احتمال حرکت بزرگ Babydoge

احتمال حرکت بزرگ Babydoge : سوزی 200 میلیون دلاری بیبی دوج

زمان مطالعه 3 دقیقه

بیبی دوج با رکوردشکنی 100 کوادریلیون توکن، نقطه عطف مهمی را رقم می زند که به طور بالقوه نشان دهنده آینده ای صعودی برای پروژه است. در این پست به احتمال حرکت بزرگ Babydoge می پردازیم.

احتمال حرکت بزرگ Babydoge

بیبی دوج ($BABYDOGE) یک ارز رمزپایه میم است که در ژوئن 2021 راه اندازی شد. این یک فورک دوج کوین، یکی دیگر از میم کوین های محبوب است. بیبی دوج دارای 420 کوادریلیون توکن است که 125 کوادریلیون توکن در هنگام راه اندازی سوزانده شده است.

از 3 ژوئن 2023، قیمت سکه بیبی دوج 0.000000001983 دلار است. حجم معاملات 24 ساعته 2,025,639 دلار است. ارزش بازار 309,650,827 دلار است.

طبق توییت های تیم بیبی دوج، این ارز دیجیتال اخیراً برخی از نقاط عطف مهم را جشن گرفته است. این پروژه که به خاطر جامعه پر جنب و جوش خود به نام #BabyDogeArmy شناخته می شود، در فضای رمزنگاری پیشرفت هایی داشته است.

تیم Baby Doge اعلام کرد که تعداد فالوورهای توییتر آنها به بیش از 1.95 میلیون رسیده است، که گواهی بر محبوبیت روزافزون پروژه و مشارکت جامعه است. این نقطه عطف زمانی اتفاق می‌افتد که این پروژه همچنان به حضور خود در فضای رمزنگاری و تعامل با جامعه خود در پلتفرم‌های مختلف ادامه می‌دهد.

احتمال حرکت بزرگ Babydoge

احتمال حرکت بزرگ Babydoge

در یکی دیگر از پیشرفت های مهم، Baby Doge یک توکن سوزی عظیم دیگر را گزارش کرد. این تیم از سوزاندن 100 کوادریلیون توکن Baby Doge در بلاک چین اتریوم خبر داد، حرکتی که ارزش آن نزدیک به 200 میلیون دلار برآورد شده است. 370000 دلار دیگر توکن نیز در زنجیره هوشمند بایننس (BSC) سوزانده شد. سوزاندن توکن یک استراتژی رایج است که توسط پروژه های رمزنگاری برای کاهش عرضه توکن ها و افزایش بالقوه ارزش آنها استفاده می شود.

احتمال حرکت بزرگ Babydoge

احتمال حرکت بزرگ Babydoge

صفحه رسمی توکن سوزی بیبی دوج همچنین سوزاندن عظیم Babydoge را تأیید کرد و گزارش داد که حدود 363,907 دلار توکن از کل عرضه در یک ساعت گذشته حذف شده است. این حرکت بیشتر بر تعهد پروژه به مدیریت عرضه توکن و افزایش ارزش بالقوه برای دارندگان آن تاکید می کند.

احتمال حرکت بزرگ Babydoge

احتمال حرکت بزرگ Babydoge

سوزاندن توکن اغلب صعودی تلقی می شود زیرا عرضه کل یک ارز دیجیتال را کاهش می دهد که در صورت ثابت ماندن یا افزایش تقاضا می تواند منجر به افزایش قیمت شود. این مبتنی بر اصل اساسی اقتصادی عرضه و تقاضا است: وقتی عرضه کاهش می یابد در حالی که تقاضا ثابت می ماند، قیمت تمایل به افزایش دارد.

در مورد Baby Doge، سوزاندن 100 کوادریلیون توکن کاهش قابل توجهی در عرضه است. اگر تقاضا برای توکن‌های Baby Doge همچنان قوی باشد یا رشد کند، این امر به طور بالقوه می‌تواند منجر به افزایش قیمت توکن و در نتیجه احساسات صعودی شود.

با این حال، توجه به این نکته مهم است که اگرچه سوزاندن توکن می‌تواند یک سیگنال مثبت باشد، اما تنها یکی از بسیاری از عواملی است که می‌تواند بر قیمت یک ارز دیجیتال تأثیر بگذارد. عوامل دیگری مانند احساسات بازار، تحولات فناوری، اخبار نظارتی و روندهای گسترده تر بازار نیز نقش مهمی دارند.

سرانجام، بیبی دوج دومین سالگرد خود را جشن گرفت و دو سال از آغاز به کار خود را جشن گرفت. این تیم انعطاف‌ پذیری پروژه را برجسته کرد و اشاره کرد که در حالی که بسیاری از نشانه‌های میم آمده و رفته‌اند، Baby Doge در آزمون زمان مقاومت کرده است. طول عمر پروژه و رشد مستمر در بازار اغلب نوسانات کریپتو، بر پتانسیل و تعهد جامعه آن تاکید دارد.

احتمال حرکت بزرگ Babydoge

احتمال حرکت بزرگ Babydoge

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت