توکن سوزی جدید شیبا

توکن سوزی جدید شیبا به میزان ۱۰۰ میلیون

زمان مطالعه 2 دقیقه

ارتش SHIB همچنان به انتقال مقادیر کثیری از شیبا اینو به کیف پول های منهدم ادامه می دهد ، به طوری که این بار نزدیک به 100 میلیون از این رمزارز سوزانده شد. در این خبر به توکن سوزی جدید شیبا می پردازیم.

در همین حال، نماینده اصلی توکن سوزی SHIB که طرح های بسیاری از توکن های دیگر را تشویق کرده است ، اعلام کرد که دارایی شیبا اینو خود را به فروش رسانده است و درحال خروج از کمپین SHIB است.

توکن سوزی جدید شیبا

حساب توییتری @shibburn که به طور منظم داده‌های توکن سوزی SHIB را از وب‌سایت خود به اشتراک می‌گذارد، در توییتی نوشت که از صبح روز گذشته در مجموع ، ۹۵ میلیون توکن از این میم کوین را به آدرس های منهدم انتقال داده است که برای همیشه در آنجا قفل بمانند.

توکن سوزی جدید شیبا

توکن سوزی جدید شیبا

استیون کوپر(Steven Cooper)، مدیر اجرایی شرکت رمزارزی Bigger Entertainment در توییتر عنوان کرد که او و تیم Big Entertainment تا اواخر ماه اکتبر(اوایل آبان) بالغ بربک میلیارد توکن SHIB را از بین برده اند. هر دو مجموعه قصد دارند به عملیات توکن سوزی پایان دهند و کمپین توکن سوزی SHIB خود را متوقف کنند.

آقای کوپر دلیل این اقدام ناگهانی و قابل توجه را ناشی از «تحولات اخیر» دانست. اوایل سال جاری، وی در توییتی نوشت که طرح پیشنهادی او مبنی بر فروش بلیط 5 دلاری برای رویدادهای توکن سوزی زنده در یوتیوب با واکنش منفی ارتش SHIB مواجه شده و آنها شروع به دریافت اتهامات کلاهبرداری کردند.

آقای کوپر تاکید کرد که این اقدام، شوخی اول آوریل(13 فروردین) نیست. با این حال ، برخی معتقدند که این اقدام در حقیقت شوخی اول آوریل است، زیرا وب سایت این شرکت هیچ کدام از مطالب مربوط به SHIB و توکن سوزی آن را حذف نکرده است.

روش سوزاندن رمز ارزها

سوزاندن رمزارز یعنی ارسال توکن یا کوین ها به آدرسی که قابل دسترس و کنترل توسط شخصی نیست. معمولا این آدرس باید یک آدرس نا معتبر باشد تا کاملا غیرقابل استفاده و کنترل شود. در واقع هنگامی که شما برای انتقال یک رمزارز مانند بیت کوین به شخص دیگری، آدرس کیف پول دریافت کننده را اشتباه وارد می کنید. مقدار ارسالی شما احتمالا به آدرسی ناموجود در شبکه ارسال می شود که هیچ کس کلید خصوصی آن آدرس را ندارد. بنابراین مقدار ارسال شده شما برای همیشه غیر قابل دسترس می شود.

اگر چه مقدار ارسالی توسط شما همچنان در شبکه وجود دارد و می توانید مشخصات آن را در بلاک چین ببینید، ولی هیچ گاه قابل دسترسی نخواهد بود و عملا از چرخه خارج شده است.

اتفاقی که در سوزاندن کوین توسط کمپانی ها نیز انجام می شود، تقریبا به همین صورت است.

منبع:u.today

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. بهزاد نادری گفت:

    تشکر از توضیحات کاملتون

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT