ابزار قدرتمند بازاریابی هوش مصنوعی

8 ابزار قدرتمند بازاریابی هوش مصنوعی که در سال 2023 به آنها نیاز خواهید داشت

زمان مطالعه 9 دقیقه

خلاصه: این یک پست در مورد به اشتراک گذاری ابزارهای بازاریابی هوش مصنوعی قدرتمند است که به شما کمک می کند مارک ها یا مشاغل خود را تبلیغ کنید، از جمله Fotor، ChatGPT، Surfer SEO و غیره. آن را بررسی کنید! ابزار قدرتمند بازاریابی هوش مصنوعی را بشناسید.

ابزارهای هوش مصنوعی (AI) تقریباً در هر صنعت از جمله بازاریابی متحول می شوند. و استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی به جریان اصلی رسیده است.

خرید با پی پال

بسیاری از شرکت ها در هر اندازه، از جمله برخی از بزرگترین برندها مانند گوگل، IBM و Airbnb، از ابزارهای بازاریابی هوش مصنوعی برای به دست آوردن مزیت رقابتی و تبلیغ برندها و تجارت خود استفاده می کنند. آنها باید بخشی از هر طرح تجاری باشند، زیرا می توانند استراتژی بازاریابی شما را به سطح بالاتری ببرند.

مهم است که مشخص کنید می خواهید ابزار بازاریابی هوش مصنوعی شما به چه چیزی برسد، بنابراین ابتدا بیایید بفهمیم که ابزار بازاریابی هوش مصنوعی چیست و چه مزایایی دارد.

ابزار بازاریابی هوش مصنوعی چیست؟

ابزارهای بازاریابی هوش مصنوعی نرم افزار یا پلتفرم هایی هستند که به ایجاد تصمیمات خودکار بر اساس داده هایی که همراه با روند بازار جمع آوری و تجزیه و تحلیل می شوند، کمک می کنند. و پیش بینی رفتار خریدار را آسان تر می کنند.

در بیشتر مواقع، همه اینها در زمان واقعی انجام می شود و نیازی به دخالت انسان نیست. این توانایی در تصمیم گیری سریع خودکار است که ابزارهای بازاریابی هوش مصنوعی را برای مشاغل بسیار قدرتمند می کند.

هوش مصنوعی مورد استفاده برای بازاریابی می تواند حجم وسیعی از اطلاعات موجود از منابع مختلف مانند رسانه های اجتماعی و ایمیل را مدیریت کند. داده‌ها کلید بازاریابی هستند و هوش مصنوعی می‌تواند داده‌ها و اطلاعات را سریع‌تر و بهتر پردازش کند، در حالی که در هزینه و زمان زیادی نیز صرفه‌جویی می‌کند. کسب‌وکارها همچنین دیگر نیازی به تکیه بر کارکنان برای انجام این وظایف ندارند، که به آنها اجازه می‌دهد انرژی و زمان بیشتری را به سایر بخش‌های کلیدی کسب‌وکار اختصاص دهند.

یکی دیگر از مزایای کلیدی نرم افزار بازاریابی هوش مصنوعی این است که به کسب و کارها اجازه می دهد تا استراتژی های فروش و بازاریابی خود را شخصی سازی کنند. آنها می توانند به طور عمیقی مانند عادات خرید کاربران برای ایجاد استراتژی های توسعه برای کسب و کارها تجزیه و تحلیل کنند

آیا می دانید شرکت هایی مانند گوگل و نتفلیکس چگونه توصیه می کنند؟ این زیبایی ابزارهای بازاریابی هوش مصنوعی است.

بهترین ابزارهای بازاریابی هوش مصنوعی که امروز باید استفاده کنید

در آینده، ابزارهای بازاریابی هوش مصنوعی حتی رایج تر و پیچیده تر خواهند بود. بنابراین استفاده از این ابزارها بسیار ضروری است. در مرحله بعد، 8 برنامه یا پلتفرم فوق‌العاده مبتنی بر هوش مصنوعی را برای شما فهرست می‌کنیم تا کسب‌وکار خود را به پیش ببرید. بیایید شیرجه بزنیم

Fotor (ابزارهای بازاریابی هوش مصنوعی برای ویرایش عکس و طراحی گرافیک)

Fotor، یک ویرایشگر عکس آنلاین قدرتمند، به عنوان یک پلت فرم بازاریابی پیشرفته با هوش مصنوعی شناخته می شود. ابزارهای مختلفی برای ویرایش عکس وجود دارد، مانند برش، تغییر اندازه یا بهبود تصویر آپلود شده شما با تقویت کننده عکس هوش مصنوعی. همچنین یک پاک کننده پس زمینه و حذف شی فوق العاده است که به طور خودکار پس زمینه یا اشیاء ناخواسته تصاویر را حذف می کند.

علاوه بر ویرایش عکس، Fotor همچنین طیف وسیعی از ابزارها را برای طراحی گرافیکی و بازاریابی ارائه می دهد، مانند سازنده لوگو، سازنده آگهی، سازنده ارائه و استوری ساز اینستاگرام. استفاده خوب از این ابزارها می تواند به خوبی کسب و کار شما را ارتقا دهد.

علاوه بر این، Fotor به کاربران اجازه می دهد تا با ابزارهای هوش مصنوعی خود، مانند AI Image Generator، AI Face Generator و AI Art Generator، تصاویر تولید کنند. AI Image Generator به گونه ای طراحی شده است که راه حلی سریع و آسان برای تولید تصاویر از متن یا عکس، بدون نیاز به هیچ گونه مهارت طراحی ارائه دهد.

قیمت:

رایگان برای استفاده

Fotor Pro: 8.99 دلار در ماه

Fotor Pro+: 19.99 دلار در ماه

ویژگی های کلیدی:

گزینه های پیشرفته ویرایش تصویر

ابزارهای مختلف هوش مصنوعی

رابط کاربری ساده

ارزان.

ChatGPT (ابزار بازاریابی هوش مصنوعی برای نوشتن محتوا)

ChatGPT (ترانسفورماتور از پیش آموزش دیده مولد) یک مدل زبان پیشرفته است که توسط OpenAI توسعه یافته است. می‌تواند مکالمات انسان‌مانند را با الگوریتم‌های متمایل به عمیق درک و ایجاد کند. با یک مجموعه داده گفتگوی عظیم، ChatGPT اجازه دارد متن را کامل کند، پاسخ دهد و با کاربران به روشی طبیعی صحبت کند، درست مانند یک شخص واقعی.

می‌توانید از آن برای کمک به آژانس در خدمات مشتری، یافتن ایده‌های بازاریابی محتوا، خلاصه کردن تحقیقات بازاریابی، نوشتن توضیحات محصول برای تجارت الکترونیک و انجام تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی برای SEO استفاده کنید.

قیمت:

رایگان

حرفه ای 20 دلار در ماه

ویژگی های کلیدی:

برخی از کامل ترین ابزارهای دستور زبان، املا و نقطه گذاری موجود در بازار را ارائه می دهد.

با شناسایی محتوای تکراری و سرقت ادبی احتمالی در سراسر وب به شما کمک می‌کند مطمئن شوید که محتوای شما کاملاً اصلی است.

پیشنهادهایی را برای راه هایی ارائه می دهد که می توانید لحن کلی و وضوح نوشتار خود را بهبود بخشید و کیفیت محتوای خود را ارتقا دهید.

Surf SEO (ابزار محتوای بازاریابی هوش مصنوعی برای بازاریابان و SEOS)

Surfer SEO یک ابزار هوش مصنوعی بازاریابی با استفاده آسان است که با بررسی نسخه موجود، مقایسه آن با رقبا و انتخاب کلمات کلیدی برای استفاده به شما در بهینه سازی موتورهای جستجو کمک می کند. این به شما اجازه می دهد تا ببینید رقبای شما از کدام روش های موثر استفاده می کنند و آنها را در استراتژی خود به کار می برند.

همانطور که شما می نویسید، Surfer محتوای شما را بر اساس تراکم کلمات کلیدی، خوانایی، طول، استفاده از سرفصل ها و سایر جنبه هایی که باعث رتبه بندی محتوا می شوند، ارزیابی و امتیاز می دهد.

می توانید از آن برای نظارت بر عملکرد سئوی رقبای خود، تکمیل بهینه سازی محتوای خود برای رتبه بهتر در موتورهای جستجو، شناسایی کلمات کلیدی ارزشمند و افزایش دید وب سایت و جذب ترافیک بیشتر به وب سایت استفاده کنید.

قیمت:

49 دلار برای Basic

99 دلار برای Pro

199 دلار برای تجارت

ویژگی های کلیدی:

برای کمک به بازاریابان در رتبه بندی بالاتر در نتایج جستجو، محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی را ارائه می دهد.

ابزارهای پیشرفته تحقیق کلمات کلیدی را ارائه می دهد تا به شما کمک کند مرتبط ترین و با ارزش ترین کلمات کلیدی را در برنامه ریزی محتوای خود شناسایی کنید

به بازاریابان در مورد ساختار محتوا، استفاده از کلمه کلیدی و سایر عوامل سئوی درون صفحه بازخورد بلادرنگ می دهد

Grammarly (ابزار بازاریابی هوش مصنوعی برای پردازش زبان)

Grammarly، یک گرامر و املای قدرتمند، یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی رایگان برای هر کسب و کاری است. این پلتفرم بازاریابی محتوای هوش مصنوعی، املا و دستور زبان را به طور دقیق در زمان واقعی آنلاین، با تمرکز بر قوانین سنتی نحو و گرامر بررسی می کند.

محتوای شما را اسکن می کند تا خطاهای گرامری، نقطه گذاری، متنی و ساختاری را شناسایی کند تا پیام ها، ایمیل ها و اساساً هر متنی را که می نویسید بهبود بخشد. Grammarly همچنین منطق هر اصلاح را توضیح می دهد تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا (و چگونه) مشکل را اصلاح کنید.

می‌توانید از آن به عنوان یک ابزار تصحیح برای اصلاح لحن متن خود برای هر نوع ارتباطی استفاده کنید و با درج قطعات، روند نوشتن را تسریع کنید. و در بسیاری از برنامه های مختلف از جمله جیمیل، ورد، توییتر، فیس بوک و غیره موجود است.

قیمت:

رایگان برای پایه

قیمت سفارشی برای حق بیمه و تجارت

ویژگی های کلیدی:

ارتباط شفاف

بازخورد در زمان واقعی

تنظیمات تن

سطح رسمیت

جستجوگر سرقت ادبی

نام تجاری 24 (ابزار بازاریابی هوش مصنوعی برای نظارت بر رسانه)

Brand24 یک ابزار هوش مصنوعی مدیریت شهرت نام تجاری آنلاین است که شهرت شرکت شما را در رسانه های اجتماعی، اخبار، وبلاگ ها، ویدیوها و موارد دیگر نظارت می کند. برای هر کسب و کاری، شهرت ضروری است.

Brand24 می‌تواند مکان‌هایی که نام تجاری شما ذکر شده است را پیگیری کند و به شما اجازه دهد به بازخوردهای مثبت و منفی در مورد شرکت در زمان واقعی پاسخ دهید. همچنین به شما این امکان را می دهد که کمپین های بازاریابی را ارزیابی کنید و مشکلات احتمالی را قبل از اینکه از کنترل خارج شوند، برطرف کنید.

می توانید از آن برای نظارت بر شهرت کسب و کار خود، دریافت گزارش تحلیل رقابتی، و تقویت استراتژی بازاریابی و مهارت های خدمات مشتری خود استفاده کنید.

قیمت:

39 دلار برای فردی (ماهانه)

99 دلار برای تیم (ماهانه)

149 دلار برای حرفه ای (ماهانه)

249 دلار برای سازمانی (ماهانه)

ویژگی های کلیدی:

بحث های مرتبط با کسب و کار خود را با یک کلیک ماوس درگیر کنید.

برای محافظت از تصویر شرکت خود، تغییرات ناگهانی در حجم بحث را شناسایی کنید.

اولین کسی باشید که تغییرات در حجم بحث در مورد برند خود را کشف می کند.

داده های خود را به گزارش های PDF خودکار، فایل های xls. و اینفوگرافیک تبدیل کنید.

Zapier (ابزار بازاریابی هوش مصنوعی برای خودکارسازی وظایف)

Zapier پشته های فناوری و یکپارچه سازی فرآیندها را گرد هم می آورد. با آن، می توانید ارتباطات و اتوماسیون بازاریابی بین هزاران سیستم متفاوت ایجاد کنید. این نه تنها باعث صرفه جویی در زمان و افزایش کارایی می شود، بلکه باعث صرفه جویی قابل توجهی در هزینه می شود.

می‌توانید گردش‌های کاری خود را سفارشی کنید و اقدامات در یک سیستم را به فرآیندهای خودکار در یک یا چند سیستم دیگر مرتبط کنید. این فرآیندهای خودکار را می توان بدون کدنویسی نوشت و داشتن قالب ها نیز روند کار را سرعت می بخشد.

هوش مصنوعی می‌تواند فرآیندهایی را با سرعت و کارایی آغاز کند که تیم‌های انسانی نمی‌توانند بر آن مسلط شوند. و همه اینها بدون پشتیبانی قوی از جمله وبلاگ‌ها، وبینارها، انجمن‌های بدون کد آنلاین و آموزش دانشگاه Zapier امکان‌پذیر است.

قیمت:

رایگان

19.99 دلار برای شروع (ماهانه)

49 دلار برای حرفه ای (ماهانه)

399 دلار برای تیم (ماهانه).

799 دلار برای شرکت (ماهانه)

ویژگی های کلیدی:

هیچ خطری در مورد ایمنی داده های شما وجود ندارد

بهترین انتخاب برای مشاغل در سراسر جهان.

توانایی ادغام با تقریباً هر راه حل موجود در بازار.

Albert.AI (ابزار بازاریابی هوش مصنوعی برای تبلیغات دیجیتال)

Albert.AI یک ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی است که برای بازاریابی استفاده می شود. این یک نرم افزار متمایل به خود است که به طور خودکار کمپین های بازاریابی را برای برند شما ایجاد می کند. حجم زیادی از داده ها را تجزیه و تحلیل می کند و کمپین های بهینه شده را به طور مستقل اجرا می کند.

آلبرت محتوای تبلیغات را در رسانه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های جستجوی پولی در مقیاس، از جمله فیس‌بوک، یوتیوب، تبلیغات گوگل، بینگ و غیره شخصی‌سازی و بهینه‌سازی می‌کند.

این به عنوان یک آزمایشگاه برای آزمایش و تنظیم کمپین ها برای استفاده از فرصت های کانال های دیده نشده و بازارهای جدید عمل می کند. این کمک می کند تا کمپین های تبلیغاتی هدفمندتر و کمتر ضایع شوند.

می توانید از آن برای تجارت استفاده کنید زیرا می تواند داده های پلتفرم های تجارت الکترونیک را برای بهینه سازی توصیه های محصول و هدف گذاری تبلیغات تجزیه و تحلیل کند. و همچنین می تواند سرنخ های بالقوه را شناسایی کرده و فرآیند تولید سرنخ را خودکار کند.

قیمت:

پرداخت شده (نامشخص)، با توجه به نیازها و بودجه خاص شما.

ویژگی های کلیدی:

برای کمک به سفارشی کردن کمپین ها، حجم زیادی از داده ها را تجزیه می کند

به پشته فناوری بازاریابی شما متصل می شود و می تواند در رسانه های مختلف از جمله ایمیل، محتوا، رسانه های پولی و تلفن همراه استفاده شود.

ManyChat (ابزار بازاریابی هوش مصنوعی برای مدیریت چت)

ManyChat یک ابزار مدیریت چت است که مکالمات شخصی را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند Facebook Messenger و Instagram Direct Messages ایجاد می کند. کاربران می توانند به راحتی و بدون نیاز به مهارت های فنی یا دانش زبان های برنامه نویسی، تجربیات مکالمه پیچیده ای ایجاد کنند.

با محبوبیت روزافزون بازاریابی چت بات، پلتفرم ManyChat به ساده‌تر شدن فرآیند کمک می‌کند. می توان آن را برای تقریباً هر هدف تجاری (جمع آوری اطلاعات سرنخ، ارسال کدهای کوپن، بازاریابی مجدد و غیره) بهینه کرد و همچنین یک پلت فرم تجزیه و تحلیل قدرتمند برای ردیابی موفقیت فراهم می کند.

می‌توانید از آن برای ارسال پیام‌های خوش‌آمدگویی خودکار به مشترکین جدید، ایجاد ربات‌های سفارشی برای پاسخ به سؤالات متداول، و ارسال پیام‌های تبلیغاتی و تخفیف برای مشتریان خود استفاده کنید.

قیمت:

رایگان

15 دلار برای حرفه ای (ماهانه)

ویژگی های کلیدی:

مکالمات خودکار.

مشتریان جدید به دست آورید.

مخاطبین خود را بخش بندی کنید

پشتیبانی ایمیل، در هر زمان

نتیجه

در این مقاله در مورد اینکه ابزار بازاریابی هوش مصنوعی چیست صحبت کرده ایم و 8 ابزار قدرتمند بازاریابی هوش مصنوعی را برای شما فهرست کرده ایم تا کسب و کار خود را ارتقا دهید، از جمله Fotor، ChatGPT، Grammarly، ManyChat و غیره. می توان از آنها برای طراحی گرافیک، نظارت بر رسانه، بازاریابی دیجیتال و موارد دیگر استفاده کرد. امیدوارم که این وبلاگ برای شما مفید باشد!

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت