آغاز هاردفورک واسیل (Vasil) کاردانو

آغاز هاردفورک واسیل (Vasil) کاردانو

زمان مطالعه 2 دقیقه

با شمارش معکوس اکنون زیر 24 ساعت برای جاه طلبانه ترین ارتقاء Cardano، هر سه معیار لازم برای راه اندازی ارتقاء مورد انتظار Vasil برآورده شده است. در این خبر به آغاز هاردفورک واسیل (Vasil) کاردانو می پردازیم.

آغاز هاردفورک واسیل (Vasil) کاردانو

ارتقاء Vasil کاردانو قرار است در کمتر از 24 ساعت در 22 سپتامبر انجام شود و تیم Cardano خاطرنشان کرد که هر سه “شاخص بحرانی” مورد نیاز برای شروع به‌روزرسانی اکنون برآورده شده‌اند.

به‌روزرسانی 21 سپتامبر در توییتر توسط شرکت پشتیبان هاردفورک واسیل کاردانو به نام IOHK بیان می‌کند که در 48 ساعت گذشته، 13 صرافی ارزهای دیجیتال آمادگی خود را برای هارد فورک تأیید کرده‌اند که بیش از 87 درصد از نقدینگی کاردانو (ADA) را نشان می‌دهد.

با این جدیدترین افزوده، ما به هر 3 شاخص بحرانی رسیده ایم:

تعداد 39 صرافی ارتقا یافتند (87.59 درصد نقدینگی)

بیش از 98٪ از بلوک های شبکه اصلی در حال حاضر توسط گره Vasil ایجاد می شوند (1.35.3)

برترین‌های DApps کاردانو توسط TLV تأیید کرده‌اند که تست شده و آماده هستند

از میان صرافی‌های برتر برای نقدینگی ADA، کوین‌بیس تنها صرافی است که با توجه به وضعیت یکپارچه‌ سازی آن طبق صفحه آمادگی اکوسیستم توسط IOHK، به‌عنوان «در حال انجام» فهرست شده است.

با این حال، یک توییت اخیر توسط Coinbase قبلاً اشاره کرده است که از فورک پشتیبانی می کند و می گوید تراکنش های ADA برای برای هارد فورک واسیل (vasil) موقتا متوقف می شود.

ارتقاء Vasil که در ابتدا برای راه اندازی ماه ژوئن در نظر گرفته شده بود، روز راه اندازی خود را دو بار تغییر زمان داد. این در حالی است که آخرین بار به دلیل یک اشکال کشف شده در نسخه گره قبلی کاردانو بود، که مشکلات ناسازگاری ایجاد کرد.

با وجود گره Vasil به روز شده، بیش از 98 درصد از بلاک های شبکه اصلی اکنون توسط گره های به روز شده ایجاد می شوند، در حالی که برنامه های غیرمتمرکز برتر بلاک چین (DApps) نیز آمادگی خود را تایید کرده اند و هر سه معیار مورد نیاز برای ارتقاء را مشخص می کنند.

بر اساس پلتفرم اطلاعاتی بازار Santiment، سومین پس از ریپل (XRP) و اتریوم (ETH)، اخبار مربوط به ارتقا vasil، شاهد افزایش 35.16٪ در رسانه های اجتماعی در مورد ADA در طول هفت روز گذشته از 19 سپتامبر بوده است.

این ارتقا پس از انتشار، از زمان هارد فورک Alonzo در سپتامبر سال گذشته که برای اولین بار قابلیت قراردادهای هوشمند را به ارمغان آورد، مهم ترین ارتقای بلاک چین خواهد بود. هدف از این ارتقا، بهبود قراردادهای هوشمند، کاهش هزینه ها و افزایش توان عملیاتی در شبکه است. IOHK می‌گوید یکی از مهم‌ترین ارتقاهایی که فورک ایجاد می‌کند، ایجاد سریع‌تر بلاک است زیرا می‌توان آنها را بدون تأیید کامل منتقل کرد.

ارتقاء Vasil به افتخار هنرمند فقید Vasil Stoyanov Dabov، یکی از اعضای جامعه کاردانو و سفیر که در دسامبر 2021 به دلیل آمبولی ریه درگذشت، نامگذاری شده است.

در حال حاضر، قیمت ADA بر اساس CoinGecko روی 0.44 دلار است که 3.4 درصد طی 24 ساعت کاهش یافته و بیش از 85 درصد از بالاترین قیمت 3.09 دلاری خود نسبت به 2 سپتامبر 2021 کاهش یافته است.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT