کاردانو 3 دلاری در سال 2023

کاردانو 3 دلاری در سال 2023

آیا قیمت کاردانو (ADA) با شاخص‌های تکنیکال امیدوارکننده، انباشت عظیم نهنگ‌ها و فروش NFT در حال افزایش است؟ آیا کاردانو 3 دلاری در سال 2023 خواهیم داشت ؟

کاردانو 3 دلاری در سال 2023

با نزدیک شدن به سال 2023، سرمایه‌گذاران به دنبال شاخص‌هایی هستند که به تغییرات قیمت آتی کاردانو(ADA) در بازار ارزهای دیجیتال که هنوز پس از یک سال سخت در حال بهبود است، اشاره کند. با این حال، پروژه Cardano شاهد موفقیت زیادی از نظر افزایش تعداد کیف پول‌های رمزنگاری جدید بود، زیرا از اوایل ژانویه تا کنون 22000 عدد افزایش یافته است.

شاخص های تکنیکال امیدوار کننده

اگرچه، خرس‌ها عمدتاً در فرمان خود باقی مانده‌اند و ممکن است برای مدتی به سرکوب قیمت‌های ADA ادامه دهند، این ارز دیجیتال در بازه های زمانی بالاتر نشانه‌هایی از یک رالی صعودی عظیم را دارد. براساس شاخص های استفاده شده در تحلیل تکنیکال، مانند شاخص قدرت نسبی (RSI)، اکنون در 82.82 قرار دارد که یک منطقه بیش از حد خرید را نشان می دهد. این نشانه احتمالی تغییر روند برای توکن ADA است و ممکن است روند نزولی بلندمدت را به پایان برساند.

کاردانو 3 دلاری در سال 2023

کاردانو 3 دلاری در سال 2023

علاوه بر این، به نظر می رسد اندیکاتور MACD نیز به نفع قیمت ADA است، زیرا اخیراً در یک روند صعودی قرار گرفته است که نشان دهنده تمایلات صعودی در آینده است.

تجمع انبوه نهنگ

کاردانو که به عنوان “قاتل اتریوم” معرفی می شود، افزایش نسبت عرضه آلتکوین توسط سرمایه گذاران دارای کیف پول های بزرگ را مشاهده کرده است. طبق اطلاعات ارائه شده توسط پلتفرم تحلیل رفتار Santiment، تعداد کوسه‌های کلیدی کاردانو که برای خرید کاردانو اقدام کرده اند، از ژوئن سال 2022 در مسیر صعودی قرار داشته است.

کاردانو 3 دلاری در سال 2023

کاردانو 3 دلاری در سال 2023

کوسه های کلیدی ارز کاردانو از ژوئن به طور پیوسته در حال تجمع هستند. و از زمان سقوط صرافی FTX در اوایل نوامبر، میزان خرید در کف قیمت را به سطح جدیدی رسانده اند. آدرس‌هایی که دارای 10 تا 100 هزار دلار ADA هستند، از 7 نوامبر به ارزش 83 میلیون دلار سکه اضافه کرده‌اند.

از زمان فروپاشی صرافی FTX در اوایل نوامبر، قیمت ارزهای دیجیتال تا حد زیادی تحت تاثیر احساسات منفی فزاینده بازار قرار گرفته است. اما، آدرس‌های کیف پول بزرگ، خرید را به سطح کاملاً جدیدی رسانده‌اند. بر اساس داده‌ها، از 7 نوامبر 2022، 83 میلیون دلار ADA به حساب‌های کیف پولی که بین 10000 تا 100000 توکن ADA دارند، منتقل شده است.

اکوسیستم رو به رشد کاردانو

اکوسیستم کاردانو اخیراً با پیشرفت‌های جدید و توسعه شبکه، خبرساز شده است. اخیراً تیم Cardano آزمایش استیبل کوین اصلی DJED خود را با ویژگی‌های پیشرفته از سر گرفته است. این پروژه همچنین رشد انفجاری در تعداد Plutus Scripts را نشان داد که یک پلتفرم قرارداد هوشمند مبتنی بر کاردانو است.

علاوه بر این، چارلز هاسکینسون، یکی از بنیانگذاران و مدیر ارشد فناوری Cardano، قبلاً اهداف شرکت را برای Midnight، یک بلاک چین با محوریت حریم خصوصی که شامل یک معماری محرمانه برای رسیدگی به مسئله حریم خصوصی قراردادهای هوشمند است، تشریح کرده است.

توکن NFT یکی دیگر از بخش‌هایی است که رقیب اتریوم، کاردانو، پیشرفت‌های چشمگیری داشته است. قیمت NFT “Cardano Apes” اخیراً به دلیل افزایش بی سابقه تقاضا افزایش یافته است. بر اساس جدیدترین اطلاعات، “Cardano Ape Francisque” به قیمت خیره کننده 250000 دلار فروخته شد، بنابراین آنها را در رقابت مستقیم با NFT های بسیار موفق Bored Ape قرار داد.

کاردانو 3 دلاری در سال 2023

کاردانو 3 دلاری در سال 2023

آیا قیمت کاردانو در سال 2023 افزایش می یابد؟

به گفته کارشناسان بازار و تحلیلگران ارزهای دیجیتال، معیارهای بنیادی و تکنیکال قوی، تصویر روشن تری را برای آینده کاردانو در سال 2023 به تصویر می کشد. علاوه بر این، فشار اخیر برای پروژه های متاورس در شبکه، امیدها را بیش از پیش زنده کرده است. جامعه کاردانو این پروژه را در سپتامبر 2021 به بالاترین قیمت خود یعنی 3 دلار می بیند.

کاردانو (ADA) با حجم معاملات عظیم 105 میلیون دلاری در 24 ساعت گذشته، با ارزش بازار 8.91 میلیارد دلار به عنوان نهمین ارز دیجیتال بزرگ رتبه بندی شده است. بر اساس گزارش CoinMarketCap ردیاب بازار کریپتو، ADA در حال حاضر با قیمت 0.2595 دلار معامله می شود و در 24 ساعت گذشته، در زمان نگارش مقاله، 0.15 درصد افزایش یافته است.

coingape

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT