حل مشکلات دایرکت اینستاگرام

حل مشکلات دایرکت اینستاگرام و هرآنچه باید دانست

زمان مطالعه 4 دقیقه

بازاریابی در اینستاگرام راهی عالی برای ارتباط با مشتریان و فروش محصولات است. یکی از بهترین امکانات اینستاگرام برای کسب‌وکارها، پیام‌های دایرکت (DM) است که به شما امکان می‌دهد مستقیماً با مشتریان صحبت کنید. اکثر مردم پیام‌های دایرکت اینستاگرام را بیشتر از ایمیل چک می‌کنند؛ بنابراین، گفت‌وگوهای شما در دایرکت می‌تواند تاثیر زیادی روی مشتریان داشته باشد. در این پست به بررسی حل مشکلات دایرکت اینستاگرام می پردازیم.

خرید با پی پال

چگونه به دایرکت‌های اینستاگرام خود دسترسی پیدا کنیم؟

برای استفاده بهتر از دایرکت‌های اینستاگرام، باید حساب کاربری Business داشته باشید. در اینجا نحوه مدیریت پیام‌ها آمده است:

حل مشکلات دایرکت اینستاگرام

حل مشکلات دایرکت اینستاگرام

  • تب‌های اصلی و عمومی: پیام‌هایی که از حساب‌های دنبال‌شده شما می‌آید، در تب Primary نمایش داده می‌شود. پیام‌هایی که می‌خواهید بعداً بخوانید را می‌توانید به تب General منتقل کنید.
  • درخواست‌های پیام: این پیام‌ها از حساب‌هایی است که دنبال نمی‌کنید. می‌توانید درخواست‌ها را بپذیرید یا رد کنید. پیام‌هایی که از حساب‌های اسپم هستند، در Hidden Requests قرار دارند.

با پذیرش درخواست پیام، پیام‌های آینده از آن شخص به تب Primary منتقل می‌شوند.

کجا تنظیمات دایرکت‌های اینستاگرام را پیدا کنیم؟

حل مشکلات دایرکت اینستاگرام

حل مشکلات دایرکت اینستاگرام

برای تنظیم دایرکت‌های اینستاگرام، به پروفایل خود بروید و روی عکس پروفایل در پایین سمت راست صفحه کلیک کنید. سپس به منوی Settings and Activity در بالا سمت راست بروید. گزینه Notifications را انتخاب کرده و سپس Messages را بزنید. در اینجا می‌توانید تنظیمات مختلف برای تب‌های صندوق ورودی و درخواست‌های پیام را تغییر دهید.

چگونه پیام‌های اینستاگرام را حذف کنیم؟

حل مشکلات دایرکت اینستاگرام

حل مشکلات دایرکت اینستاگرام

برای حذف پیام‌های دایرکت، روی آیکون دایرکت کلیک کنید و مکالمه مورد نظر را پیدا کنید. سپس روی نام فرد مورد نظر نگه دارید و گزینه Delete را انتخاب کنید.

چگونه پیام‌های دایرکت اینستاگرام را Unsend کنیم؟

حل مشکلات دایرکت اینستاگرام

حل مشکلات دایرکت اینستاگرام

برای پاک کردن یک پیام خاص در اینستاگرام، ابتدا به مکالمه کامل در سمت راست صفحه بروید. سپس روی پیام مورد نظر خود نگه دارید. گزینه “unsend” را انتخاب کنید تا پیام حذف شود. این پیام برای همه افراد در مکالمه حذف می‌شود، اما ممکن است گیرنده قبلاً آن را دیده باشد.

چگونه دایرکت‌های اینستاگرام را غیرفعال کنیم؟

متأسفانه راهی برای غیرفعال کردن کامل دایرکت‌های اینستاگرام وجود ندارد، اما می‌توانید نوتیفیکیشن‌های پیام‌ها را خاموش کنید. این هم از مشکلات دایرکت اینستاگرام محسوب می‌شود. برای خاموش کردن نوتیفیکیشن‌ها، پس از ورود به حساب، به تنظیمات بروید. Notifications را انتخاب کنید. به پایین بروید تا گزینه Messages را پیدا کنید و سپس در همه موارد Off را انتخاب کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا در صورت دریافت پیام‌های مزاحم یا اسپم، از مزاحمت‌ها در امان باشید.

حل مشکلات دایرکت اینستاگرام

حل مشکلات دایرکت اینستاگرام

چگونه پیام‌های حذف‌شده در اینستاگرام را ببینیم؟

اگر به اشتباه یک پیام را در اینستاگرام حذف کرده‌اید، آیا می‌توانید آن را بازگردانید؟ شما نمی‌توانید پیام پاک شده را برگردانید اما می‌توانید آن را ببینید. این از مشکلات دایرکت اینستاگرام است. می‌توانید درخواست کنید که داده‌های اینستاگرام شما دانلود شود تا شاید بتوانید پیام‌های حذف‌شده را بازیابی کنید. توجه داشته باشید که این فرآیند معمولاً ۴۸ ساعت طول می‌کشد.

حل مشکلات دایرکت اینستاگرام

حل مشکلات دایرکت اینستاگرام

برای این کار، ابتدا به Settings بروید. Accounts Center را انتخاب کنید. گزینه Your information and permissions را پیدا کنید. روی download your information کلیک کنید. سپس ایمیلی را که می‌خواهید اطلاعات به آن ارسال شود تأیید کنید و فرمت اطلاعات (HTML یا JSON) را انتخاب کنید. سپس رمز عبور اینستاگرام خود را وارد کرده و درخواست دانلود را ارسال کنید.

به شما اطلاع داده می‌شود که یک فایل از اطلاعات شما ایجاد می‌شود و لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می‌شود. معمولاً این فرآیند خیلی کمتر از ۱۴ روز طول می‌کشد و ممکن است اطلاعات خود را در عرض چند ساعت دریافت کنید.

چگونه به پیام‌ها در اینستاگرام واکنش نشان دهیم؟

حل مشکلات دایرکت اینستاگرام

حل مشکلات دایرکت اینستاگرام

برای واکنش نشان دادن به پیام‌ها در اینستاگرام، کافی است دست خود را روی پیام نگه دارید تا ایموجی‌های مختلف برای پیام‌ها ظاهر شوند. سپس یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و روی آن ضربه بزنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT