شارژ آنی پایر بدون احراز هویت

شارژ آنی پایر بدون احراز هویت

سیستم پرداخت پایر (Payeer) به شما امکان انجام خرید‌های آنلاین و ارسال و دریافت پول را می‌دهد. همچنین در زمان پرداخت در سایت‌های همکار با این سیستم یا دریافت پول به صورت مستقیم از سایت‌های تجارت الکترونیک یا بازی‌های آنلاین، نیازی به استفاده از حساب اصلی بانکی و ارائه اطلاعات بانکی نیست. مزیت اصلی سیستم پرداخت پایر کیف پول آن است که از چندین ارز مختلف پشتیبانی کرده و امکانات متعددی برای استفاده از آن در وب‌سایت‌های مختلف (کسب و کارهای آنلاین) فراهم می‌کند. همچنین بسیاری از وب‌ سایت‌های فارکس و بازی هم اکنون از سیستم پرداخت پایر به عنوان یک روش پرداخت استفاده می‌کنند. برای شارژ آنی پایر بدون احراز هویت می توانید از لینک زیر ثبت سفارش نمایید:

شارژ آنی پایر بدون احراز هویت

شارژ آنی پایر بدون احراز هویت

پایر (Payeer) از سال ۲۰۱۲ در بازار سیستم‌های پرداخت آنلاین معرفی شد. این سیستم به تدریج به عنوان یک سرویس تبدیل ارز الکترونیک رشد کرد. کاربران شخصی و سازمانی می‌توانند به سرویس‌های این سیستم پرداخت در بیش از ۲۰۰ کشور دنیا دسترسی داشته باشند و با بسیاری از فروشندگان و سرویس‌های ارز دیجیتال کار کنند. کیف پول پایر راه‌های بسیاری برای پرداخت و دریافت آنلاین ارائه می‌دهد و از بیش از ۲۵ روش پرداخت بین‌المللی پشتیبانی می‌کند.

مزایای استفاده از پایر

  • ارزهایی مانند یورو، دلار، روبل و همچنین ارزهای دیجیتال (بیت کوین، لایت کوین، اتریوم و غیره) را می‌توان به صورت مستقل در یک حساب کاربری مدیریت کرد.
  • کامزدهای پایین و رقابتی
  • کاربران می‌توانند از طریق برنامه affiliate پول بیشتری به دست آورند.
  • فرصتی برای خرید و فروش و تبدیل ارزهای دیجیتال
  • کاربران می‌توانند حساب‌های ناشناس و تایید شده بسازند. معمولا کسب و کارها در زمان استفاده از سیستم پرداخت
  • پایر در وب‌سایت‌های خود، از حساب تایید شده استفاده می‌کنند.

معایب استفاده از Payeer

  • تمامی تراکنش‌های غیرقابل لغو و برگشت هستند.
  • عدم وجود شفافیت در کارمزدها
  • اعتبارسنجی پولی از طریق پیامک با قیمتی حدود ۰.۰۵ دلار
  • اگر زمانی قصد مسدود کردن حساب پایر خود را داشته باشید، راهنمای حذف حساب پایر به شما در این را یاری خواهد رساند.

خدمات Payeer

پایر خدماتی را برای پرداخت و دریافت پول در بسیاری از کشورها در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این سیستم از بسیاری از سرویس‌های تبدیل آنلاین ارز پشتیبانی کرده و به کاربران خود اجازه استفاده از آن را روی سیستم‌ها، کارت‌های بانکی و موسسات مختلف را می‌دهد. می‌توانید تنها با وارد کردن آدرس ایمیل و کد اعتبارسنجی که به ایمیل شما ارسال می‌شود، نام و کشور، در این سیستم ثبت نام کنید. سیستم پرداخت پایر به کاربران خود اجازه می‌دهد حساب کاربرای ناشناس با حد مجاز برداشت تا ۹۹۹ دلار، ایجاد کنند.

شارژ آنی پایر بدون احزار هویت

شارژ آنی پایر بدون احراز هویت

این سیستم امکان سفارش یک کارت بدهی رایگان مسترکارت (فیزیکی و مجازی) را می‌دهد. البته صدور مسترکارت جدید در حال حاضر متوقف شده و کارت‌هایی که قبلا صادر شده‌اند هم مسدود شده‌اند. بنابراین شما هرگز نمی‌توانید از مستر کارت پایر استفاده کنید.

شارژ حساب پرفکت مانی

سیستم پرداخت پایر از سرمایه‌گذاری و خرید و فروش ارزهای دیجیتال پشتیبانی کرده و به کاربران این امکان را می‌دهد که با واریز پول به صورت دلار، یورو و روبل بتوانند ارز دیجیتال بخرند. همچنین از هفت نوع ارز دیجیتال، AdvCash و پرفکت مانی (Perfect Money) برای انتقال سریع‌تر پول هم پشتیبانی می‌کند. کاربران برای افزایش موجودی حساب خود می‌توانند از بین گزینه‌ها مختلف شامل کارت‌های بانکی (ویزا، مستر کارت و ماسترو)، بیت کوین، اتریوم، تتر، لایت کوین، کیوی، AdvCash و پرفکت مانی، انتخاب کنند.

امتیاز 5/5 - از 100 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. Bahar گفت:

    سلام حساب پایر برای بازی انلاین مثل اتریوم باید حتما احراز هویت بشیم اگر غیراز ابن هست راهنمایی کنید که بتوانم به حساب پایر واریز کنم

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT