پرداخت در upland

پرداخت در upland | خرید زمین در upland | | آموزش بازی upland

بازی آپلند (Upland) یک بازی محبوب موبایلی است که بر روی بلاکچین EOS فعال است. این بازی نقطه اشتراک دنیای واقعی و مجازی است و به شما توانایی خرید، فروش و تجارت دارایی های مجازی را بر روی یک نقشه واقعی می دهد، درست مانند زندگی در دنیای واقعی اما در دنیای مجازی. اقتصاد Upland توسط یک ارز درون بازی به نام UPX (با تلفظ “UP-EX”) تامین می شود.  Upland با بیش از 150000 کاربر فعال ماهانه در مسیر تبدیل شدن به بزرگترین متاورس بلاک چین در جهان است. در این مقاله به بررسی پرداخت در upland می پردازیم.

پرداخت در upland و آموزش نقشه

پرداخت در upland

پرداخت در upland

بسته های دارایی و رنگ آنها

 وقتی روی نقشه به اندازه کافی زوم کنید، خطوط کلی دارایی ها را مشاهده خواهید کرد. این بسته ها بر اساس آدرس های دنیای واقعی، مختصات و نسبت ها هستند. رنگ آنها کد هایی در مورد آنها به شما می گوید:

خاکستری: کشف نشده (هرگز در بلاکچین ایجاد نشده است). این دارایی ها هرگز متعلق به کسی نبوده است، شما آنها را برای اولین بار در “منطقه خاکستری” مشخص شده ایجاد می کنید. ضراب خانه، قیمت سکه ها را از طریق سیستم به شما خواهد داد.

 آبی روشن: متعلق به شخص دیگری است، برای فروش فهرست نشده است (اما همچنان می‌توانید پیشنهاد بدهید).

 سبز تیره: متعلق به شخص دیگری است که برای فروش با قیمت فهرست شده است (می توانید با قیمت تعیین شده خرید کنید یا پیشنهاد متفاوتی ارائه دهید).

 آبی تیره: دارایی‌ های شما (متعلق به شما).

 سبز روشن: دارایی ‌های موجود در «محدوده کشف» کاوشگر شما.

خرید زمین در upland

 خرید دارایی شخص دیگری آسان است. شما می توانید این کار را در هر نقطه با کلیک بر روی یک دارایی انجام دهید. در منویی که ظاهر می شود، داده های ضروری خاصی را در مورد آن ویژگی خواهید دید. برای خرید با قیمت فروشنده، روی «buy» کلیک کنید، یا اگر قیمتی در فهرست نیست یا قیمت دیگری در نظر دارید، روی «Make offer» کلیک کنید.

پرداخت در upland

پرداخت در upland

 دارایی که قبلاً وجود نداشته است، را ما ضرب شده می‌نامیم، که کمی پیچیده‌ تر است. به یاد داشته باشید، دارایی ‌های استخراج نشده روی نقشه خاکستری هستند. برای خرید یکی، از همان روش بالا استفاده کنید، فقط کاوشگر شما باید ابتدا در مجاورت آن باشد. هنگامی که یک دارایی در “محدوده کشف” کاوشگر شما قرار گرفت، سبز روشن می شود، در این مرحله می توانید برای خرید روی آن کلیک کنید. دارایی ‌های کشف ‌شده توسط کاوشگر شما به رنگ سبز روشن در سمت چپ بالای آواتار ظاهر می‌شود. در هر نقطه می توانید روی آواتار خود کلیک کنید تا لیست کاملی از دارایی های کشف شده را مشاهده کنید.

بازده UPX

پرداخت در upland

پرداخت در upland

دارایی ها در Upland دارای سود سالانه تقریباً 17٪ از قیمت سکه ها هستند. بنابراین اگر قیمت سکه یک دارایی 10000 UPX باشد، تقریباً 1700 UPX در سال به مالک آن می‌رسد. می توانید هر چند ساعت یک بار بخشی از آن را در گوشه سمت راست بالای صفحه جمع آوری کنید.

 «اگر تعجب میکنید از اینکه تازه Upland را راه اندازی کرده‌اید و چند UPX در ساعت کسب می‌کنید، یا اگر تعجب می‌کنید که چرا اینطور کار می‌کند، باید بگویم که اقتصاد واقعی را می‌بینید.”

دارایی ‌های خاص متناسب با مجموعه ‌های خاصی هستند. پس از تکمیل، درآمد های بیشتری دریافت خواهید کرد. اگر روی دارایی کلیک کنید، می توانید محدوده درآمد را ببینید. با کلیک بر روی Boosted Earnings به شما نشان می دهد که در چه مجموعه هایی قرار می گیرد.

Shilling

 دقیقاً مانند زندگی واقعی، چه چیزی در املاک و مستغلات مهم تر از «فروش» است؟ برخی از اعضای جامعه Upland به این کار «شیلینگ Shilling» لقب داده اند: این کار در اصل به معنای ارائه اموال شما به خریداران است. این کار معمولاً در گروه ‌های چت در Discord یا Telegram اتفاق می‌افتد. می‌توانید به آنجا بروید تا ببینید وقتی بازیکنان این کار را می‌کنند چه شکلی است. مذاکره، تجارت، و فروش دارایی ها با سایر کاربران Upland یکی از سرگرم ‌کننده ‌ترین بخش ‌های بازی است، بنابراین فرصت را از دست ندهید!

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT