خطایابی سئو و محتوای تکراری با سایت Siteliner

زمان مطالعه 3 دقیقه

امروزه هر کسب و کاری در حال توسعه وب سایت خود برای جذب مشتری بیشتر است و از سویی دیده شدن وب سایت و قرار گرفتن در صفحات اول سرچ گوگل هم خود یک مسئله جدی می‌باشد. به همین دلیل سایت‌های مختلف با ایجاد وبلاگ و قرار دادن محتواهای متنوع سعی در بهبود SEO خود دارند. با حجیم شدن تعداد مقالات منتشر شده، مشکلاتی مانند تکراری شدن محتوا (Duplicate content) مواجه خواهید شد. به همین دلیل بیشتر متخصصان SEO پیشنهاد می‌دهند که برای خطایابی سئو و محتوای تکراری از سایت Siteliner کمک بگیرید.

سایت Siteliner چیست؟

خطایابی سئو و محتوای تکراری سایت Siteliner

سایت Siteliner یک سایت کاربردی و حرفه‌ای است که با استفاده از آن، شما قادر خواهید بود که صفحات مختلف سایت و وبلاگ خود را آنالیز نمایید. این سایت در زمینه یافتن لینک‌ های شکسته، محتوای تکراری در سایت شما یا دیگر سایت‌ها، یافتن صفحات پاک‌شده، شناسایی بهتر توسط ربات‌های خزنده گوگل و… کمک زیادی به شما می‌کنند. با بر طرف کردن این مشکلات در سایت‌تان، می‌توانید شاهد بهبود چشمگیر رتبه الکسا (Alexa) و ایندکس بهتر توسط گوگل باشید.

استفاده از Siteliner برای خطایابی سئو و محتوای تکراری چگونه است؟

خطایابی سئو و محتوای تکراری

روش استفاده از این سایت بسیار ساده و البته کاربردی است. کافی است وارد سایت Siteliner شوید و سپس نام دامین سایت خود را وارد نمایید تا آنالیز را انجام دهد. سایت Siteliner تعداد ۲۵۰ صفحه سایت شما را آنالیز می‌کند ولی نسخه Premium آن امکان بررسی ۲۵۰۰۰ صفحه از سایت شما را با جزییات کامل دارد که می‌توانید با استفاده از خدمات پرداخت ارزی مجموعه اول پرداخت، این بخش را برای استفاده فعال کنید.

مواردی که پس از خطایابی سئو و آنالیز سایت به شما نشان می‌دهد شامل:

  • Duplicate content: صفحات و محتوای تکراری را برای شما پیدا می‌کند که در SEO نقشی کلیدی ایفا می‌کند.
  • Common Content: محتواهای صحیح و رایج را به شما نشان می‌دهد.
  • Broken Links: لینک‌های خراب و از کار افتاده که برای شما پیداکردنشان دشوار است را نشان می‌دهد.
  • Skipped Pages: صفحات غیر فعال و منتشر نشده و نا کارمد را به شما نشان می‌دهد.
  • Related Domains: دامین‌های مرتبط با دامین شما را نشان می‌دهد.
  • Internal Links: لینک‌های داخلی که در صفخات به کاربرده‌اید را نشان می‌دهد.
  • Internal Links: لینک‌های خارجی که در صفحات خود به کاربرده‌اید را نشان می‌دهد.
  • Average Page Load Time: میانگین مدت زمانی که صفحات برای لود شدن طول می‌کشد را نشان می‌دهد (بر خلاف google page speed که تنها صفحه اول را ارزیابی می‌کند)
  • Number of Words per Page: تعداد کلمات استفاده شده در هر صفحه را نشان می‌دهد.

در صورتی که سایتی دارید که وبلاگ آن مدت‌ها است فعال است و شما نیاز به خطایابی سئو و محتوای تکراری و دیگر مشکلات وبلاگ دارید، و از طرفی هم یافتن آن‌ها بسیار سخت و وقت‌گیر است، استفاده از سایت Siteliner کار شما را آسان کرده و در بهبود رتبه سایت شما تاثیر خواهد داشت. برای استفاده از خدمات این سایت، پیشنهاد می‌شود از خدمات پرداخت ارزی ما جهت فعال سازی نسخه Premium استفاده نمایید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT