تکنیکال کسپا (KAS) ۴ تیر ۱۴۰۳

تحلیل تکنیکال کسپا (KAS) ۴ تیر ۱۴۰۳

زمان مطالعه 2 دقیقه

کسپا (KAS) در 18 ژوئن از میانگین متحرک ساده 50 روزه (0.14 دلار) جهش کرد که نشان دهنده خرید در سطوح پایین تر بود. گاوها به خرید خود ادامه دادند و قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی 20 روزه (0.15 دلار) در 23 ژوئن رساندند. اگر خریداران حرکت را حفظ کنند و قیمت را به بالای خط روند نزولی برسانند، نشان می دهد که اصلاح ممکن است به پایان رسیده باشد. در این پست به تحلیل تکنیکال کسپا (KAS) ۴ تیر ۱۴۰۳ می پردازیم.

تحلیل تکنیکال کسپا (KAS) ۴ تیر ۱۴۰۳

سپا (KAS) ۴ تیر ۱۴۰۳

کسپا (KAS) ۴ تیر ۱۴۰۳

جفت ارزKAS/USDT می تواند تا مقاومت سقف 0.19 دلار افزایش یابد.حمایت حیاتی برای کاهش قیمت SMA 50 روزه است. شکستن و بسته شدن زیر این سطح نشان دهنده شروع یک اصلاح شدیدتر به 0.10 دلار است. گاوها تلاش خواهند کرد تا کاهش 0.10 دلار را متوقف کنند.

میانگین های متحرک در نمودار 4 ساعته در آستانه یک متقاطع هستند و RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان می دهد گاوها در حال تلاش برای بازگشت هستند. شکستن و بسته شدن بالای 0.16 دلار مسیر رالی را تا 0.18 دلار باز می کند.

سپا (KAS) ۴ تیر ۱۴۰۳

کسپا ( ر) ۴ تیر ۱۴۰۳

از سوی دیگر، اگر قیمت به زیر میانگین‌های متحرک سقوط کند، خرس‌ها دوباره سعی خواهند کرد این جفت ارز را به زیر 0.14 دلار کاهش دهند. اگر این سطح حفظ شود، این جفت ارز احتمالاً برای مدتی بین 0.14 تا 0.16 دلار تثبیت خواهد شد. اگر سطح 0.14 دلار شکست بخورد، جفت ارز ممکن است تا 0.13 دلار سقوط کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT