معرفی بهترین سایت های خرید مدل 3D برای معماری

معرفی بهترین سایت های خرید مدل 3D برای معماری

زمان مطالعه 2 دقیقه

خرید مدل های 3D برای طراحان معماران و دکوراسیون داخلی امری لازم و ضروری می‌باشد. معمولا این افراد از مدل‌های سه بعدی برای شبیه‌سازی فضاهای مختلف و محیط‌های کاری استفاده می‌کنند. در این مقاله با بهترین سایت های خرید مدل 3D برای معماری آشنا خواهید شد.

برخی از این مدل های 3D در سایت‌های مختلف به صورت رایگان و برخی با پرداخت هزینه در دسترس هستند. برای استفاده از سایت های فروش مدل 3D ، باید از روش‌های پرداخت ارزی استفاده کرد.

بهترین سایت های خرید مدل 3D برای معماری

3Dsky

بهترین سایت های خرید مدل 3D

سایت 3Dsky یکی از سایت‌های خرید مدل‌های 3D برای معماری و دکوراسیون داخلی است. این سایت مجموعه‌ای از دسته‌های مختلف را ارائه می‌دهد که می‌توانید هرآنچه که نیاز دارید را جستجو کنید. این سایت تعداد دانلود هر مورد را نشان می‌دهد تا به کاربران در تمرکز روی مدل‌های باکیفیت بالاتر کمک کنند.

Dimensiva

Dimensiva یک بانک مدل سه بعدی از هنرمندان سراسر دنیا است و  یکی از ویژگی‌های بارز Dimensiva توجه به کیفیت می‌باشد. آن‌ها هنگام انتشار مدل های 3D دردسترس، به کیفیت توجه بسیاری دارند. شما می‌توانید با اطمینان کامل مدل های 3D باکیفیت از این سایت خرید و دانلود کنید.

TurboSquid

سایت TurboSquid یکی از سایت‌های خارجی خرید مدل سه بعدی و از بزرگترین منابع برای خیره‌کننده‌ترین طرح های سه بعدی است. همه مدل‌های موجود در TurboSquid پرمیوم هستند و قیمت آن‌ها به کیفیتشان بستگی دارد. مزیت این سایت این است که می‌توان مدل‌ها را با فرمت‌های مختلف دانلود کرد.

Design Connected

این سایت فعالیت خود را از سال ۲۰۰۶ آغاز کرده است. Design Connected مستقیما با بسیاری از برندهای مبلمان همکاری می‌کند. این سایت نمایش‌های مجازی دقیق و باکیفیتی را ارائه می‌دهد و به متخصصان طراحی داخلی کمک می‌کند که تجسم عمیق‌تری از پروژه‌های خود داشته باشند.

CG Trader

معرفی بهترین سایت های خرید مدل 3D معماری

CG Trader در سال ۲۰۱۱ تأسیس شد. این سایت یک بازار آنلاین مدل های 3D برای طراحان و خریداران است. طراحان فریلنسر و شرکت‌های طراحی آثار خود را به همراه تصاویر، ویدئو، توضیحات و قیمت در سایت آپلود می‌کنند. سایت CG Trader امکان برقراری ارتباط مستقیم با طراحان را به خریداران می‌دهد. خریداران هم می‌توانند قیمت خود را پیشنهاد دهند و با طراحان وارد مذاکره شوند. همچنین خریداران می‌توانند پیشنهادات شغلی یا مدل‌های سفارشی خود را در یک صفحه اعلام کنند.

Model + model

اگر این سایت را بررسی کنید حتما تحت تأثیر سطح کیفیت آن قرار خواهید گرفت. سایت Model+model به دلیل حجم زیاد مدل های 3D که برای فروش قرار داده است بسیار محبوب است. اما این سایت نمونه‌های رایگان نیز دارد که می‌توانید به راحتی از آن‌ها استفاده کنید. برای استفاده از نمونه‌های رایگان ثبت نام لازم نیست.

حالا که با بهترین سایت های خرید مدل 3D برای معماری آشنا شدید، اگر قصد خرید مدل‌های 3D از این سایت‌ها را دارید، برای پرداخت هزینه ارزی می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی با پی پال مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT