ارز دیجیتال شیبا اینو

چطور می‌توان ارز دیجیتال شیبا اینو را خریداری کرد ( راهنمای مبتدیان )

زمان مطالعه 16 دقیقه

چند سالی می شود که ارزهای دیجیتال از محبوبیت و توجه بسیاری در بین عموم مردم، شرکت ها و غول های بزرگ فناوری مانند مایکروسافت و شرکت متا برخوردار شده اند. امروزه رمز ارزهایی مانند بیت کوین و اتریوم، توسط خیلی از معامله گران مورد معامله قرار می گیرد و بسیاری از افراد سرمایه گذاری های کوتاه مدت و بلند مدت بر روی این ارزها را شروع کرده اند؛ در این میان، نوعی دیگر از ارزها نیز با توجه بسیاری رو به رو شدند که به عنوان میم کوین ها شناخته می شوند. ارز دیجیتال شیبا اینو را بیشتر بشناسید.

ارز دیجیتال شیبا اینو یکی از همین میم کوین های پر طرفدار بود که در اواخر سال 2021 در پی توجه بسیاری که میم کوین دوج کوین به خود جلب کرده بود، به شهرت رسید و خیلی از افراد بر این باور بودند که شیبا اینو هم مانند Dogecoin می تواند قله های جدید بسیاری را فتح کند. اگرچه قیمت شیبا اینو از تاریخ اکتبر 2021، زمانی که در اوج قرار گرفته بود، کاهش نسبتا قابل توجهی داشته، اما در همان زمان هم قله های بلندی را فتح کرد و طبق پیش بینی اغلب کارشناسان صنعت ارزهای دیجیتال، این ارز هنوز هم پتانسیل فوق العاده ای برای صعود در هفته ها و ماه های آینده دارد.

از همین رو سعی کردیم تا برای علاقه‌مندان به سرمایه گذاری در ارز دیجیتال شیبا اینو، راهنمای خرید و معرفی این ارز را گرد آوری کنیم و نحوه خرید شیبا اینو را به صورت مفصل مورد بررسی قرار دهیم. برای آشنایی بیشتر با ویژگی های متمایز کننده ارز شیبا و پتانسیل این دارایی، در ادامه همراه ما باشید.

نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو

اگر قصد خرید شیبا اینو را دارید بهتر است بدانید که صرافی های متعددی در دنیا وجود دارند که امکان خرید ارز شیبا اینو را برای همه افراد فراهم آورده اند. با این حال، استفاده از بسیاری از صرافی های آنلاین از ایران امکان پذیر نمی باشد و از همین رو، بهترین و ساده ترین کاری که می توانید از طریق آن ارز شیبا اینو را خریداری کنید بهره‌مندی از خدمات نقل و انتقالات آنلاین سایت اول پرداخت می باشد. شما این فرصت را دارید تا کیف پول دیجیتالی خود را با استفاده از خدمات متنوع سامانه اول پرداخت به صورت ریالی شارژ کنید و حساب شما به صورت دلاری شارژ شود.

پس از آن این امکان را خواهید داشت تا وارد اکانت کاربری خود در صرافی مورد نظرتان شوید و ارز دیجیتال شیبا اینو را به راحتی و با استفاده از دستور العمل های موجود در صرافی خریداری نمایید. در ادامه قصد داریم صرافی های معتبر در این زمینه را به شما معرفی نماییم. برای انتخاب صرافی مورد نظر خود، بهتر است عوامل مختلف را شخصا به صورت جزئی بررسی نمایید و صرافی که از همه لحاظ اعم از مقدار کارمزد، اسپرد، پشتیبانی از انواع ارزهای دیجیتالی و غیره با شرایط شما مطابقت داشت را انتخاب نمایید. معمولا حداقل میزانی که باید در حساب کاربری خود داشته باشید 10 الی 20 دلار می باشد که با توجه به میزان ارزی که می‌خواهید خرید نمایید باید به این مبلغ اضافه نمایید.

ارز دیجیتال شیبا اینو را از کجا می توان خرید؟

با توجه به موفقیت شیبا اینو در شش ماه گذشته به عنوان یکی از بهترین میم ‌کوین ‌ها، بسیاری از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال در حال حاضر این ارز دیجیتال را به عنوان یک دارایی قابل معامله ارائه می‌کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، در ادامه چهار مورد از موثرترین پلتفرم‌ها برای خرید SHIB را بررسی خواهیم کرد:

1- صرافی eToro

etoro یکی از پلتفرم های قابل اعتماد و معتبر برای خرید و فروش ارز دیجیتال Shiba Inu به شمار می رود. eToro طی چند سال گذشته با داشتن مقررات سخت‌گیرانه از سوی نهادهایی مانند FCA، ASIC، CySEC، FINRA و FinCEN، شهرت بسیار خوبی در صحنه معاملات کسب کرده است. این پلتفرم بیشتر به دلیل کارمزدهای معاملاتی پایین و ویژگی‌ های مناسب برای مبتدیان شناخته می ‌شود و فرآیند معاملات را برای همه افراد آسان می ‌کند.

از نظر ساختار کارمزد eToro می تواند یک انتخاب خوب به شمار برود، زیرا این پلتفرم هنگام باز کردن یا بستن یک موقعیت معاملاتی، فقط یک درصد کارمزد تراکنش (به اضافه اسپرد) دریافت می ‌کند. این بدان معناست که هنگام خرید ارز رمزنگاری شده Shiba Inu، هیچ کارمزد پنهان دیگری به جز آنچه هنگام معامله بیان می شود، توسط پلتفرم دریافت نخواهد شد. قابل ذکر است که eToro هیچ هزینه ای برای سپرده گذاری یا هزینه حساب ماهانه دریافت نمی کند و همین موضوع کل فرآیند معامله ارزهای دیجیتالی را بسیار مقرون به صرفه می کند.

فرآیند سپرده گذاری در این پلتفرم به خودی خود بسیار ساده است، زیرا eToro به کاربران اجازه می دهد تا با حداقل سپرده 10 دلار بتوانند حساب های خود را باز کنند. شما می توانید سپرده های خود را از طریق همه کارت های اعتباری اصلی مانند مستر کارت و ویزا کارت و حواله های بانکی و کیف پول های الکترونیکی از جمله PayPal به حساب خود واریز نمایید. همچنین با داشتن حساب کاربری در این پلتفرم می توانید سبد سرمایه گذاری خود را متنوع نمایید؛ چرا که eToro اکنون بیش از 45 ارز دیجیتال مختلف را برای معامله گران ارائه می دهد.

eToro همچنین دارای ویژگی ‌های متعدد دیگری نیز می باشد، از جمله ویژگی های محبوب این پلتفرم می توان به «CopyTrader» اشاره کرد. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا به طور خودکار معاملات انجام شده توسط سایر کاربران eToro را کپی کنند و به همین ترتیب، روند سرمایه گذاری خود بر روی بهترین و سودده ترین آلتکوین ها را آسان تر نمایند. همچنین، پلتفرم eToro یک حساب آزمایشی رایگان در اختیار کاربران خود قرار می دهد تا مبتدیانی که به تازگی وارد بازارهای مالی شده اند بتوانند به راحتی با استفاده از این حساب تمرین کنند و به جای معامله با پول واقعی، معاملات آزمایشی با پول مجازی انجام دهند.

2. Crypto.com – پلتفرم رمزنگاری محبوب با کارمزد معاملاتی پایین

پلتفرم برتر دیگری که امکان معامله ارز دیجیتال Shiba Inu را ارائه می دهد Crypto.com است. Crypto.com به یکی از بهترین برنامه های معاملات ارزهای دیجیتالی معروف است که بیش از 250 ارز دیجیتالی را در اختیار معامله گران قرار می دهد. خدماتی که این پلتفرم در اختیار معامله گران قرار می دهد هم در وب و هم در اپلیکیشن معاملاتی در دسترس می باشد و این فرصت را برای همه معامله گران فراهم آورده تا بتوانند به راحتی از طریق هر دستگاهی که می خواهند، معاملات خود را مدیریت نمایند.

Crypto.com - پلتفرم رمزنگاری محبوب با کارمزد معاملاتی پایین

Crypto.com – پلتفرم رمزنگاری محبوب با کارمزد معاملاتی پایین

این صرافی برای معامله گران با تجربه هم بسیار جذاب خواهد بود، چرا که از مدل معاملاتی ” سازنده/گیرنده ” استفاده می کند و شما تنها 0.4٪ کارمزد را در معامله پرداخت خواهید کرد. قابل ذکر است، اگر قصد سرمایه گذاری در رمز ارز اصلی این پلتفرم با نام CRO – Crypto.com را داشته باشید، می توانید هزینه کارمزد را 10٪ کاهش دهید. از سوی دیگر، این برنامه امکان خرید فوری ارزهای دیجیتالی مختلف را با استفاده از کارت اعتباری یا نقدی را فراهم کرده است و هزینه ‌های تراکنش در 30 روز اول استفاده برای معامله گران مورد محاسبه قرار نمی گیرد.

در کنار همه این امکانات و خدمات، Crypto.com برای خرید هر ارز دیجیتالی که با استفاده از کارت انجام شود، 2.99٪ کارمزد دریافت می کند؛ با این حال کاربران همچنان می توانند با استفاده از روش های مختلف ارز فیات را به صورت رایگان به حساب کاربری خود واریز کنند. جدای از این، Crypto.com مجموعه‌ ای از ویژگی ‌های ارزشمند دیگر را نیز ارائه می ‌کند؛ به عنوان مثال در اختیار داشتن حساب بهره کریپتو در این پلتفرم به سرمایه‌ گذاران اجازه می ‌دهد تا بتوانند 14.5٪ سود اضافه بر روی ارزهای خاص دریافت کنند.

3. Coinbase – بستری مناسب برای مبتدیان به جهت خرید ارز شیبا اینو

اگر هنوز مطمئن نیستید که ارز Shiba Inu را باید از کجا بخرید، Coinbase می تواند یک گزینه ایده آل برای شما به حساب بیاید، زیرا این پلتفرم طیف گسترده ‌ای از دارایی‌های رمزنگاری شده را برای معامله از طریق پلتفرم مبتنی بر مرورگر یا اپلیکیشن Coinbase ارائه می ‌دهد. کاربران می‌ توانند با استفاده از کارت های اعتباری خود، حساب کوین بیس خود را شارژ کرده و قادر باشند تا روی مجموعه‌ ای از بهترین میم کوین ها از جمله SHIB سرمایه‌ گذاری کنند.

Coinbase – بستری مناسب برای مبتدیان به جهت خرید ارز شیبا اینو

Coinbase – بستری مناسب برای مبتدیان به جهت خرید ارز شیبا اینو

ساختار کارمزد کوین ‌بیس در نگاه اول می ‌تواند بسیار پیچیده باشد، زیرا هر معامله ای که در این پلتفرم انجام می شود شامل یک «کارمزد کوین‌بیس» به‌علاوه اسپرد خواهد بود که هزینه نهایی حدود 0.5٪ است، اگرچه کارمزد کوین بیس بسته به حجم معامله و روش پرداخت می تواند بسیار متفاوت باشد. با این حال، کاربرانی که استفاده از Coinbase Pro ( پلتفرم صرافی Coinbase ) را انتخاب می کنند، 0.6% کارمزد دریافت کننده و 0.4% کارمزد سازنده پرداخت خواهند کرد.

از نظر امنیت، طبق بررسی های انجام شده پلتفرم Coinbase اکثریت قریب به اتفاق دارایی های مشتریان را در سردخانه خود ذخیره می کند و از آن‌ها در برابر حملات سایبری محافظت می کند. علاوه بر این، تمام موجودی های نقدی USD در Coinbase تا سقف 250,000 دلار از طریق بیمه FDIC پوشش داده می شوند.

در نتیجه می توان گفت که کوین ‌بیس دارای ویژگی‌های منحصر به فرد بسیاری است و علاوه بر همه این امکانات، این پلتفرم دارای یک سرویس مبتدی استیکینگ ارزهای دیجیتالی برای ارز‌های پشتیبانی‌ شده توسط پلتفرم نیز می باشد.

4. Binance – صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال با انتخاب دارایی گسترده

اگر به دنبال سرمایه گذاری و معامله بر روی ارز دیجیتال شیبا اینو هستید، بایننس می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما به شمار بیاید. بسیاری از کارشناسان بایننس را به عنوان یک بستر عالی برای مبادلات ارزهای دیجیتالی توصیه می کنند. به گفته خبر رسانی کوین مارکت کپ، اکثر افرادی که تا کنون با ارزهای دیجیتال تا حدودی آشنا بوده اند نام بایننس را شنیده اند، زیرا در حال حاضر بایننس بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان است. بایننس بیشتر به دلیل داشتن دارایی های عظیم خود شناخته شده است که به سرمایه گذاران امکان خرید و فروش آلت کوین هایی مانند SHIB، جفت های کریپتو به کریپتو و مجموعه ای از بهترین ارز های DeFi را می دهد.

Binance - صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال با انتخاب دارایی گسترده

Binance – صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال با انتخاب دارایی گسترده

بایننس از نظر کارمزد در پایین ترین میزان در لیست صرافی های آنلاین و معتبر قرار دارد، زیرا سرمایه‌ گذاران هنگام باز کردن یا بستن معاملات خود فقط باید 0.1% کارمزد بپردازند. جالب اینجاست که سرمایه‌ گذاران می‌ توانند این کارمزدهای معاملاتی را در صورت پرداخت بایننس کوین BNB حدود 20 درصد کاهش دهند. این پلتفرم همچنین به سرمایه ‌گذاران اجازه می‌ دهد تا بتوانند با استفاده از کارت اعتباری، ارزهای دیجیتال مورد نظر خود را در کسری از ثانیه خریداری کنند، با این حال، این روش ممکن است با 5 درصد کارمزد در هر معامله همراه باشد

.

بایننس همچنین از سپرده‌های رایگان FIAT از طریق ACH پشتیبانی می‌کند، با این حال دریافت مبلغ مورد نظر ممکن است چند روز طول بکشد. جدا از کارمزدهای پایین، بایننس به دلیل ابزارها و ویژگی‌های گسترده در پلتفرم صرافی بایننس، در میان معامله ‌گران با تجربه نیز محبوب است. این ابزارها و ویژگی ها شامل نمودارهای قیمت پیشرفته، شاخص های تحلیل تکنیکال و داده های مورد نیاز برای هر سفارش می باشد.

ارز دیجیتال شیبا اینو چیست؟

قبل از اینکه به نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو بپردازیم، بیایید نگاهی دقیق به چیستی ارز دیجیتال و موارد استفاده مختلف آن بیندازیم. سرمایه ‌گذارانی که در سال 2021 خرید Dogecoin را انتخاب کرده‌ اند احتمالاً تا کنون نام Shiba Inu را شنیده‌ اند، زیرا شیبا اینو در آگوست 2020 در راستای توجه بسیاری که ارز دیجیتال دوج کوین با آن رو به رو شده بود، ساخته و معرفی شد. بنیان‌گذار این ارز دیجیتال، ریوشی می باشد که تا به امروز ناشناس باقی مانده است و تصمیم گرفته است که هرگز صاحب هیچ مقداری از توکن SHIB نباشد.

ارز دیجیتال شیبا اینو چیست؟

ارز دیجیتال شیبا اینو چیست؟

طبق وایت پیپر شیبا اینو (با عنوان Woofpaper)، این ارز دیجیتال کاملاً غیرمتمرکز است و قصد دارد قاتل دوج کوین باشد. با این حال، چیزی که Shiba Inu را از Dogecoin متمایز می کند این است که شیبا در بلاک چین اتریوم ساخته شده است. در نتیجه، این موضوع به Shiba Inu اجازه می دهد تا از قابلیت ایجاد قراردادهای هوشمند پشتیبانی کند و باعث برتری شیبا اینو نسبت به دوج کوین شده است.

توکن SHIB

با این حال، ارز دیجیتال SHIB تا کنون عمدتا به عنوان یک روش پرداخت، مشابه بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر استفاده می‌شده است. طبق cryptwerk.com، ارز دیجیتال شیبا اینو اکنون توسط بیش از 640 معامله گر در سراسر جهان در صنایعی مانند گردشگری، سرمایه گذاری، بازی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. اگرچه این مقدار کاربری شیبا اینو قابل مقایسه با مقدار کاربری بیت کوین نمی باشد؛ اما باز هم می توان نتیجه گرفت که شیبا از جایگاه برجسته ای در دنیای ارزهای دیجیتال برخوردار است.

آیا سرمایه گذاری در ارز دیجیتال شیبا اینو سرمایه گذاری خوبی است؟

با توجه به افزایش قیمت باورنکردنی که شیبا اینو در سال 2021 شاهد آن بود و البته کاهش متعاقب آن، ممکن است از خود بپرسید که آیا هنوز هم سرمایه گذاری در ارز دیجیتال شیبا اینو هنوز هم یک فرصت سرمایه گذاری خوب است یا خیر. برای پاسخ به این سوال، در ادامه پنج دلیل وجود دارد که بر اساس آن‌ها می توان نتیجه گرفت که سرمایه گذاری در ارز شیبا اینو همچنان می تواند یک سرمایه گذاری سودده به حساب بیاید :

حمایت اجتماعی عظیم

اولین چیزی که هنگام تحقیق در مورد نحوه خرید رمز ارز Shiba Inu متوجه خواهید شد، پشتیبانی عالی جامعه از این ارز دیجیتال است که باعث شده قیمت آن بالا برود. این حمایت به وضوح توسط Subreddit Shiba Inu، موسوم به SHIBArmy، که دارای نزدیک به 500000 عضو است، اثبات شده است. علاوه بر این، شیبا اینو هنوز به طور مرتب در توییتر و انجمن های مختلف مربوط به ارزهای دیجیتال مورد بحث قرار می گیرد که این موضوع در مورد بسیاری از آلت کوین های دیگر صدق نمی کند.

قابلیت ایجاد قرار دادهای هوشمند

سرمایه ‌گذارانی که به طور مرتب توکن اتریوم را خریداری می‌ کنند، قابلیت‌ قرارداد هوشمند در شبکه بلاک چین اتریوم را درک خواهند کرد. از آنجایی که Shiba Inu بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است، این ارز دیجیتال می تواند از قابلیت قرار دادهای هوشمند برای تقویت موارد مختلف استفاده کند. بسیاری از ارزهای دیجیتالی که بر روی بلاک چین اتریوم ساخته نشده اند از بسیاری از قابلیت های موجود بر روی این بستر برخوردار نمی باشند و این موضوع باعث می شود تا ارز دیجیتال شیبا اینو بتواند آینده بهتری نسبت به سایر ارزهای دیجیتال برای خود رقم بزند.

ویژگی ها و مزایای دیگر

به دنبال ارائه اطلاعات مربوط به قرارداد هوشمندی که در بالا به آن اشاره کردیم، Shiba Inu موارد استفاده دیگری به غیر از استفاده صرف به عنوان یک ارز دیجیتال را نیز ارائه می دهد. یکی از مهم‌ترین موارد استفاده از ارز شیبا، در ShibaSwap، صرافی غیرمتمرکز (DEX) است که بر روی میم کوین هایی با محوریت میم های مربوط به سگ ها مانند دوج کوین و شیبا اینو، تمرکز دارد. در این صرافی غیر متمرکز به کاربران نقدینگی ارائه می شود و در پی آن توکن BONE که توکنی برای اداره DAO می باشد، تولید می شود.

ویژگی ها و مزایای دیگر

ویژگی ها و مزایای دیگر

پتانسیل حرکات صعودی جهشی

ناگفته نماند که شیبا اینو با توجه به ارزش بازاری که دارد، همچنان پتانسیل صعود فوق العاده ای را خواهد داشت. با توجه به حرکاتی که شیبا اینو در گذشته از خود نشان داده است و بررسی بازار این ارز، پیش بینی می شود با افزایش جزئی قیمت در بازار رمز ارزها باز هم شاهد حرکات صعودی عظیم شیبا اینو باشیم.

به کارگیری شیبا اینو به عنوان یکی از ارزهای دیجیتال در متاورس

پس از آن که NFT ها با محبوبیت بسیاری در سراسر دنیا مواجه شدند، سر انجام خالقان و توسعه دهندگان شیبا اینو تصمیم گرفتند تا به دنیای متاورس بپیوندند. طبق این تصمیم، چندی پیش سازندگان شیبا اینو مفهوم «ShibVerse» را اعلام کردند که بیانگر نسخه شیبا اینو در دنیای مجازی خواهد بود. اگرچه جزئیات این پروژه هنوز به طور کامل بیان نشده است، اما شایعاتی وجود دارد که می تواند مبتنی بر به کارگیری ارز شیبا در زمینه خرید و فروش آیتم های درون فضای متاورس و همچنین مبادله NFT ها باشد.

قیمت ارز شیبا اینو چقدر است؟

قیمت ارز شیبا اینو چقدر است؟

قیمت ارز شیبا اینو چقدر است؟

اکنون پس از بررسی نحوه خرید و دلایل سرمایه گذاری بر روی ارز دیجیتال شیبا اینو، قصد داریم در ادامه این راهنما بر روی قیمت و چشم انداز ارزش این ارز دیجیتال در هفته ها و ماه های آینده تمرکز داشته باشیم.

بر اساس داده های به دست آمده، قیمت ارز SHIB در اکتبر 2021 به بالاترین حد تاریخ خود یعنی 0.000088 دلار رسید. این قیمت نشان دهنده افزایش بیش از 1190 درصدی ارزش شیبا اینو در کمتر از یک ماه بود.

با این حال، این افزایش قیمت کوتاه مدت بود و قیمت در ماه های بعد به شدت کاهش یافت. در حال حاضر، قیمت شیبا اینو در اطراف سطح 0.000024 دلار در نوسان است که 72 درصد کاهش نسبت به بالاترین سطح تاریخ را نشان می دهد. در مجموع، قیمت ارز دیجیتال شیبا اینو همچنان به طور قابل توجهی بالاتر از میانگین قیمت آن در سال 2021 می باشد.

آیا ارز دیجیتال شیبا اینو باز هم روند صعودی خواهد داشت؟

سوالی که در حال حاضر برای خیلی از سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال مطرح می شود این است که با توجه به سقوط اخیر شیبا اینو، در آینده چه انتظاری از این ارز دیجیتال باید داشته باشیم؟ بسیاری از مفسران و تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال بر این باورند که Shiba Inu را می‌توان یکی از محبوب ارزهای کنونی به شمار آورد؛ اما با توجه به فعالیت های اخیر سازندگان این رمز ارز، حضور ناگهانی در فضای متاورس و NFT می تواند انگیزه لازم برای یک حرکت رو به بالا را برای شیبا اینو فراهم کند.

از منظر تحلیل تکنیکال، SHIB از ابتدای سال 2022 سه بار سطح حمایت 0.000020 دلار را رد کرده است. سومین عبور از سطح حمایت، اخیرا اتفاق افتاد و منجر به افزایش 17 درصدی قیمت این ارز شد. اگر شیبا اینو بتواند از سطح مقاومت جزئی که در حدود 0.000027 دلار ذکر شده است؛ عبور کند، می توانیم در کوتاه مدت شاهد بازگشت به اوج قیمتی که این ارز در سال گذشته تجربه کرده بود باشیم که معادل بازدهی 66 درصدی نسبت به قیمت امروز است.

چگونه می‌توان ارز شیبا اینو را خریداری کرد؟

در مرحله بعدی معرفی و بررسی ارز دیجیتال شیبا اینو، قصد داریم به نحوه خرید و سرمایه گذاری در این ارز بپردازیم. در ادامه دو مورد از محبوب ترین روش هایی که می توانید برای خرید SHIB در بازار امروزی استفاده کنید، مورد بحث قرار گرفته است :

خرید ارز دیجیتال شیبا اینو با پی پال

سرمایه ‌گذارانی که ترجیح می‌ دهند بیت کوین را با استفاده از حساب PayPal خود بخرند، ممکن است بخواهند از این سیستم پرداخت آنلاین برای تسهیل سرمایه گذاری خود در ارز دیجیتال شیبا اینو هم استفاده کنند.

با این حال، در حال حاضر پلتفرم پی پال به کاربران خود این امکان را نمی دهد که بتوانند به صورت مستقیم از طریق این پلتفرم، ارز شیبا اینو را خریداری نمایند. اما خیلی از صرافی ها این امکان را فراهم آورده اند تا کاربران بتوانند با استفاده از حساب پی پال خود، به صورت فوری در ارز دیجیتال شیبا اینو یا سایر دارایی های دیجیتالی سرمایه گذاری کنند. همچنین Crypto.com به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از PayPal سپرده های FIAT را انجام دهند. با این حال، بر خلاف eToro که رایگان است، Crypto.com هنگام استفاده از این قابلیت، 2.1٪ کارمزد تراکنش دریافت می کند.

کاربران ایرانی نیز این فرصت را دارند تا حساب های پی پال خود را از طریق سامانه اول پرداخت به صورت ایمن افتتاح و یا شارژ نمایند و از طریق حساب پی پال خود به حساب های مختلف خود در صرافی های دیگر واریزی داشته باشند و با استفاده از آن بتوانند هر ارز دیجیتالی که می خواهند را در صرافی مورد نظر خریداری نمایند. شما می توانید هم اکنون حساب پی پال وریفای شده خود را در سامانه اول پرداخت باز کنید و سرمایه گذاری بر روی ارز شیبا اینو و یا سایر ارزهای دیگر را آغاز نمایید.

خرید ارز دیجیتال شیبا اینو با کارت اعتباری یا کارت نقدی

یکی از ساده ‌ترین راه‌ها برای خرید فوری Shiba Inu استفاده از کارت اعتباری یا نقدی است. همه پلتفرم‌ هایی که قبلاً در این راهنما در مورد نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو بررسی کردیم، به مشتریان خود این امکان را می ‌دهند تا با استفاده از کارت های اعتباری اصلی مانند ویزا کارت و مستر کارت، پرداخت های خود را انجام دهند.

در نظر داشته باشید که خرید ارز دیجیتال با استفاده از مستر کارت و ویزا کارت بسیار ایمن می باشد؛ بنابراین اگر قصد دارید از این روش برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال استفاده نمایید این فرصت را دارید تا از طریق سامانه اول پرداخت مستر کارت و ویزا کارت خود را شارژ نمایید و سپس به راحتی با واریز ارز فیات یا خرید مستقیم رمز ارز با استفاده از کارت؛ ارز دیجیتال مورد نظر خود را خریداری نمایید.

بهترین کیف پول شیبا اینو چیست؟

نکته مهم دیگری که باید در هنگام تحقیق در مورد نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو در نظر بگیرید این است که پس از خرید ارز می خواهید آن را کجا نگه دارید. از آنجایی که SHIB می ‌تواند یکی از بهترین سرمایه ‌گذاری ‌های بلند مدت در حوزه ارزهای دیجیتال به شمار بیاید، داشتن یک کیف پول رمزنگاری که بتواند دارایی‌های شما را برای مدت طولانی به صورت ایمن ذخیره کند، یک امر حیاتی و اجتناب ناپذیر خواهد بود.

کیف پول های دیجیتالی کریپتو، به طور خاص برای مدیریت دارایی های دیجیتال طراحی شده اند و انواع مختلفی دارند. Hot wallets از در دسترس ‌ترین کیف پول‌ها هستند که می توانید از آن‌ها استفاده کنید؛ با این حال این کیف پول ها همیشه به صورت آنلاین مورد استفاده قرار می گیرند و همین موضوع باعث می شود تا احتمال هک شدن آن نیز وجود داشته باشد.

از سوی دیگر، کیف پول‌های فیزیکی که به صورت سخت افزارهای فیزیکی وجود دارند، دیگر چندان مورد استفاده قرار نمی ‌گیرند، زیرا احتمال گم شدن این کیف پ.ل ها وجود دارد. با این حال، اگر قصد دارید از دارایی های رمز نگاری شده خود به صورت آفلاین نگهداری کنید، استفاده از کیف پول های سخت افزاری می تواند یک گزینه ایمن تلقی شود.

آموزش خرید ارز دیجیتال شیبا اینو

در زمینه خرید ارزهای دیجیتال، چه بخواهید بیت کوین بخرید و یا بخواهید یک ارز ناشناخته را خریداری کنید؛ باید مراحل یکسانی را از قبل طی کرده باشید. برای خرید هر نوع ارز دیجیتالی شما نیاز دارید تا یک حساب کاربری و یک پلتفرم معتبر در اختیار داشته باشید و با استفاده از لپ تاپ و گوشی هوشمند خود اقدام به طی کردن مراحل خرید نمایید.

با در نظر گرفتن این موضوع، در ادامه پنج مرحله کلی برای شما آورده شده است تا بتوانید با استفاده از آن‌ها در هر صرافی ارز دیجیتال مورد نظر خود را خریداری نمایید.

مرحله 1 – یک حساب معاملاتی ایجاد کنید

مرحله 1 - یک حساب معاملاتی ایجاد کنید

مرحله 1 – یک حساب معاملاتی ایجاد کنید

اول از همه شما باید به صفحه اصلی صرافی مورد نظر خود بروید و بر روی قسمت شروع سرمایه گذاری یا ایجاد حساب کاربری کلیک کنید. پس از آن باید یک آدرس ایمیل معتبر وارد کنید و یک نام کاربری و یک رمز عبور برای حساب خود انتخاب کنید. در صورت تمایل می توانید این فرآیند را با استفاده از گوشی هوشمند خود از طریق اپلیکیشن صرافی مورد نظرتان تکمیل کنید.

مرحله 2 – تأیید حساب

مرحله 2 - تأیید حساب

مرحله 2 – تأیید حساب

هنگامی که همه اطلاعات لازم را وارد کردید، از شما خواسته می شود که مدرک شناسایی (مانند پاسپورت) و مدرک نشانی (مانند صورت حساب بانکی) را بارگذاری کنید، که کارشناسان آن‌ها را تأیید می کند.

مرحله 3 – سپرده گذاری کنید

پس از تکمیل تأیید، روی «سپرده» در داشبورد خود کلیک کنید و روش پرداختی را که می‌خواهید از آن استفاده کنید را انتخاب نمایید. معمولا بسیاری از صرافی ها روش های زیر را برای پرداخت به شما پیشنهاد می دهند :

  • کارت اعتباری
  • حواله بانکی
  • پی پال
  • اسکریل
  • نتلر

مرحله 4 – Shiba Inu را جستجو کنید

مرحله 3 - سپرده گذاری کنید

مرحله 3 – سپرده گذاری کنید

سپس، روی نوار جستجو کلیک کنید و «Shiba Inu» یا «SHIB» را تایپ کنید. هنگامی که ارز دیجیتال ظاهر شد، می توانید بر روی گزینه خرید کلیک نمایید.

مرحله 5 – ارز دیجیتال شیبا اینو بخرید

مرحله 5 – ارز دیجیتال شیبا اینو بخرید

مرحله 5 – ارز دیجیتال شیبا اینو بخرید

اکنون یک کادر سفارش ظاهر می شود، در این کادر باید میزان ارزی که می خواهید را وارد کنید و پس از بررسی همه موارد روی «Open Trade» کلیک کنید.

نحوه فروش ارز دیجیتال شیبا اینو

اکنون که می دانید چگونه ارز SHIB بخرید، ممکن است از خود بپرسید که چگونه ارز دیجیتال شیبا اینو خود را پس از رسیدن زمان مناسب باید بفروشید. خوشبختانه، فرآیند فروش در صرافی های مختلف به اندازه فرآیند خرید ساده است و با چند کلیک کامل می شود.

برای این کار، در حالی که در داشبورد حساب خود هستید، روی “Portfolio” کلیک کنید تا همه موقعیت های باز خود را ببینید. روی Shiba Inu کلیک کنید و روی X قرمز در کنار موقعیت کلیک کنید. سپس کادری ظاهر می‌شود که از شما می‌خواهد انتخاب خود را تأیید کنید؛ برای فروش فوری دارایی‌های SHIB خود باید روی «Close Trade» کلیک کنید.

از آنجایی که بازار ارزهای دیجیتال به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته باز است، می‌توانید معاملات باز ارزهای دیجیتالی خود را در هر زمانی که می خواهید آغاز کرده و یا به اتمان برسانید. این معاملات به طور خودکار در حساب کاربری شما ثبت می شوند.

نتیجه گیری درباره ارز دیجیتال شیبا اینو

به طور خلاصه، این راهنما نگاهی دقیق به نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو را تا به این جا به شما ارائه کرده است، امیدواریم این مطلب به شما در مسیر خرید و سرمایه گذاری ارز شیبا اینو کمک کرده باشید و بتوانید با استفاده از آن به درآمدهای غیر فعال دست پیدا نمایید.

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT