شارژ بروکر آرون گروپس (arongroups)

شارژ بروکر آرون گروپس (arongroups) | پرداخت بروکر آرون گروپس

زمان مطالعه 3 دقیقه

برای ورود به بازار فارکس و خرید ارز دیجیتال پیش از همه می‌بایست بروکر معتبر و یا صرافی مناسب انتخاب کنید. بروکرها اشخاص و یا کمپانی‌هایی می‌باشند که نقش واسطه‌گر را برای خریداران و فروشندگان ارزهای دیجیتال دارند؛ این بازار تنها مختص ارز دیجیتال نیست بلکه در آن بازارهای دیگر مانند بازار طلا و نقره، ارز و غیره نیز معامله می‌شود. بروکرها برای راحتی کار مشتریان خود پلتفرم‌ها و سایت‌هایی را طراحی کرده‌اند که در آن‌ها قیمت لحظه‌ای دارایی‌ها را نشان می‌دهد. برای شارژ بروکر آرون گروپس (arongroups) می توانید از لینک زیر ثبت سفارش نمایید:

 

شارژ بروکر آرون گروپس (arongroups)

شارژ بروکر آرون گروپس (arongroups)

برای انتخاب بهترین گزینه انتخاب یک بروکر برای خرید ارز دیجیتال علاوه بر سابقه و اعتبار باید خدمات ارائه شده، هزینه کارمزد، میزان امنیت و سرعت انجام تراکنش‌ها در آن بروکر را نیز در نظر بگیرید. در بروکر آرون گروپس بیش از ۵۰۰ نماد بین‌المللی و تومانی، از جمله ارزهای دیجیتال معروف با حداقل کمیسیون، کمترین اسپرد و سواپ معامله می‌شود.

شارژ بروکر آرون گروپس (arongroups)

شارژ بروکر آرون گروپس (arongroups)

حساب‌ها معاملات آرون گروپس

درصورتی‌که مشتریان بخواهند بعد از خرید ارز دیجیتال، روی ارزهای دیجیتال معامله کنند. بسته به نیاز خود و میزان موجودی‌شان و نیز متناسب با نحوه مدیریت ریسک خود، نوع حساب معاملاتی خود را انتخاب نمایند.

معامله ارزهای دیجیتال با اهرم

هر دو نوع ارزهای دیجیتال تومانی و دلاری دربروکر آرون گروپس ارائه می‌شود. در بروکر آرون گروپس برای معامله با هرکدام از انواع ارزهای دیجیتال تومانی و دلاری، اهرم‌های متفاوتی را در حساب‌های استاندارد، VIP و نانو ارائه داده می‌شود.

اهرم در حساب‌های نقدی آرون گروپس

در حساب‌های نقدی، میزان اهرم‌ها مشخص و ثابت است. اهرم حساب‌های نقدی دلاری ۱ و اهرم حساب‌های نقدی تومانی ۱ و یا ۲ است؛ بنابراین در حساب‌های نقدی، اهرم ارزهای دیجیتال در هر سه نوع حساب‌های نانو، استاندارد و وی آی پی، ثابت‌اند و متغیر نیستند.

شارژ بروکر آرون گروپس (arongroups)

شارژ بروکر آرون گروپس (arongroups)

باتوجه‌به اینکه اهرم در حساب‌های نقدی دلاری ۱ و اهرم حساب نقدی تومانی به‌دلخواه یک یا دو است، باوجودآنکه حجم کمتری را معامله‌گر می‌تواند خریداری کند اما می‌تواند مدیریت ریسک بهتری داشته باشد و در واقع ریسک بسیار کمتری نسبت به معاملات اهرمی خواهد داشت و اما طبیعتاً از اعتبار بروکر نمی‌تواند استفاده کند. به‌این‌ترتیب معامله‌گر فقط به‌اندازه واریز سرمایه‌اش (که حداقل ۵۰۰ دلار برای حساب‌های نقدی باید داشته باشد) ، می‌تواند روی ارزهای دیجیتال معامله کند یعنی مطابق با مبلغ واریزی خود.

اهرم ارزهای دیجیتال در حساب‌های معاملاتی آرون گروپس

اهرم‌ها برای ارزهای دیجیتال در حساب‌های معاملاتی استاندارد و حساب وی آی پی ۱۲۵ و در حساب نانو ۸۰ است. این اهرم‌ها برای معامله ارزدیجیتال در برابر نمادهای بین المللی به‌صورت ثابت‌اند. اما در مورد نمادهای تومانی میزان اهرم در هر سه نوع حساب‌های استاندارد،VIP و نانو ۱۰ است .

به‌عنوان‌مثال اگر مشتری بخواهد در حساب‌های معاملاتی بروکر آرون گروپس برای معامله ارز دیجیتال در برابر نماد تومانی از اهرم استفاده کند، برای هر سه نوع حساب‌ها اهرم ۱۰ است.

اما توجه داشته باشید که برای معامله روی نمادهای بین‌المللی با حساب نانو اهرم ۸۰ است، اما با ارزهای دیجیتال تومانی ۱۰ .

برای معامله با حساب وی آی پی و استاندارد، اهرم نماد بین‌المللی ۱۲۵ و اما اهرم نمادهای تومانی حساب وی آی پی ۱۰.به همین صورت روی حساب‌های معاملاتی آرون گروپس می‌توانید با اهرم معامله کنید.

 

آموزش تصویری شارژ بروکر آرون گروپس 

 

در نظر داشته باشید که همه موارد اعلام شده در این مطلب جهت آگاهی و راهنمایی شما عزیزان میباشد و تصمیم گیری جهت سرمایه گذاری بر عهده شماست. مجوعه اول پرداخت هیچ گونه مسئولیتی در قبال سرویس ارائه شده توسط بروکر مرود نظر را ندارد و صرفا جنبه معرفی دارد.

امتیاز 5/5 - از 8 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. fateme گفت:

    سلام بروکر آرون گروپس، را می‌توان مبتکر ارائه نمادهای معاملاتی به تومان نام برد. در این بروکر شما می‌توانید نمادهای جذابی مانند تومان به دلار، تومان به طلا، تومان به درهم و … را معامله کنید. این بروکر که بیشتر با تمرکز بر ارائه خدمات به ایرانیان ایجاد شده است، سعی دارد تا استاندارد معامله‌گری فارکس را تا حد ممکن توسعه دهد.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT