انجام کامل سئو با کمک سایت Semalt

آنالیز و انجام کامل سئو با کمک سایت Semalt

زمان مطالعه 3 دقیقه

سئو (SEO) یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، مجموعه‌ای از دستورات است که با پیروی از آن می‌توانید ترافیک وب سایت خود را بیشتر و در رتبه‌های بالاتری از نتایج جستجو مشاهده کنید. در دنیای اینترنت که کسب و کارهای زیادی هم به آن وابسته هستند، دیده شدن بهتر در گوگل، می‌تواند به معنی درآمد بیشتر هم باشد. برخی شرکت‌های خارجی به طور کاملا حرفه‌ای به آنالیز سایت مشتری و انجام کامل سئو می‌پردازند که در این مقاله به سایت Semalt به عنوان ارایه دهنده SEO می‌پردازیم.

معرفی سایت Semalt

انجام کامل سئو

سایت Semalt در سال ۲۰۱۳ در کشور استونی راه‌اندازی شد و بعد‌تر دفتر مرکزی آن به اکراین انتقال یافت. این سایت در حوزه IT و توسعه وب فعالیت می‌کرد به سرعت به ارایه دهنده آنالیز سایت‌ها تبدیل شد و کمی بعدتر خدمات حرفه‌ای SEO را در کنار آنالیز سایت مشتریان به لیست فعالیت‌هایش وارد کرد. هم اکنون به عنوان یک سایت عالی در زمینه خدمات اپتیمم رتبه سایت، بهبود عملکرد سایت، آنالیز و عیب یابی سایت و همچنین ارتقاء تعداد بازدید ویدیو‌های تجاری به شمار می‌رود.

انجام کامل سئو با کمک سایت Semalt

آنالیز و انجام کامل سئو

پکیج‌ها و خدماتی که سایت Semalt به مشتریان خود می‌دهد متنوع می‌باشد که شامل:

AutoSEO: در واقع مشتریان با استفاده از این خدمت، می‌توانند سایت خود را آنالیز کلی کرده و سیستم سایت Semalt مواردی که دارای اشکال می‌باشد را به مشتریان نشان داده و به آنها کمک می‌کند که چگونه این خطاهای مروبط به سئو سایت را رفع کنند. مشتریان هر باری که محتوای سایت خود را به روز کرده یا به آن می‌افزایند، سایت محتویات جدید را از نظر SEO آنالیز و عیب‌یابی می‌کند.

FullSEO: برخی اوقات سایت‌های قدیمی نیاز به تغییرات اساسی دارند یا صاحبان سایت‌ها نمی‌توانند به تنهایی از عهده مشکلات سئو بر بیایند. به همین دلیل خدمات AutoSEO برای آنها کافی نخواهد بود و باید از یک فرد متخصص برای انجام کامل سئو کمک بگیرند. خدمات FullSEO به مشتریان کمک می‌کند که تمامی مشکلات فنی و محتوایی را بهبود بخشیده، خطاهای اصلی سایت را حذف کنند و از مشاوره و راهنمایی‌های دقیق بهره ببرند.

Web Analytics: شکی نیست که در کنار سئو خوب، باید عملکرد سایت، میزان بازیدها، رفتار و تعامل کاربران سایت مدام آنالیز و بررسی شود تا با بهبود عملکرد آن، بتوان به درآمد بیشتری دست یافت. خدمات Web Analytics به مشتریان کمک می‌کند که آمار مربوط به تعاملات مشتریان را در اختیار داشته باشند و همچنین مدام شرایط خود را سایت‌های رقیب آنالیز و بررسی می‌کند. پیش‌تر در مقاله‌ای جداگانه به سایت Mixpanel که یک سایت آمریکایی بسیار حرفه‌ای جهت ارایه خدمات آنالیز سایت می‌باشد، اشاره داشه‌ایم.

Web Development: با توجه به اینکه چگونگی طراحی سایت در میزان SEO تاثیرات چشمگیری دارد، در نتیجه ممکن است بسیاری از مشتریان بخواهند که سایتشان به طور کاملا اصولی طراحی و راه‌اندازی شود. در نتیجه با استفاده از خدمات Web Development این کار قابل اجرا است.

Video Production: در دنیای امروز، وجود ویدیو‌های تجاری برای جذب مخاطب به خصوص از طریق شبکه‌های اجتماعی مثل یوتیوب یا اینتستاگرام و …، از اهمیت زیادی برخوردار است. پس ساخت ویدیو حرفه‌ای با صدا گذاری عالی می‌تواند به طور مستقیم و غیر مستقیم در بهبود رتبه سایت و سئو بسیار موثر واقع شود.

حال که با خدمات آنالیز و انجام کامل سئو با کمک سایت Semalt آشنا شدید، در صورتی که می‌خواهید برای بهبود عملکرد سایت خود از خدمات این شرکت استفاده کنید، می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی مجموعه اول پرداخت بهره ببرید. لازم به ذکر است که اکستنشن Semalt هم توسط این سایت ارایه شده است و کاربران می‌توانند وضعیت سایت خود را بررسی کنند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT