استیبل کوین aUSD

تسریع پذیرش استیبل کوین aUSD توسط شبکه Acala

شبکه Acala، یک پلتفرم مالی غیرمتمرکز (DeFi) در پولکادات (DOT) و کوساما (KSM)، در حال تسریع پذیرش استیبل کوین aUSD خود است که به دلار آمریکا متصل می باشد.

استیبل کوین aUSD

طبق اعلامیه رسمی که توسط شبکه Acala به اشتراک گذاشته شده است، ۹ تیم پاراچین پولکادات (DOT) و اتحادی از شرکت های پیشرو در جهان Web3 VC یک صندوق اکوسیستم ۲۵۰ میلیون دلاری راه اندازی کردند.

این ابتکار کاملاً جدید قرار است پذیرش Acala USD (aUSD)، استیبل کوین بومی شبکه Acala را افزایش دهد. پاراچین های Acala ،Astar Network ،Centrifuge ،Efinity ،HydraDX ،Manta ،Moonbeam ،OriginTrail ،Parallel و Zeitgeist، پایه فنی محصولات متقاضیان را فراهم می کنند.

Bette Chen، یکی از بنیانگذاران Acala تاکید کرد که پولکادات و کوساما هر دو آماده پذیرش متقاضیان صندوق اکوسیستم Acala هستند:

ساخت استیبل کوین بومی و غیرمتمرکز پولکادوت و کوساما بیش از سه سال است که در قلب کار Acala قرار داشته است. دیدن این گروه از پاراچین‌ها و سرمایه‌ها برای رشد اکوسیستم زنجیره‌ای متقابل با aUSD، فوق‌العاده است.

موارد استفاده ای یو اس دی

Kanav Kariya، رئیس Jump Crypto، درباره مأموریت این صندوق جدید و تأثیر احتمالی آن بر اکوسیستم محصولات Web3 پولکادات هیجان‌زده است:

همانطور که پولکادوت درهای جدیدی را باز می کند و سایر پاراچین ها در سال جاری فعال می شوند، Acala آماده تبدیل شدن به قطب غیرمتمرکز استیبل کوین و DeFi اکوسیستم پولکادات است. در Jump، ما مشتاقانه منتظر همکاری و سرمایه گذاری در تیم هایی هستیم که نوآوری را در این اکوسیستم ایجاد می کنند.

به طور عمده، این ابتکار جدید بر جذب سرمایه برای محصولات جدید، پیشرفت بازاریابی آنها و حمایت نقدینگی از اکوسیستم آنها متمرکز خواهد بود. همچنین، توسعه دهندگان Acala می توانند با تخصص فنی خود از تیم های اولیه پشتیبانی کنند.

Acala Dollar یا aUSD را می توان در صرافی های رمزارزی غیرمتمرکز، سازمان های مستقل غیرمتمرکز، شرکت های مدیریت دارایی و راه حل های پرداخت ادغام کرد.

منبع: u.today

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT