دوره های آموزش کد نویسی برای استارتاپ ها و کارآفرینان

دوره های آموزش کد نویسی برای استارتاپ ها و کارآفرینان

زمان مطالعه 3 دقیقه

امروزه مشاغل مرتبط با فناوری، کد نویسی و برنامه نویسی به شدت در حال گسترش است. پیش‌تر در مورد بهترین شغل‌های برنامه نویسی یا مرتبط با فناوری در سال ۲۰۲۰ توضیحات کاملی دادیم. چنین شغل‌هایی بازار کار داخلی و خارجی بسیار زیادی دارد و شما با گذراندن چنین دوره‌هایی در سایت‌هایی مانند edx و Udemy و Data Camp و … به راحتی مهارت لازم دست پیدا می‌کنید. در این مقاله با دوره های آموزش کد نویسی برای استارتاپ ها و کارآفرینان که توسط سایت Entrepreneur ارایه شده است آشنا شوید.

دوره های آموزش کد نویسی ارزان قیمت Entrepreneur

همانطور که از نام سایت Entrepreneur مشخص است، در حوزه آموزش و کارآفرینی و تهیه مقالات و اخبار مرتبط با آن فعال است. این سایت ۹ دوره آموزش کد نویسی و برنامه نویسی را در بخش Entrepreneur Store قرار داده است تا مدیران کسب و کار و استارتاپ‌ها با قیمت مناسب این دوره‌ها را بگذرانند.

اهیمت آموزش کد نویسی برای استارتاپ ها و کارآفرینان

آموزش کد نویسی برای استارتاپ ها و کارآفرینان

بسیاری CEO‌ها نیاز به نظارت و درک بهتر شرکت خود دارند. شما به عنوان یک مدیر استارتاپ نیازی ندارید کاملا برنامه نویسی را یاد بگیرید تا بتوانید در عصر دیجیتال شرکتی را احداث کنید. اما بدون شک دانستن آن ضرری ندارد و در رشد شرکت شما موثر خواهد بود و بهتر کارمندان و برنامه نویسان را درک خواهید کرد.

چه بخواهید یک شرکت دیجیتال از پایه ایجاد کنید یا می‌خواهید برای کمک به رونق کسب و کار خود تخصص فنی کسب کنید‌، یادگیری برنامه نویسی برای یک کارآفرین بسیار مفید است. بسته تعاملی یادگیری برنامه نویسی روشی عالی برای شروع کار است.

این بسته ۹ دوره‌ای، برخی از مهمترین زبانهای برنامه نویسی امروز را پوشش می‌دهد. این دوره‌ها توسط سازمان BitDegree، تیمی از سازندگان دوره های داخلی با تخصص در طیف گسترده‌ای از زبان های برنامه نویسی فراهم شده است.

از جمله مهمترین دوره‌های آموزشی شامل SQL ، JavaScript ، Python ، Java ، jQuery ، PHP و … می‌شود.

هزینه آموزش کد نویسی برای استارتاپ ها و کارآفرینان

این آموزش جامع به شما مهارت‌هایی می‌دهد تا وبسایت خود را که به طور منحصر به فرد که برای تجارت شما مناسب است، بسازید.  JavaScript و Java دو زبان برنامه نویسی مهم برای ایجاد تعامل در وبسایت شما هستند. SQL به شما کمک می‌کند داده‌های سایت خود را با سهولت بیشتری مدیریت کنید، در حالی که PHP ، Python ، jQuery و Bootstrap به شما کمک می‌کنند عناصر بیشتری را به طور یکپارچه در وبسایت‌های خود بگنجانید و موارد اضافی را کنار بگذارید؛ همچنین روند کار خود را بهبود ببخشید. سرانجام، دوره طراحی وب به شما امکان طراحی سایتها دقیقاً مطابق با نیاز های شما را می‌دهد.

یادگیری کد نویسی می‌تواند توانایی شما را به عنوان یک کارآفرین بالا ببرد. بسته تعاملی یادگیری کد نویسی به شما کمک می‌کند سازمانی بسازید و اکنون قیمت تمامی بسته ۹ دوره با هم ۲۹/۹۹ دلار می‌باشد.

در صورتی که قصد خرید دوره های آموزش کد نویسی برای استارتاپ ها و کارآفرینان توسط سایت Entrepreneur را دارید، پیشنهاد می‌شود که برای پرداخت هزینه ارزی آن، از خدمات پرداخت ارزی مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

پرداخت هزینه دوره با پی پال

 

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT