فرایند نصب Forge ماینکرافت (Minecraft)

آموزش نصب Forge ماینکرافت (Minecraft)

زمان مطالعه 3 دقیقه

در این مقاله ما چگونگی نصب Forge ماینکرافت (Minecraft) در سیستم عامل ویندوز آموزش می‌دهیم. در مقاله‌های قبلی در مورد نصب مد ماینکرافت در ویندوز و مک و همچنین نصب حالت‌های ماینکرافت در اندروید و iOS صحبت کرده‌ایم.

ماینکرافت بعد از ۱۰ سال از عرضه همچنان با قدرت در حال ادامه دادن راه است و هر سال امکانات جدید اضافه می‌کند. این بازی تخیل را بخوبی پرورش می‌دهد و دنبال کنندگان خاص خودش را دارد.

اهمیت نصب Forge ماینکرافت (Minecraft)

نصب کردن مود‌های ماینکرافت بسیار ساده‌تر از قبل است. در گذشته باید سختی‌های زیادی می‌کشیدید؛ اما امروز با نصب برنامه Forge راه طولانی را کوتاه‌تر طی می‌کنید و از امکانات جدید لذت می‌برید.

جاوا را نصب کنید

جاوا نصب Forge ماینکرافت (Minecraft)

اولین قدم برای نصب مود ها، داشتن برنامه جاوا بر روی کامپیوتر شخصیتان است. اگر این برنامه را ندارید به وبسایت رسمی جاوا برید و این برنامه را نصب کنید.

 بعد از نصب جاوا فعلا کاری با آن نداریم و سراغ کارهای دیگر می‌رویم، ولی دوباره سراغ جاوا برمی‌گردیم.

ماینکرافت را اجرا کنید

بعد از نصب جاوا و قبل از نصب Forge لازم است که ماینکرافت را اجرا کنید و با باز کردن برنامه هوش مصنوعی بازی همه چیز را عادی تشخیص می‌دهد. اگر در این مرحله برنامه ماینکرافت را باز نکنیم بعدا مود‌ها به خوبی اجرا نمی‌شوند و تمام کارها بدون نتیجه می‌ماند.

برنامه Forge را نصب کنید

آموزش نصب Forge ماینکرافت (Minecraft)

شما جاوا را نصب کرده‌اید، شما می‌توانید Minecraft را اجرا کنید، اکنون وارد وبسایت Forge شوید و برنامه را نصب کنید. اگر دانلود کامل شده باشد، شما در کامپیوتر خود فایلی به نام “Forge-1.15.2-31.1.0-Installer.jar”خواهید داشت.

اکنون باید از طریق برنامه جاوا، Forge را نصب کنید. در حقیقت جاوا نصب کننده‌ی مود هاست!

ماینکرافت را دوباره باز کنید

وقتی وارد ماینکرافت شدید، سپس Forge را نصب و وارد آن بشوید. داخل Forge بر روی دکمه play کلیک کنید. در این مرحله باید دوباره مانند قبل وارد برنامه ماینکرافت شوید و بازی به طور معمولی انجام شود.

اگر نتوانستید ماینکرافت را اجرا کنید به این معنی است که Forge به درستی نصب نشده است. برنامه Forge را حذف کنید و دوباره نصب کنید و توجه کنید که باید برنامه خود را به نسخه کپی خور تبدیل کنید. نسخه اصلی نمی‌تواند مود‌ها را اجرا کند.

مود ها را نصب کنید

روش نصب Forge ماینکرافت (Minecraft)

زمانی که Forge را تنظیم کردید کار خاص دیگری نمانده است. وبسایت‌های زیادی وجود دارند که مود‌ها را برای دانلود قرار داده‌اند اما باید توجه کنید که این مود‌ها با نسخه Forge و ماینکرافت شما سازگار باشند. پیشنهاد ما برای شما Curese Forge است، وبسایتی با مود‌های متنوع و البته برای تمامی نسخه‌ها موجود است.

در زیر شیوه نصب مود ها توسط Forge را توضیح می‌دهیم:

به وبسایت Curese Forge بروید و مود‌های مورد علاقه خود را دانلود کنید. نسخه ماینکرافت خود را به یاد داشته باشید و نسخه های مخصوص این نسخه را دانلود کنید. اگر در مورد نسخه شک دارید، برنامه خود را به آخرین نسخه به روزرسانی کنید و جدید ترین مود ها را انتخاب کنید.

دقت کنید، مرورگر فایرفاکس مود‌ها و فایل‌های کرک را دانلود نمی‌کند؛ پس باید سیستم امنیتی آن را غیرفعال کنید تا با مشکلی مواجه نشوید. اکنون فایل با پسوند Flitps.jar در کامپیوتر شما باید وجود داشته باشد این مود مورد علاقه و البته مناسب برای شما است. این فایل را بردارید و آن را به پوشه MODS منتقل کنید. در هنگام نصب Forge باید مسیر درست را وارد کنید تا مود‌ها اجرا شوند.

  • C:/minecraft/accounts/rouming/mids
  • این مسیر را وارد کنید.
  • نکته: برخی از پوشه های فوق در ویندوز ۱۰ پنهان شده‌اند، برای پیدا کردن آنها از جستجو استفاده کنید.
  • از بازی با مود ها و قابلیت های جدید لذت ببرید.

در این مقاله ما چگونگی نصب Forge ماینکرافت (Minecraft) در سیستم عامل ویندوز را آموزش دادیم. اگر از طرفداران بازی ماینکرافت هستید مراحل بالا را انجام دهید. اگر انجام دادید اکنون قابلیت های جدیدی به بازی شما اضافه شده است. پس از آنها لذت ببرید.  اگر به عنوان گیمر قصد خرید و پرداخت ارزی دارید، می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی با پی پال مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید. همچنین اگر از طریق گیم به درآمد ارزی رسیده‌اید، برای نقد درآمدهای دلاری خود باز می‌توانید از خدمات نقد کردن درآمدهای ارزی مجموعه اول پرداخت بهره ببرید.

 

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT