیاری از رمزارز ها را می توان استخراج کرد، اما برخی از آنها از نظر مالی ارزش بیشتری نسبت به دیگران دارند. بیایید بررسی کنیم که کدام رمزارز ها برای استخراج سودآور تر هستند و بهترین ارزها برای ماین کردن کدام است؟

بهترین ارزها برای ماین کردن

استخراج کننده ها همچنین تراکنش ‌های جدید روی بلاکچین را تأیید می‌کنند که از مکانیسم اثبات کار استفاده می‌کنند، و این امر آنها را برای ایمن و شفاف نگه داشتن ضروری می‌کند.

استخراج اتریوم (ETH)

بهترین ارزها برای ماین کردن

بهترین ارزها برای ماین کردن

اتریوم بعد از بیتکوین دومین ارز دیجیتال با ارزش موجود در جهان است. اتریوم به دلیل قیمتی که دارد، کم و بیش سودآور ترین ارز دیجیتالی است که در حال حاضر استخراج می‌شود. لازم به ذکر است که استخراج آن بسیار آسان ‌تر از بیتکوین است.

برای استخراج اتریوم، به GPU یا واحد پردازش گرافیکی یا همان کارت گرافیک نیاز دارید. از طرف دیگر، اگر علاقه ای به پردازنده ‌های گرافیکی ندارید، می‌توانید از ماینر های تخصصی ASIC استفاده کنید. استخراج تنها یک اتریوم در حال حاضر می‌تواند حدود 3000 دلار برای شما به ارمغان بیاورد، اما مسئله زمان بر بودن آن را نباید فراموش کنید. به طور متوسط، استخراج یک سکه ETH حدود 63 روز یعنی بیش از دو ماه طول می کشد.

علاوه بر این، استخراج اتریوم می تواند بسیار انرژی بر باشد. اگر شروع به انجام این کار میکنید، پس منتظر قبض های سنگین برق باشید. با این حال، زمان بلاک برای اتریوم فقط 14 ثانیه است.

Ethereum Classic یا ETC نیز یک گزینه استخراج بسیار سودآور است که از مکانیزم PoW استفاده می کند. شما می توانید ETC را با استفاده از یک GPU، بدون ماینر های تخصصی ASIC استخراج کنید.

استخراج لایت کوین (LTC)

بهترین ارزها برای ماین کردن

بهترین ارزها برای ماین کردن

لایت کوین یکی دیگر از ارز های رمزنگاری شده محبوب و ارزشمند است که میتوان آن را برای کسب سود بالا استخراج کرد. با این حال، لایت کوین تنها با استفاده از ماینر های ASIC می‌تواند استخراج شود. در ابتدا قابلیت استخراج با CPU و GPU وجود داشت اما در حال حاضر این امر میسر نیست. وقتی قصد خرید ماینر را دارید، نرم افزار ماینینگ احتمالاً هنگام خرید روی سخت افزار ASIC شما از قبل نصب شده که باعث صرفه جویی در زمان و تلاش شما می شود.

اگر در زمینه استخراج تازه کار هستید و بودجه کمی هم دارید، پس خرید ASIC منتفی است. قیمت ماینر های ASIC از حدود 2000 دلار شروع می شود که برای همه مقرون به صرفه نیست. بنابراین اگر به دنبال سرمایه گذاری بیش از حد در این سرمایه گذاری نیستید، یک ارز دیجیتال مناسب را استخراج کنید.

شما می توانید به ازای هر بلوک استخراج شده 12.5 LTC جایزه دریافت کنید و زمان استخراج یک بلوک جدید فقط 2.5 دقیقه است. این مبلغ در حال حاضر چیزی بیش از 1400 دلار است که استخراج لایت کوین را بسیار سودآور می کند.

استخراج ZCash (ZEC)

بهترین ارزها برای ماین کردن

بهترین ارزها برای ماین کردن

ZCash یکی دیگر از گزینه های مناسب برای استخراج است. این را می توان با استفاده از یک GPU به بهترین شکل استخراج کرد، اگرچه CPU ها جایگزین قابل قبولی هستند. باید اشاره کرد که نمی‌توانید ZCash را با استفاده از ASIC استخراج کنید، بنابراین اگر این نوع سخت ‌افزار را ترجیح می‌دهید، این سکه را از لیست خود خط بزنید.

ماینر های ZCash می توانند پاداشی در حدود 3.1 ZEC به ازای هر بلوک جدید دریافت کنند و زمان استخراج هر بلوک 75 ثانیه است. استخراج ZCash به اندازه سایر سکه ها به برق نیاز ندارد، که برای استخراج کنندگان با بودجه کم عالی است.

استخراج Monero (XMR)

بهترین ارزها برای ماین کردن

بهترین ارزها برای ماین کردن

اگر شما یک تازه کار در زمینه استخراج ارز دیجیتال هستید، Monero یک گزینه عالی برای شماست. این قضیه عمدتا به این دلیل است که Monero را میتوان با استفاده از یک CPU یا واحد پردازش مرکزی استخراج کرد. از آنجایی که یک CPU در رایانه یا لپتاپ شما وجود دارد، نیازی به پرداخت هزینه ‌های اولیه بالا ندارید. اگرچه پردازنده‌ های گرافیکی ترجیح داده می‌شوند، اما استفاده از CPU برای شروع کار مشکلی ندارد.

CPU نسبت به GPU یا ASIC انرژی کمتری مصرف می‌کنند، بنابراین استفاده از این ابزار برای استخراج خرج کمتری برای شما خواهد داشت. زمان چرخه ماینینگ بلوک Monero نیز بسیار کم است و تنها 24 ثانیه است. استخراج کننده ها می توانند به ازای هر بلوک جدیدی که استخراج می کنند، تقریباً پنج XMR دریافت کنند که در حال حاضر حدود 777 دلار است.

استخراج Ravencoin (RVN)

بهترین ارزها برای ماین کردن

بهترین ارزها برای ماین کردن

اگرچه Ravencoin به اندازه برخی دیگر از رمزارز های موجود در این لیست معروف یا ارزشمند نیست، اما این باعث نمی‌شود که آن را به یک گزینه ماینینگ ضعیف تبدیل کند. مانند Monero، Ravencoin نیز یک گزینه ماینینگ خوب برای مبتدیان است، زیرا می توانید آن را با یک CPU استخراج کنید، به این معنی که هزینه های اولیه کم خواهد ماند. اگر بخواهید می توانید از یک GPU برای استخراج Ravencoin استفاده کنید.

علاوه بر این، نیروی برق مورد نیاز برای استخراج Ravencoin بسیار کم است، بنابراین در این زمینه نیز هزینه زیادی نخواهید کرد. این دو عامل، Ravencoin را به یک سکه بسیار مقرون به صرفه برای استخراج تبدیل می کند.

زمان مورد نیاز برای استخراج هر بلوک Ravencoin در حال حاضر یک دقیقه است و استخراج کننده ها می توانند به ازاء هر بلوک استخراج شده، پاداشی معادل 5000 RVN دریافت کنند. این مبلغ در حال حاضر حدود 355 دلار است که استخراج RVN را به یک سرمایه گذاری نسبتاً سودآور تبدیل می کند.

اگر تحقیق کنید و اطلاع کافی داشته باشید، استخراج رمزارز می تواند بسیار سودآور باشد.

قبل از اینکه به استخراج سکه ‌ای که در حال حاضر درباره آن صحبت شده است بپردازید، ابتدا به اندازه کافی درباره آن تحقیق کنید. درک اینکه به چه نوع سخت افزاری نیاز دارید، انرژی مورد نیاز و پاداش استخراج یک سکه خاص برای تعیین اینکه آیا این گزینه برای شما مناسب است یا خیر، بسیار مهم است.

با انجام این کار، در نهایت می توانید در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید.

منبع : makeuseof

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

2 دیدگاه

  1. محمد حسینی گفت:

    میشه ارزهای بیشتری رو برای استخراج معرفی کنید؟

    1. سهیل دهقانی گفت:

      بله حتما در صورتی که رمز ارزی برای استخراج مناسب باشه حتما در سایت معرفی خواهد شد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT