دوره های آموزش رایگان برنامه نویسی Codecademy

دوره های آموزش رایگان برنامه نویسی با سایت Codecademy

زمان مطالعه 2 دقیقه

همانطور که قبلا گفته شد، در قرن ۲۱ باید همه افراد حداقل یک زبان برنامه نویسی را بلد باشند. دوره های مختلف آموزش برنامه نویسی و کد نویسی در سایت‌های معتبری مانند Data Camp ، سایت edx سایت Udemy و … برگزار می‌شود. در این مقاله به معرفی دوره های آموزش رایگان برنامه نویسی با سایت Codecademy می‌پردازیم که یکی از محبوب‌ترین‌ها در دنیا است.

معرفی سایت Codecademy

آموزش رایگان برنامه نویسی با سایت Codecademy

سایت Codecademy در سال ۲۰۱۱ توسط Zach Sims و Ryan Bubinsk در نیویورک آمریکا راه‌اندازی شد و توانست در زمان کوتاهی حدود یک سال بعد ۱۰ میلیون دلار سرمایه جمع آوری کند.

امروزه این سایت بالغ بر ۳۰ میلیون دانشجوی فعال دارد که دوره‌های مختلف را (اکثرا رایگان) می‌گذرانند. در کدآکادمی می‌توانید یکی از زبان‌های HTML، CSS، JavaScript، jQuery، PHP، Python ، Ruby و … را انتخاب کنید و یک راست سر کلاس حاضر شوید.

دوره های آموزش رایگان برنامه نویسی

دوره های آموزش رایگان برنامه نویسی با Codecademy

در شروع استفاده از این وبسایت و به محض ثبت نام، می‌توانید به مدت ۷ روز از ویژگی‌های اکانت پولی آن استفاده کنید و در صورت علاقمند شدن با پرداخت هزینه‌ای ماهانه از آن به طور کامل و با همه‌ی ویژگی‌هایی که دارد استفاده کنید. البته این وبسایت به شما امکان استفاده از اکانت رایگان را هم می‌دهد که البته بیشتر برای یادگیری مباحث پایه‌ای برنامه نویسی و کدنویسی است.

برای دیدن دوره‌های آنلاین اگر روی گزینه Catalog واقع در منو بار کلیک کنید، لیست کامل دوره‌ها را نمایش می‌دهد.

مهمترین ویژگی این سایت این است که طراحی بصری و سیستم آموزشی آن بسیار کاربرپسند است و کسانی که حداقل یک دوره را می‌گذرانند، علاقه پیدا می‌کنند که بقیه دوره‌ها را هم آموزش ببینند.

شما زمانی که که در این سایت ثبت نام می‌کنید، پس از تکمیل فرایند ثبت نام، سوالاتی در مورد اهدافتان را خواهد پرسید و بر اساس این سوالات دوره‌های متناسب را پیشنهاد می‌دهد.

هر دوره چند بخش اصلی تقسیم می‌شود و هر بخش هم به پارت‌های مختلفی دسته بندی می‌شود. هر پارت دارای مباحث آموزش بنیادی و رایگان است و پارت‌های مربوط به شرکت درآزمون و انجام پروژه جهت ارایه مدرک معتبر نیازمند پرداخت هزینه می‌باشد. به عنوان مثال همانطور که در تصویر زیر مشخص است، دوره #C بخش آموزش سوم به نام Arrays &Loops دارای دو پارت آموزشی رایگان است و آزمون و انجام پروژه نیازمند پرداخت هزینه برای دریافت مدرک بین‌المللی خواهد بود.

دوره های آموزش رایگان برنامه نویسی با C#

پیشنهاد می‌شود که برای شرکت در دوره های آموزش رایگان برنامه نویسی با سایت Codecademy اقدام کنید و اگر نیاز دیدید که در دوره‌های پیشرفته هم شرکت کنید، می‌توانید برای پرداخت هزینه دوره‌های پیشرفته از خدمات پرداخت هزینه ارزی مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

خدمات پرداخت هزینه ارزی با پی پال

امتیاز 5/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT